22e Toyrun stichting "Actie Stoomboot" op 1 december 2013

mac drek drachten is die aan de bohrlaan neem ik aan, en niet midden in de stad...

op de A7 afslag 30 oosterwolde N381,
dan de eerste afslag er af: industriegebied azeven-zuid

als ik daar om 10.15 uur wil zijn ga ik om 9.15 uur op het gemakje rijden vanaf parkeerplaats de abt, dat is direct na de ketelmeerbrug (tussen lelystad en nagele) op de A6.


Zie je bij Joure, op wat voor motor moet ik letten? Kan evt. wel even op elkaar wachten tankstation BP 'de horne'
 
Laatst bewerkt:
Helaas kan ik zondag niet aanwezig zijn bij de Toyrun. Wellicht dat ik jullie nog tref, want de reden dan ik niet mee kan rijden, is dat ik/wij zondag zelf in het UMCG aanwezig moeten zijn. Mochten de afspraken zich dus kruisen, zoek ik jullie nog wel even op (weet van een aantal hier hoe ze er uitzien gelukkig). Veel plezier alvast mensen en maak/plaats gerust foto's en filmpjes :)
 
Ik kom uit friesland en ik ben nog met twee rijders. We hebben eerst afgesproken bij de mac donalds Drachten A7 de tijd moeten we nog afspreken.. ;)

Oke nou dan haak ik wel bij jullie aan. Dit is de eerste keer dat ik mee doe dus ik vroeg me af of ik nog ergens aan moet denken? (behalve dat de tank vol zit :+ ?). Oke dan hoor ik wel hoelaat jullie daar zijn dan ben ik daar ook wel. die mcdonalds is maar 20 min van me vandaan. :]
 
Euroborg P3 parkeerplaats verzamelen rond 10:45????

Klinkt goed! Ik rij daar langs kijk wel of er iemand staat :)

Helaas kan ik zondag niet aanwezig zijn bij de Toyrun. Wellicht dat ik jullie nog tref, want de reden dan ik niet mee kan rijden, is dat ik/wij zondag zelf in het UMCG aanwezig moeten zijn. Mochten de afspraken zich dus kruisen, zoek ik jullie nog wel even op (weet van een aantal hier hoe ze er uitzien gelukkig). Veel plezier alvast mensen en maak/plaats gerust foto's en filmpjes :)

Jammer! Succes en misschien toch nog tot dan!
 
Oke nou dan haak ik wel bij jullie aan. Dit is de eerste keer dat ik mee doe dus ik vroeg me af of ik nog ergens aan moet denken? (behalve dat de tank vol zit :+ ?). Oke dan hoor ik wel hoelaat jullie daar zijn dan ben ik daar ook wel. die mcdonalds is maar 20 min van me vandaan. :]

Rond 10:05 ben ik er wel bij Mac Donalds A7 *bohrlaan
 
Helaas kan ik zondag niet aanwezig zijn bij de Toyrun. Wellicht dat ik jullie nog tref, want de reden dan ik niet mee kan rijden, is dat ik/wij zondag zelf in het UMCG aanwezig moeten zijn. Mochten de afspraken zich dus kruisen, zoek ik jullie nog wel even op (weet van een aantal hier hoe ze er uitzien gelukkig). Veel plezier alvast mensen en maak/plaats gerust foto's en filmpjes :)


aaah wat jammer nou, volgende keer beter. Wie weet die zie ik je nog..
 
Even een gedetailleerde routeplanning:

Vertrek Bolsward @ 9:05

Aankomst Joure bp De horne 9:25
Ik wacht 2-5 minuten 9:30 rij ik weg richting Mac drachten (omloop 54)

Aankomst drachten 9:54
Vertrek 9:59

Aankomst marum 10:13
Vertrek 10:15

Aankomst P+R hoogkerk 10:28
Vertrek 10:30

Aankomst Gideonweg 23 circa 10:43

Tot morgen! Tijden kunnen wat uitlopen, doe een poging tot rustig rijden :]

Ps, letten op een zwarte Triumph Speed Four en een blauwe Yamaha Szr660
 
Laatst bewerkt:
Ola, al die opstappunten in Joure en/of Veendam lijkt me wat onhandig, ik woon in Groningen.

Dus zie jullie aan de Gideonweg!
 
Ola, al die opstappunten in Joure en/of Veendam lijkt me wat onhandig, ik woon in Groningen.

Dus zie jullie aan de Gideonweg!


krista dat zijn de lokale vertrek punten, om van uit de regio naar groningen te gaan. wij zijn rond 10:45 bij P3 van de euroborg aan de bornholmstraat vandaar uit is het maar een klein stukje naar de gideon weg, maar is wel leuk om daar als MF groep te verzamelen
 
krista dat zijn de lokale vertrek punten, om van uit de regio naar groningen te gaan. wij zijn rond 10:45 bij P3 van de euroborg aan de bornholmstraat vandaar uit is het maar een klein stukje naar de gideon weg, maar is wel leuk om daar als MF groep te verzamelen
:^
 
krista dat zijn de lokale vertrek punten, om van uit de regio naar groningen te gaan. wij zijn rond 10:45 bij P3 van de euroborg aan de bornholmstraat vandaar uit is het maar een klein stukje naar de gideon weg, maar is wel leuk om daar als MF groep te verzamelen
:W

probeer ik ook om rond die tijd daar te zijn :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan