23 maart: welke muziek

Fastcruiser

Explorator
Crew
14 aug 2001
19.788
11.151
Zuid-Limburg
Instagram
Om te bepalen welke muziek het best gedraaid kan worden (zodat er een geschikte draaier gezocht kan worden) graag je voorkeur opgegeven. Het betreft hier geen verzoekplaatjes maar dan kan ik in ieder geval een indicatie opgeven.

Poll heeft geen zin omdat mensen vaak meerdere voorkeuren hebben.

Mijn eigen lijstje:
Metalmetalmetalmetal en aanverwanten
(Anathema, MDB, Tool, SOAD, Opeth, Yearning, COF, Amorphis etc etc etc.)
en een (heel klein) beetje jaren 80 meuk
(Bowie, Sting etc)
 
Op donderdag 31 januari 2002 07:42 schreef Fastcruiser het volgende:
Metalmetalmetalmetal en aanverwanten
(Anathema, MDB, Tool, SOAD, Opeth, Yearning, COF, Amorphis etc etc etc.)

en een (heel klein) beetje jaren 80 meuk
(Bowie, Sting etc)

:+

verder mag je der nog wat (veel!) trancy muziek bijdoen.
Een beetje van alles behalve metal, hardrock en dat soort troep vind ik wel leuk.
 
Laatst bewerkt:
Maakt me niet zoveel uit als er maar geen trance / house / R&B en aanverwante muziek gedraaid gaat worden.
 
Een beetje van alles behalve jazz, hardrock en dat soort muziek vind ik wel leuk, metal in beperkte mate wel aan te horen.
Een beetje Top 100 aller tijden idee! :}
 
De ruimte is van een (ondertussen oudere) \'jongerenvereniging\' waar Fastcruiser en ik lid van zijn. Vandaar dat we o.a. zelf de muziek kunnen kiezen *D . Ander bijkomend voordeel is dat de drank lekker goedkoop is vergeleken bij een gewone kroeg :9 .
 
Ik vind veel muzieksoorten leuk, maar mijn voorkeur gaat uit naar jaren \'80 muziek en dan met name de \'new wave\' (dus: Simple Minds, U2 (niet dat commerciele van nu dus!)Cure, Cult, Depeche Mode). Verder vind ik hardrock leuk en dan bedoel ik dus ook de jaren \'80 hardrock: Metallica, Iron Maiden, Judas Priest, beetje Van Halen en dat soort.

De muziek van de tegenwoordige tijd kan ik niet zo heel goed een naam geven, maar daarvan vind ik muziek van bijv. Moby, DJ Tiësto goed en de hardere muziek zoals Korn.

En nee, voor mij geldt niet dat als ik gedronken heb, dat ik dan automatisch André H6 of de Zangeres Zonder Naam ga leuk vinden!!!
 
van alles wat dus:
*Metalmetalmetalmetal en aanverwanten
*trance / house / R&B en aanverwante muziek
*Een beetje Top 100 aller tijden
*vette blues
 
Op donderdag 31 januari 2002 09:52 schreef Catmaniac het volgende:
mijn voorkeur gaat uit ... de \'new wave\' (dus: Simple Minds, U2 (niet dat commerciele van nu dus!)Cure, Cult, Depeche Mode

:^ + aangevuld met Techno, Club :P
 
De ruimte is van een (ondertussen oudere) \'jongerenvereniging\' waar Fastcruiser en ik lid van zijn. Vandaar dat we o.a. zelf de muziek kunnen kiezen *D . Ander bijkomend voordeel is dat de drank lekker goedkoop is vergeleken bij een gewone kroeg :9 .


Ik ook :+ :+ :+
en ja een beetje blues en rock mag ook wel ja, vergeet Britney\'s Pears niet natuurlijk :9~ :9 :P

( volgens mij doet mijn icoon het nog steeds niet)
 
Niet te veel techno, metal. Dat is leuk op een popfestival maar niet om beetje te kunnen kletsen. Verder vind ik alles behalvenederlandstalige smartlappen leuk.
 
Een beetje van alles behalve jazz, hardrock en dat soort muziek vind ik wel leuk, metal in beperkte mate wel aan te horen.
Een beetje Top 100 aller tijden idee! :}

Ben het met je eens. Top100 is altijd goed...

Maar Fear Factory/Metallica/Live/Dance/Pantera etc...is ook goed hoor, hehe!
Alleen :r ik op frans bauer( :? ) en shit!
 
Hmm.. over smaak valt niet te twisten, maar als er wordt gevraagd naar mijn smaak voor muziekstijlen, hou je vast ;)

Ik ben er zeker van dat mijn stijl toch niet gedraaid zal worden, want dat kunnen jullie niet aan (en nee, het is niet van die eentonige gabberhouse, ofzo). })

Vandaar dat ik maar lekker mijn voorkeur uitgiet op de muziek met snoeiharde techno-ritmes, trancy beats, alles wat contra-commercieel aanklinkt en natuurlijk het geheel overgoten met een sausje van melodieuze klanken uit de dance-scene.

Laat ik het hier bij houden. :9
 
Ik zou gewoon alle motoren om de beurt effe laten knetteren. Het is toch een motorfeestje??? ;) ;)
 
Laatst bewerkt:
Op donderdag 31 januari 2002 11:15 schreef petophetnet het volgende:
( volgens mij doet mijn icoon het nog steeds niet)

Je moet natuurlijk wel je icon ff ergens op het internet zetten. Dus bijvoorbeeld op de ruimte die je hebt voor je homepage bij je provider. :)
 
Mijn eigen lijstje:
Metalmetalmetalmetal en aanverwanten
(Anathema, MDB, Tool, SOAD, Opeth, Yearning, COF, Amorphis etc etc etc.)
en een (heel klein) beetje jaren 80 meuk
(Bowie, Sting etc)
:^
 
Terug
Bovenaan Onderaan