Welke rare vraag kreeg jij van een koekblikker? Deel 6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan plant ik hem hier ook nog maar een keertje neer, lig nog in een deuk :P


Gisteravond nog even wat bochtjes gepakt.
Vlak bij mijn huis is er in de weg een versmalling (incl zeeeeeer vervelend heuveltje!) gemaakt om de snelheid wat te beperken, echter door de versmalling kunnen er nu niet meer 2 voertuigen langes elkaar en geldt er vanaf de kant waar ik vandaan kwam een voorrangsregeling.

Ik kom dus aanrijden en zie de stationwagon aan de andere kant versnellen.
Jammer joh! denk ik nog en blijf stug rijden. beste man geeft nogmaals gang bij, schiet over het heuveltje, schraapt de bodemplaat een x-aantal millimeters af en stopt vervolgens een 20 cm voor mijn motor.

Stapt pissed uit en zegt.....DONDER OP MET DAT DING....DIE HOORT OP HET FIETSPAD! IK MOET ER DOOR..... :(


Ok...een Thundercat word als beginnersfiets gezien, maar om me nu naar het fietspad te verbannen? :+


Ben maar met open vizier en keihard lachend doorgereden.... :W
 
"Heb je meegedaan aan de Dakar?"
"ga je mee doen aan de Dakar?"
"Heeft deze meegedaan aan Dakar?"
"daar kun je zo mee naar Dakar"
"jij moet meedoen aan de Dakar man!"

Als ik stomweg antwoord dat ik dan dood zou gaan is het antwoord veelal:

"naaah man"

Ik snap niet waar ze het vandaan halen. :?

Doet elke R1 en Fireblade mee aan de MotoGP? zou een gezellige boel worden :P
 
Dan plant ik hem hier ook nog maar een keertje neer, lig nog in een deuk :P


Gisteravond nog even wat bochtjes gepakt.
Vlak bij mijn huis is er in de weg een versmalling (incl zeeeeeer vervelend heuveltje!) gemaakt om de snelheid wat te beperken, echter door de versmalling kunnen er nu niet meer 2 voertuigen langes elkaar en geldt er vanaf de kant waar ik vandaan kwam een voorrangsregeling.

Ik kom dus aanrijden en zie de stationwagon aan de andere kant versnellen.
Jammer joh! denk ik nog en blijf stug rijden. beste man geeft nogmaals gang bij, schiet over het heuveltje, schraapt de bodemplaat een x-aantal millimeters af en stopt vervolgens een 20 cm voor mijn motor.

Stapt pissed uit en zegt.....DONDER OP MET DAT DING....DIE HOORT OP HET FIETSPAD! IK MOET ER DOOR..... :(


Ok...een Thundercat word als beginnersfiets gezien, maar om me nu naar het fietspad te verbannen? :+


Ben maar met open vizier en keihard lachend doorgereden.... :W
bij mij in de buurt zijn er ook van die weg versmalling alleen geldt hier wie het eerst komt wie het eerst maalt. heb bijna wekelijks ruzie omdat ze allemaal denken dat ik wel wacht of via het fietspad ga.
 
Wauw :o Da's een mooie Africa Twin man! Heb er naar gezocht toen ik net m'n A had, maar kon nergens een mooie vinden (alleen die vieze goud-paarse kleurstelling...).

Geen stomme koekblikkenopmerking van mijn kant helaas, hoop deze week eindelijk weer m'n Gixxer operationeel te krijgen.
 
Meisje in mijn klas vroeg wat motorijbewijs en etc allemaal kost, want ze wilde zelf ook eindelijk motor gaan rijden...
Vraag ik wat voor motor ze wil gaan rijden, zegt ze: mwah maakt niet uit. Als het maar niet te heftig is, want ik ken mezelf.. ik heb erge ADHD en zou mezelf dood rijden op een snel ding...

:?

Edit: Heej ik ben de eerste met een ik rij mezelf dood opmerking in dit topic *O* *O*
Edit2: Ownee ik ben toch niet de eerste -O-
 
Laatst bewerkt:
"Heb je meegedaan aan de Dakar?"
"ga je mee doen aan de Dakar?"
"Heeft deze meegedaan aan Dakar?"
"daar kun je zo mee naar Dakar"
"jij moet meedoen aan de Dakar man!"

Als ik stomweg antwoord dat ik dan dood zou gaan is het antwoord veelal:

"naaah man"

Ik snap niet waar ze het vandaan halen. :?

Doet elke R1 en Fireblade mee aan de MotoGP? zou een gezellige boel worden :P

Geeft je uitlaat straling af? Lijkt me erg vervelend. ;)
Ziejewel! Het bewijs dat motorrijden gevaarlijk is
 
Laatst bewerkt:
O-) welke :+



gisteren nog een collega tegen mij,rijd jij motor :Y
ppfff zou ik nooit doen,ken mezelf :+

Jaaaaaaaaaaaaaaaaa, die is geweldig. Hier ook een.
"Ja lekker lijkt me dat motor rijden, ja, ik doe het zelf maar niet want daar ken ik mezelf te goed voor". hahahahahaha, en dan in een gezapige burgerbak naar huis rijden _O-
 
heb dé opmerking ook nog niet gehoord. Lijkt me wel geinig op alle mooie antwoorden op een briefje bij me te hebben en de plaatser van de opmerking een kwartiertje zoet te houden.
 
maakte hem zelf.

Met de voetbal, in de kleedkamer, maatje met een motorhelm.
Hij had het er de vorige keer al over dat tie bezig was een r6 te halen.

Dus ik zeg... :X

He ben je op de motor...

B|
was eruit voor ik er erg in had.

Dus hij zegt, nee met de auto. En ik haak er gelijk op in, dat hij zijn eigen rijkunsten zeker niet vertrouwd :P

Was snel gezegd, was meer verbaasd dat je naar een training komt op de motor, met een sporttas op je rug, terwijl het koekblik ook kon. :+
 
"Zie ik een hele groep motorrijders, de zelfde kant op rijden... Dat snap ik niet, waarom steken ze de koppen niet bij elkaar en huren ze een busje."

Geniaal, toegegeven hij is van een carberatier. maar hij zou van een koekblikker kunnen zijn toch?:')
 
maakte hem zelf.

Met de voetbal, in de kleedkamer, maatje met een motorhelm.
Hij had het er de vorige keer al over dat tie bezig was een r6 te halen.

Dus ik zeg... :X

He ben je op de motor...

B|
was eruit voor ik er erg in had.

Dus hij zegt, nee met de auto. En ik haak er gelijk op in, dat hij zijn eigen rijkunsten zeker niet vertrouwd :P

Was snel gezegd, was meer verbaasd dat je naar een training komt op de motor, met een sporttas op je rug, terwijl het koekblik ook kon. :+
nou, je laat jezelf wel erg kennen hoor |(


:+


zelf niet echt wat mee gemaakt wat betreft koekblikkers.
wel iemand die achterop zat richting een wedstrijd en een ander teamgenootje vroeg hoe hard we gingen.
waarop ik antwoorde: "mwa, niet zo hard..120 ofzo"
die achterop zat : "ja, maar het voelde als 200" _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan