23 maart 12.00 uur VEENENDAAL? WIE!

Mar1tin

Spa is gááááf!
Donateur
19 nov 2001
6.076
242
Weert (Limburg, NL)
Om iets of wat orde te scheppen in de chaos!
Hier ff posten wie er om 12.00 uur in veenendaal verwacht(kan) worden!

Ikke dus, rond 12.00uur, mits JohnV me niet ophoudt! :P
Laat maar horen :}
 
Weer zo'n stuk rijden '( Volgende keer op de Baars??? Zorg ik voor koffie en iets lekkers.... ;)
 
Ik dus niet.......werken......... :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( ......mijn buurt dit keer :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( :( verdomme :( :( :( :( :( :( :( :( kutzooi :( :( :( :( :( :( :( :(

Sorry R1 Beest je moet ook ff naar de weersverwachtingen kijken voordat je ja zegt tegen je werkgever :?
Ik zal er zijn om 12.00uur })
Overigens start ik 's morgens 9.45uur op PPP met Maximum al met warm rijden :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Kweetut, maar dat redt ik niet :(
[/quote]

Martin, het is geen enkel probleem om daar ff een uurtje te knallen :] en te wachten op jouw })
 
Sorry R1 Beest je moet ook ff naar de weersverwachtingen kijken voordat je ja zegt tegen je werkgever :?
Ik zal er zijn om 12.00uur })
Overigens start ik 's morgens 9.45uur op PPP met Maximum al met warm rijden :] :] :] :] :] :] :] :] :]
Dit staat al lange tijd vast die data.....verdomme :( :( :( :( :( :( :( kuzooi :( :( :( :( :( :( :( :( ....maarja afgelopen zondag een prachtige rit gehad.....Delft.........Amsterdam....kan niet elke week feest zijn.....toch :?
 
Kweetut, maar dat redt ik niet :(

Martin, het is geen enkel probleem om daar ff een uurtje te knallen :] en te wachten op jouw })
[/quote]

Heb met JohnV afgesproken om m'n zooi bij hem te droppen om 11 uur!
Zou zowiezo niet eerder kunnen vertrekken dan 10 uur dus ook niet haalbaar helaas ;(
Maar vanaf 12.00 uur kunnen we gezamelijk lekker toeren toch? :?
Enne Mario, je kompt toch wel naar ut feesie hè!
Anders vinik er niks meer aan en ga ik oppe tijd naar huis ;(
(not)
 
Laatst bewerkt:
Weer zo'n stuk rijden '( Volgende keer op de Baars??? Zorg ik voor koffie en iets lekkers.... ;)

Gewoon ff je RS-je komen laten bewonderen/proefrijden, is nie zo ver hoor!
Wel busje 2-taktolie meenemen :P
Enne nog gefeliciteerd met je nieuwe motor, zul je vast veel plezier van hebben!
En dat kickstarten went snel hoor, had mijn vriendinnetje in't begin ook met 'r RD-tje :}
En Rico....., easy does it hè!
Gaaf zo'n Duc :}
Misschien, hééél misschien, ooit...?
 
Zus is dan jarig en viert het smiddags. Dus volgende x zijn we er weer bij. Ik met mijn leuk speeltje en Rico tuurlik ook :)

Zaterdagavond ??? Wij kennen vrijwel niemand en degenen die we kennnen gaan niet. Ook best stukkie rijden, dus helaas... Jullie heeeel veel plezier!!!!!
 
Op donderdag 21 maart 2002 23:04 schreef - Pocahontas - het volgende:
Zus is dan jarig en viert het smiddags. Dus volgende x zijn we er weer bij. Ik met mijn leuk speeltje en Rico tuurlik ook :)

Zaterdagavond ??? Wij kennen vrijwel niemand en degenen die we kennnen gaan niet. Ook best stukkie rijden, dus helaas... Jullie heeeel veel plezier!!!!!

Max kennen jullie niet?
Dacht ut wel hoor!
En mij hebben jullie ook oppe Baars gezien dus dat zijn er al 2, meer hejuh nie nodig toch?
Komen dus! :}
 
Ja, is ook wel zo. Probeer Rico ook maar over te halen...

Hé, ik wil nog wel een piccie van mijn Aprilia hier posten. Heb ik net van Fabian geleerd! Rico ligt al op bed, dus..

8429.jpg


Staat ie er al in 2 topics op, beetje overdreven, maar ben zoooo trots!
 
Terug
Bovenaan Onderaan