23 januari: Randstad kouwe klauwe rit

Noki

Die hard MF'er
15 aug 2002
999
7
Utrecht
Oké dit lijkt me gewoon gezellig maar ik geef toe het ook half spam. Maar omdat het vooral om de gezelligheid gaat, vinden jullie dat vast niet erg. :)

Voor de echte bikkels is er op 23 januari de (Randstad) kouwe klauwe rit 2005. Lijkt mij een ideale gelegenheid om ook hartje winter eens lekker motor te rijden en elkaar buiten het seizoen weer eens IRL te ontmoeten. Wie doet er mee/ komt ook langs? Mensen die geen zin hebben om te rijden, kunnen natuurlijk gewoon voor de gezelligheid langskomen bij MotorXtra om effe bij te kletsen met de aanwezige MF-ers en of om je motor eens voor weinŭg te testen op de dynobank (20 euri). Misschien ook een idee voor de racers/ licentiehouders met hun nieuwe/ vers geprepareerde motoren. Zet ze maar op die aanhanger, dan zien we die bij wijze van preview ook eens in het echie!. Maken we er een Bikeshow van! *D

Hieronder wat meer info over de rit:

Het is een toertocht door het groene hart van Nederland. Groen wordt in die tijd van het jaar alleen gegarandeerd bij deelname van voldoende Kawasaki’s :) . De totale rit is ongeveer 180 km lang maar mocht je eerder van je motor afvriezen dan is het toegestaan een kortere weg of een warm café te zoeken. Na afloop kun je gebruik maken van een winter BBQ en zijn er warme dranken te verkrijgen. Deelname aan de rit is gratis maar wil je mee-eten met de warme winterse maaltijd (kan ook voor niet-rijders) dan wordt een bijdrage in de kosten gevraagd van 10 euro. Inschrijven kan via www.motorxtra.nl De routes kunnen vanaf 10.00 uur in de ochtend afgehaald worden en zijn ook beschikbaar op GPS (GARMIN).
 
Laatst bewerkt:
sorry doe al mee aan de snertrit. Eveneens hartje winter maar iets dichter bij huis. anders moet ik eerst een kauweklauwerit erheen maken, dan de kkrit zelf en dan de kkrit terug.
 
en als je dat hele stuk hebt gereden dan kun je meteen naar het ziekhuis voor de er-afgevroren-klauwe rit :+
 
Kan een mod de titel misschien aanpassen in "23 januari: Randstad kouwe klauwe rit"
 
Lijkt me leuk, ik ga er ook proberen te zijn. Das iig al een klein beetje groen ;)
 
Promobabes regelen? Kunnen de mannen weer warm worden :)
 
Mmm, da's dus daags na het M-F Nieuwjaarsfeest..dat wordt 'em niet.. :P

Als je daarblijft slapen is het maar 25 km naar kockengen de volgende dag. Zo kun je er een compleet weekend van maken :)
 
Mmm, da's dus daags na het M-F Nieuwjaarsfeest..dat wordt 'em niet.. :P

Dat ligt er een beetje aan hoe laat de rit start!! ;)


Als je daarblijft slapen is het maar 25 km naar kockengen de volgende dag. Zo kun je er een compleet weekend van maken :)

Hoe laat begint het?? (de bloedverdunner (lees Alcohol ;) ) moet er natuurlijk wel een beetje uit zijn O-) )


Edit: |( vanaf 10:00 zie ik nu boven staan!! SNORRY!! :}
 
Als je daarblijft slapen is het maar 25 km naar kockengen de volgende dag. Zo kun je er een compleet weekend van maken :)
Da's waar natuurlijk (..en besefte ik me ook wel..), maar met de nacht van vorig jaar nog in m'n geheugen zie ik mezelf de andere dag nog geen lekker ritje rijden..aan de andere kant, hoe noows :? :P

Dat ligt er een beetje aan hoe laat de rit start!! ;)Hoe laat begint het?? (de bloedverdunner (lees Alcohol ;) ) moet er natuurlijk wel een beetje uit zijn O-) )


Edit: |( vanaf 10:00 zie ik nu boven staan!! SNORRY!! :}
:^ ..ja, ik zie 't nog zo voor me, Ertje! Rechtdoor ipv linksaf.. :]
 
Dat ligt er een beetje aan hoe laat de rit start!! ;)Hoe laat begint het?? (de bloedverdunner (lees Alcohol ;) ) moet er natuurlijk wel een beetje uit zijn O-) )


Edit: |( vanaf 10:00 zie ik nu boven staan!! SNORRY!! :}

Je kunt ook om 17.00 uur aankomen kakken hoor. Geen enkel probleem. Je kunt ook de rit half rijden en toch stoer meepraten tijdens de BBQ :) maakt niet uit. Als je maar lol hebt.
 
Mooi dan regelen we een trialparcours speciaal voor jou. Ik heb gehoord dat die NTV's daar uitermate geschikt voor zijn :)
 
Yes, dat gaan we ook nog ff doen.

Degene die 12 december bij ons geweest zijn weten dat ze op goed vreten kunnen rekenen, dus als je geen zin hebt om te rijden kom je maar vreten en ouwehoeren.

Om een beetje een idee te krijgen hoeveel voer er in huis moet zijn is een reaktie wel prettig :)
 
Ik denk dat ik wel langs kom, maar wsnl vanuit IJsselstein, dus meerijden met de toerrit zit er denk ik niet in.
 
Terug
Bovenaan Onderaan