Te koop: DRZ 400 Supermoto

Status
Niet open voor verdere reacties.

Youp

MF veteraan
25 jun 2003
13.851
0
Somewhere in Limburg
Facebook
Bij deze bied ik mijn DRZ SM te koop aan.

Het betreft een omgebouwde DRZ400S uit 2004 met nu 19.700km op de teller.

Het volgende is allemaal gemodificeerd aan de motor:

- Excel velgen, Talon naven
- Braking 4 zuiger & zwevende 320 remschijf
- Nissin 14mm rempomp
- Volledige Akrapovic Evolution Titanium uitlaat
- Stage 2 "Hotcams" nokkenassen (in- & uitlaat)
- Keihin FCR carburateur
- Compressieverhoging (van 12,3:1 naar 13,2:1)
- CRD Framebeschermers
- CFC Case-guards
- Kunstof tank van DRZ400E
- TAG Metals MATRIX kroonplaten
- TAG Metals T2 Fatbar stuur
- UFO Handkappen
- UFO Led achterlicht
- Polisport EMX lampenmaske
- One Industries stickerset

Dit alles is goed voor 50-55pk op +-120kg. Een leuke speelfiets waar je de meer hardcore standaard 450's het vuur mee aan de schenen kan leggen.

Hij staat nu op Maxxis Pre-cut bandjes 120 en 160.
De ketting is net vervangen door een DID X-ring (er zat een fabrieksfout in de vorige, daar zaten overal scheuren in), de tandwielen zijn 2500km oud. Ook heeft hij een volledige beurt gehad 2500km geleden. Toen zijn onder andere de kleppen gesteld, de olie ververst en de oliefilters vervangen/schoongemaakt. Hij start en loopt als een droom zonder gekke bijgeluiden of wat dan ook. Overigens is hij absoluut niet gebruikt als regen of pekelfiets!


Praktisch al het origineel spul zit er bij, de enduro wielen met redelijke banden, de enduro remmerij, de originele carburateur, een boel plasticwerk, de originele uitlaat, etc.

Ik heb zelf een aansluiting gemaakt voor een druppellader, die krijg je er ook meteen bij. Ik koop wel een nieuwe.

En hier de recentste foto's:

DSC02840.JPG


DSC02839.JPG



Vraagprijs €5250
 
Waarom gaat deze leuke fiets weg?

Omdat ik op zoek wil gaan naar een motor die wat meer geschikt is voor het kilometer vreten en ik helaas geen geld heb voor twee fietsen... Overigens heb ik op deze fiets het afgelopen jaar bijna niet gereden in verband met tijdgebrek, dat vind ik zonde.
 
Laatst bewerkt:
Oke zonde ik heb wel interesse maar ik moet wel mijn bike zien te verkopen.
Ik vrees dat me huidige niet in me nieuwe box past vandaar was het ff de vraag aan je.
 
Oke zonde ik heb wel interesse maar ik moet wel mijn bike zien te verkopen.
Ik vrees dat me huidige niet in me nieuwe box past vandaar was het ff de vraag aan je.

De verkoop heeft geen haast dus kijk maar rustig aan wat je wilt. Ik denk dat ik er ook erg veel spijt van ga krijgen. '(
 
Das inderdaad klote ik kom zelf ook net van een sm af heb deze motor een maand of 4 en zit dus nu met me box probleem.
Ik mis stiekem een sm ook wel maar op de snelweg niet .
 
Gaan er nog naaste onderdelen los weg? Misschien dat ik er meer voor geef dan dat je er voor vangt met de verkoop.
Ik zoek namelijk een zooi plastic. En bedoel je met de orginele carb de 36 mikuni?
 
Laatst bewerkt:
Gaan er nog naaste onderdelen los weg? Misschien dat ik er meer voor geef dan dat je er voor vangt met de verkoop.
Ik zoek namelijk een zooi plastic. En bedoel je met de orginele carb de 36 mikuni?

Het reserve plastic is allemaal niet zo mooi meer, dat is voor enduo gebruikt. De originele carburateur is volgensmij inderdaad een 36 Mikuni. Nu zit er een Keihin FCR39 op.
En onderdelen los verkopen, tsjah dan zou je me moeten zeggen wat je precies hebben moet. Maar aangezien er toch al veel animo is terwijl ik nog geen echte advertentie geplaatst heb denk ik dat ik hem liever compleet houd. Dat maakt net deze fiets, zijn compleetheid. ;) Ik ga in ieder geval niet de Akra los verkopen en een motorisch flink opgepepte DRZ verkopen met standaard uitlaat, dat word hem niet zeg maar... :)

Tenzij de nieuwe eigenaar de enduro spullen niet hebben wilt, dan kunnen die eventueel los verkocht worden.
 
wel veel geld. Beter verkoop je hem gewoon orgineel.

Ik neem je FCR wel over O-)
 
;) Begrijp je wel hoor :)

Maargoed mocht je op het gekke idee komen om dit ding standaard te gaan verkopen voor 4 ofzo en de losse onderdelen verkoop je (en strijk je gezamelijk 1500euro voor)

Moet je even mailen :)


KICK!@
 
;) Begrijp je wel hoor :)

Maargoed mocht je op het gekke idee komen om dit ding standaard te gaan verkopen voor 4 ofzo en de losse onderdelen verkoop je (en strijk je gezamelijk 1500euro voor)

Moet je even mailen :)


KICK!@

Nee, is veel te veel werk. Dan moet het blok weer half open voor de nokkenassen en dat soort grapjes. Ga ik niet aan beginnen. De extra's is trouwens voor 5000-5500 euro ongeveer.... Dus een mooi verkoopargument (of koopargument voor de nieuwe eigenaar :P ). Dat maakt de fiets wel een beetje uniek.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan