23 Maart vanuit Den Bosch?

joeltje

MF veteraan
5 dec 2001
2.368
0
Vught
Ik weet dat er al een topic over is, maar dat is een grote warboel.

Wie willen er zaterdag vanuit Den Bosch aansluiten, met mij, Fabian en Supervisor?

Iedereen die rond 11.00 uur in Den bosch kan zijn, en mee wil naar de pre-M-F-meeting, is van harte welkom.

Post hier, dan kan ik e.e.a. ff plannen!

Greetzzr

Joel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hmmm, kun je nog een paar rondjes Deil doen.

Ik weet het nog niet, als ik s'morgens in Rosmalen ben wel.

Laat het nog wel weten. (of niet :? )
 
Hmmm, kun je nog een paar rondjes Deil doen.

Ik weet het nog niet, als ik s'morgens in Rosmalen ben wel.

Laat het nog wel weten. (of niet :? )


ff paar rondjes Deil :} :} 's ochtends ben ik zeker voor. Ligt in mijn achtertuin zeg maar.

Kunnen we daar niet om 11.00 uur afspreken ofzo?
 
ff paar rondjes Deil :} :} 's ochtends ben ik zeker voor. Ligt in mijn achtertuin zeg maar.

Kunnen we daar niet om 11.00 uur afspreken ofzo?

Heej Rookie, Culemborg is een kwartiertje naar Den Bosch... Als we nou van daar vertrekken...
 
Ok, ben wel om 11.00 in Den Bosch.
Spreek lieft wel buiten de stad ergens af, hoef ik niet de hele binnenstad door te crossen.
 
Mac Rosmalen? langs de A2, kan niet missen! idee?

Yo Fabster,

Ik heb al gemeeld met Rookie, we spreken gewoon bij mij af, om 11.00 uur. Als je eerder bent, doen we nog koffie :) Rookie heeft al een kaartje, en kent een bietje de weg (kan de parade vinden, dan vind je mijn huis ook :+ )

Greetzzr! we bellen wel ff vanavond..
 
Had graag meegereden, heb helaas een kromme voorpoot. Ga waarschijnlijk dus ook niet naar bunnik!

Keer iets met de Bosshce omgeving afspreken? Wij rijden meestal met 5 motors. ZX-6, ZX-9, BLADE, TDM850 en mijn ouwe roestige, versleten en thans kromme FJ1200

Groeten!
 
Had graag meegereden, heb helaas een kromme voorpoot. Ga waarschijnlijk dus ook niet naar bunnik!

Keer iets met de Bosshce omgeving afspreken? Wij rijden meestal met 5 motors. ZX-6, ZX-9, BLADE, TDM850 en mijn ouwe roestige, versleten en thans kromme FJ1200

Groeten!

Yes, kan altijd, als je op mijn site kijkt, vind je m'n e-mail adres, meel een keer als je gaat rijden, altijd gezellig!!
 
Yo Fabster,

Ik heb al gemeeld met Rookie, we spreken gewoon bij mij af, om 11.00 uur. Als je eerder bent, doen we nog koffie :) Rookie heeft al een kaartje, en kent een bietje de weg (kan de parade vinden, dan vind je mijn huis ook :+ )

Greetzzr! we bellen wel ff vanavond..

11 uur zij Super en ik er

Mzl!
 
Terug
Bovenaan Onderaan