23 maart een toerrit naar ??????????

joepie ik heb een motor gekregen *D

maar een maandag gaan we hem pas halen dus moet ik een zondag toch achterop
maar bij de volgende rit kan ik zelf (rustig) knallen

tot 11:00 morgen bij de mac

een mooi fototje hij is het wel niet helemaal,
maar het model wel bij mij zit er roze in
(Afbeelding)
Eeejjj, das leuk!! Kenne ze samen gaan :] :]

Proficiat met je eigen motor. :)


ps:iig het goeie merk. })
 
En ik maar denken dat ik een luilak was zeg
Zelfs ik ben voor deze gelegenheid gewoon om 10.00 uur al mijn bed uit.

Met een vrouwlief die je voor dag en dauw uit bed jaagt lukt het me ook wel ruim voor 10.00 uur uit bed te komen }) :) .

joepie ik heb een motor gekregen *D

maar een maandag gaan we hem pas halen dus moet ik een zondag toch achterop
maar bij de volgende rit kan ik zelf (rustig) knallen

tot 11:00 morgen bij de mac

Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Op tijd voor het (hopelijk) mooie weer de komende maanden.

En voor morgen (23/3), count me in (mits ik me niet verslaap en ik die Mac op tijd kan vinden :+ ).
 
En voor morgen (23/3), count me in (mits ik me niet verslaap en ik die Mac op tijd kan vinden :+ ).
Vinden moet je 'm zeker...zou mij nog lukken zo simpel. :X
Vanaf de A16 de A59 op, dan afslag Made, bovenaan rechtsaf, rontonde met giga bromtol in het midden, rechtdoor en dan moet je al de "M" gezien hebben aan de linkerkant.

Aan verslapen kan ik niks doen. ;)
 
Ik ga niet mee jongs.. vandaag al 420km gedaan (rondje limboland onder leiding van een "Local" op een R1.. dat was gas geven!!) dus ik heb morgen wel wat rust verdiend ;) ehmm.. nou ja, ik ga wat later een kleiner rondje doen...
 
Vanaf de A16 de A59 op, dan afslag Made, bovenaan rechtsaf, rontonde met giga bromtol in het midden, rechtdoor en dan moet je al de "M" gezien hebben aan de linkerkant.

Wel, dan zal ik het zeker vinden. Het zou bekend terrein voor me moeten zijn daar ik ooit bij een bedrijf daar in de buurt had gewerkt (Plukmade II-area). In ieder geval bis morgen (23/3) allen :) .
 
Ja sorry jong.. wordt een beetje teveel anders, moet nog meer doen :( . Die ene knakker met die geblesseerde hand kon toch meerijden dus ik heb vandaag mijn meters al gemaakt.. komen jullie wellicht nog richting de Baars of omgeving? Wat later in de middag wil ik nog wel een rondje doen.
 
Nijntje ik had graag meegegaan. Ik kan er helaas niet bij zijn zondag. Ik ga een ritje naar Hamburg aanvangen zondag. Met dit weer had ik toch graag gereden zeg!

Veel plezier iig !
 
Zo de toertocht zit er weer op.
Was wel een lekker dagje, (ook al werdt er behoorlijk doorgereden)
Tussendoor nog ff geluncht bij ons favoriete restaurant :9
full

Weer een voor de verzameling ED :+
Nog ff op de Baars staan kijken en daarna een bakske wiste drinken.

nog een paar fotokes vindt je hier
 
Laatst bewerkt:
Wat heeft die Nijntje toch met etende mensen? ;) .

ej dave! jammer dat je weer zo vroeg wegging, maar kan et wel begrijpen. rens is nu eenmaal sociaal gestoord en kan geen rekening houden met andere mensen ;)
volgende keer maar een topic openen met snelheidsrit ofzo ipv toerrit.

en nijntje, je bent wel gemeen zeg, die arme ed weer zo neerzetten. zometeen gaat ie nog aan de lijn.
 
ej dave! jammer dat je weer zo vroeg wegging, maar kan et wel begrijpen. rens is nu eenmaal sociaal gestoord en kan geen rekening houden met andere mensen ;)
volgende keer maar een topic openen met snelheidsrit ofzo ipv toerrit.

D`r werd inderdaad stevig gereden, maar ik neem niemand wat kwalijk hoor. Hopelijk hebben jullie verder een leuke dag gehad en het was leuk jullie even in levenden lijve gezien te hebben :) .
 
Op zondag 23 maart 2003 19:05 schreef Voske het volgende:en nijntje, je bent wel gemeen zeg, die arme ed weer zo neerzetten. zometeen gaat ie nog aan de lijn.

Inderdaad Tuupke had voor mij al afgedaan maar jij bent ook echt geen haar beter! ;)
Verder lekker gereden met Wheelyfool(de naam zegt het al) als voorrijder.
Was die man met die witte motor met oranje en blauwe strepen erop een bekende van je Rens?
Hij ging zo gezellig dicht naast je rijden na die wheely en die stoppie. })
Nog ff op de baars rongehangen (letterlijk) en daarna een heerlijk bakkie gedronken in Dongen.
Het was weer gezellie!!
 
Was een gezellig dagje vandaag, is toch wel iets fijner als de groep niet zo groot is.'kRij wel lekker achterin, voorrijden is niet voor mij weggelegd, dan verliezen we alleen maar personen. :X (jaja mijn schuld ;) )

Ennuh...Stoppiefool...volgende keer is die meneer met die gestreepte fiets misschien wel niet meer zo aardig om je te laten gaan als je een stoppie voor z'n neus maakt hoor!! ;)

Het was vandaag wel errrrug druk met "zondagsrijders"!!Veuls te veul fietsers,ouwtjes in blik,sjoppers in de bocht enz...En dan ga ik nog niet eens echt hard.
Op een 80 km weg ga je toch niet 3 breed fietsen of skeeleren!! :? |(


Iedereen bedankt voor de leuke dag, is denk ik voor herhaling vatbaar of niet?
 
Ja de volgende keer zo snel mogenlijk maar Rens mag dan NIET voorop rijde.
Ja je was zo lief vandaag dat je ons achter liet
We waren met een groep en niet jij alleen hoor

volgde week ook goed weer(hoop ik)en dan ga ik ook op de baars ook kneedowns make :+


xxxxxxxxxxxxxxx nijntje

oja da ninja ik vond je nog zo lief nu twijfel ik weer ik heb de foto niet geplaatst dat moet tuupke doen ik had het hem nog verboden *D
 
oja da ninja ik vond je nog zo lief nu twijfel ik weer ik heb de foto niet geplaatst dat moet tuupke doen ik had het hem nog verboden *D

Jaja, smoesjes.
De volgende keer neem ik mijn video- en fotocamera mee en is er niemand meer veilig. })
Ook niet als je ff naar de wc gaat om naar je eigen ge**** te luisteren. :9

P.S. heeft Wheelyfool z'n excuses al aangeboden voor al zijn misdragingen? O-)
 
Laatst bewerkt:
Oke. dan.. omdat jullie er zo om VRAGEN. Hierbij mijn welgemeende excuses. Ik kan inderdaad niet goed voorrijden. Ik ben gewoon bang dat jullie gaan z***** omdat ik niet goed doorrij. En Dave.. je moet de volgende keer gewoon weer meegaan. Ik rij niet meer voorop hoor! Zeker niet na zoveel gemopper.. Doe het ook nooit goed.. ;(

Ps.. dank je wel ome Piet dat je me niet staande zetten na die mislukte wheely en halve stoppie..

Gegroet... EX-Wheelyfool :+
 
Uhm ... *schaam* ... De reden dat Liempd en Nuland niet hebben gereageerd is omdat ze nu pas dit topic zien ... *schaam* ... En dus nooit vanochtend om 11.00u bij de grote gele M konden staan. Maar we zijn jullie gelukkig nog tegen gekomen op de B en hebben daarna nog ff n stukkie mee gestuurd! (Dank Wheely/Stoppie/gewone-Fool). Volgende keer ff n sms of emailtje is wel zo makkelijk!!! Kwil (onee kmoet natuurlijk zeggen 'wij willen') gaarne mee *D
Nijntje en Tuupke nog bedankt voor de gastvrijheid.
 
Ja jullie ook bedankt voor de leuke dag :}

En motorrijders zijn altijd welkom voor een bakske thee of koffie enz

Enne Rens je kan best goed rijden hoor ik doe het in ieder geval niet na.
Ik zeg maar zo iedere gek z'n gebrek toch. :+

Kijk deze week s'avonds en in het weekend maar goed want ja het is MAANDAG
en ik ga mijn motor halen jippieieieieie. :}
Als ik Tuupke vanmiddag maar niet kwijt rij :] :] :] :] :]

Jullie hebben me nu weer super vrolijk gemaakt met jullie berichtjes dus bedankt en tot snel

o,ja Rens mischien kom ik vande week nog mijn motor aan je laten zien als je dat leuk vind hoor zo niet dan niet hahaha

xxxxxxxxxxxxxx nijntje
 
Nou dat heb je echt geweldig gedaan joh vooral het einde
Ik hoop dat deze personen niet over reden worde voor handtekeningen

Ik wil er zeker wel een van allemaal ik ben namenlijk jullie grote fan :+

kus nijntje
 
Terug
Bovenaan Onderaan