23 maart 12.00 uur VEENENDAAL? WIE!

Ik wil wel komen, maar kan op die tijd nog niet (zie andere topic) dus hopelijk wordt er op die post van mij gereageerd...
 
Ja, is ook wel zo. Probeer Rico ook maar over te halen...

Hé, ik wil nog wel een piccie van mijn Aprilia hier posten. Heb ik net van Fabian geleerd! Rico ligt al op bed, dus..

8429.jpg


Staat ie er al in 2 topics op, beetje overdreven, maar ben zoooo trots!


Hij is moooooooi :)
 
ik zal er ook zijn om 12 uur bij die Mac..
wheelie king ook als die niet te ziek is :r
 
Ik ben er ook bij... Kom met Fabian, en (als het goed is) Supervisor en The Rookie mee gereden!

CU2morrow!
 
Zus is dan jarig en viert het smiddags. Dus volgende x zijn we er weer bij. Ik met mijn leuk speeltje en Rico tuurlik ook :)

Zaterdagavond ??? Wij kennen vrijwel niemand en degenen die we kennnen gaan niet. Ook best stukkie rijden, dus helaas... Jullie heeeel veel plezier!!!!!

Ik ken ook vrijwel niemand. Is toch ook niet belangrijk :? Je leert elkaar snel genoeg kennen :)
 
En over 2 weken woon ik vlakbij Veenendaal in Leersum aan de Rijksstraatweg, waar op Zondag ( en blijkbaar ook op Zaterdag ) allemaal motoren langskomen. Ga ik me gelijk aansluiten bij zo'n milieu organisatie om te protesteren tegen al die lawaaidingen die m'n Zondagsrust in m'n voortuintje verstoren ;) :P
Moet maar eens afgelopen zijn als ik daar kom te wonen !!
Lekker dat hele stuk voor mezelf *D
 
Ik zal er ook zijn...zoals al eerder vermeld ben ik al vanaf smorgens aan het warmrijden met Gix :)

9.00uur verzamelen op PPP dan naar Scheveningen een paar Super Corsa's :( en koek en sopie :9 halen voor Maximum. En daarna ff de glimmers van Max eraf rijden en 12.00uur Veenedaal bij de Mac.
Er komt ook nog een vreemde Blade mee (vooruit dan maar) ;)

cu tomorrow :]
 
Gaat Max voor de Super Corsa :?
Is ie van zijn geloof gevallen :?
Wat is er ineens mis met de BT010's :?
 
En over 2 weken woon ik vlakbij Veenendaal in Leersum aan de Rijksstraatweg, waar op Zondag ( en blijkbaar ook op Zaterdag ) allemaal motoren langskomen. Ga ik me gelijk aansluiten bij zo'n milieu organisatie om te protesteren tegen al die lawaaidingen die m'n Zondagsrust in m'n voortuintje verstoren ;) :P
Moet maar eens afgelopen zijn als ik daar kom te wonen !!
Lekker dat hele stuk voor mezelf *D
je bent een hebbert, hebbe hebbe hebbe, de hele straat, zal wat zijn zeg
elke dag een paar strepen trekken }) }) })
maar dan kom ik ook een keer strepen maken hoor
 
Terug
Bovenaan Onderaan