23/24 mei stunten tijdens modelbouw weekend in Elst

crazy Chris

MF veteraan
30 mrt 2003
4.493
0
omgeving Weert
(van iemand gekopierd)

Hey stuntmonkeys,

in Elst op het industrieterrein zit er een modelbouwwinkel die eens in de twee Jaar een modelbouwbeurs organiseert. Dat is daar mega druk, laatste keer waren er iets van 70.000 bezoekers oid.(tis voor niks zeker ) Er zijn dan tal van kraampjes en demo's, vooral met kleine autootjes, vliegtuigen en boten. Lekker belangrijk

Maar.... de plaatselijke motorzaak, Jan van Dam Motoren sluit dan zijn straat af zodat er gestunt kan worden.
Hij heeft mij al een paar keer ingehuurd maar wil nu weer es iets anders en wat langer. Hij heeft de laatste wheelyday bezocht en had toen zoiets dat wil ik ook in mijn straat.
Jan biedt dus de gelegenheid aan om een wedstrijd te organiseren in zijn straat en stelt daarvoor ook prijzen geld beschikbaar.

Van alle shows die ik inmiddels gegeven heb vind ik het daar de mooiste baan, tis zeg maar op twee kruispunten cirkels van 10meter doorsnede van asfalt met daartussen in ca 100x6 meter vlak super asfalt en aan de andere kant van één cirkel nog ca 50 meter die ik gebruikte als stoppie aanloop maar ook als paddock of opwarm strip gebruikt zou kunnen worden.
PA is aanwezig, deze vond Jan de vorige keer zo mooi dat hij alles gelijk opgekocht heeft.

Alle mogelijkheden staan nog open dus das erg relaxed. zie ook de de poll. Jan zal hier ook wel eens een kijkje nemen en evt mij raadplegen.
Dus stunters, presentatoren, brainstormers, organisatoren,juryleden, secretaresses ed wil je rijden organiseren jureren, presenteren of wat dan ook laat u horen.
Zelf ben ik op de zaterdag al ergens anders geboekt, maar op zondag kom ik hopenlijk wel ff kijken wat jullie ervan gemaakt hebben.

GroteFoto-FOKRI8WJ.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan