23 maart, hoelaat ?

en wie maakt de foto, films,video's ?
en iedereen een sticker met zijn/haar naam?
 
met hoeveel komen we?

gaat het om 40, 50 meer of minder?
Ik heb van 40 man een mailtje gekregen dat ze zouden komen en 16 mailtjes van mensen die het nog niet zeker wisten. Daarbij zullen er mensen zijn die alsnog afvallen en mensen die wel komen maar niet gemaild hebben. Er kunnen ruim 100 man naar binnen dus dat is geen probleem!

PS. Er zullen ook een aantal mensen aanwezig zijn die niet bij M-F horen. (De standaard bezoekers die ook de bardiensten :} etc. doen.)
 
Ik neem een digitale fotocamera en een labelprinter mee.

Ehm, isda zo'n kleine of een grotere? want als het zo'n hele kleine is die labeltjes print van een halve cm hoog dan moet je natuuurlijk nog steeds met een vergootglas kijken.. :+

(anders moeten er dus van die "grote" labels komen waar we gewoon met benzinestift op kunnen kalken.. :) )
 
Ehm, isda zo'n kleine of een grotere? want als het zo'n hele kleine is die labeltjes print van een halve cm hoog dan moet je natuuurlijk nog steeds met een vergootglas kijken.. :+

(anders moeten er dus van die "grote" labels komen waar we gewoon met benzinestift op kunnen kalken.. :) )
gewoon met een merkstift op het voorhoofd. dan denken die vrouwen tenminste ook niet dat er naar borsten wordt gekeken.
 
zijn er hier ook dames?
dan zijn er ook zeker heren ,en die kijken niet naar tie borsten.
ik ben geen heer 8-
 
Terug
Bovenaan Onderaan