Almere E.O. Scheuren - Deel 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

CrazyDungeon

MF veteraan
28 mrt 2008
5.897
2
Almere
full


Wie komen hier zoal :

cbrtweety
full


Cookster
full


CrazyDungeon
full


creazy soes
full


dikkie01
80bef01ca89d5cd2d303fbdad812bc6a


dragpipe
top3-1.jpg


Ellis
full


GSX Erik
full


inSaNo
full


JeffR1
img3800cy5cd8.jpg


kevinblade
full


MagnaAndre
full


ome-jaj
full


Pentito
08zv35134002ju5.jpg


phoentje
phpLtVMQwAM.jpg


ProRaceRs
large


P-W
full


Rodvil
full


RRon
img1695kj5.jpg


ShadowJet
full


SharkBait
full


smiddie
full


Tallguy
IMG_00021.jpg


The Bastard
full


Ton-up
large


Tyl
9i1g8223.jpg


ukki
full


Vincieboy
aitzw0.png


Voronwë
full


Vuurmesje
full



Evenementen :














Vorige Topic​

Is het motorweer
mdmidden.gif

images.aspx

To do:

MF GOES BOWLING
Foto's van het bowlen
 
Laatst bewerkt:
present :W

@ Crazy

zou je deze pic in de OP willen zetten?


IMG_00021.jpg
 
Laatst bewerkt:
Present :W

@Crazy: Wil je mij ook in de OP zetten?

full
 
Laatst bewerkt:
Present! :W

En een klote dag.
Heb mijn R af kunnen geven '( bij MotoPort voor een schaderapport en schade expert.
Die ben ik in ieder geval 2 dagen kwijt. :N
 
Laatst bewerkt:
@insano : Poser je staat er tussen :P wanneer ga je les geven hahaha.

@jeffr1 : 2 dagen. pfff zijn ze wel lang mee bezig dus.
 
:W ook hier ff zwaaien

Vanochtend op de a6 richting splitsing amsterdam hilversum een blauwe z750 of z1000 gespot met sticker, bestuurder had een zwart zilvere helm, en een beige blauw textiel jack...
 
he bah zeg... das balen.
Inderdaad ze staat niet op haar vertrouwde plekkie en daar baal heel erg van omdat iemand anders met zijn achterlijke harses in koekblik niet kon opletten :(
@insano : Poser je staat er tussen :P wanneer ga je les geven hahaha.

@jeffr1 : 2 dagen. pfff zijn ze wel lang mee bezig dus.
Ik heb haar vandaag naar MotoPort gebracht.
Morgen gaan hun de schade opnemen en donderdag komt de schade expert van de verzekering.
Donderdag avond gelijk weer ophalen dus :Y
 
Present :W

[poser mode] /uit nog steeds...
Motor komt morgen als het goed is aan bij vanmeel... we zijn alleen erg bang op een economische totall loss.... Ik heb wel aangegeven en gevraagd of ze er alles aan willen doen om hem te maken. Aangezien ik gewoon de blauwe met witte staart en goude velgen wil. Ik wil geen 2009 R6, anders had ik die wel in de 1e instantie gekocht.. erg balen dus..
En tja .. anders maar 2009 model in het jasje van de 2008 laten steken..
Ik weet alleen even niet hoe de verzekeringen met een eventuele prijsverhoging in de weer gaan? Aangezien de R6 nu op 14.000 staat... en als ik mischien 10.500 uitgekeerd krijg ik daar dus geen nieuwe R6 voor terug kan krijgen...
Dus hoop echt dat ze m gewoon gaan fixen. Pak ben ik wel kwijt want ik scheen geen opzittende verzekering te hebben... Dacht toch echt dat ik met allrisk goed zou zitten. Nee dus.
Spierpijn begint te zakken. Gisteren was het wel op het hoogtepunt. Arm begint al paars te worden dus is ook goed. Wel blij dat ik zelf heel ben natuurlijk.. Daarom was ik ook totaal niet somber na de crash..maar nu begint het balen... maarja tis niet anders. Khad ook bij 1 van de 4 die t weekend niet hebben overleefd kunnen horen.
 
Zo is het maar net Phoen, tis goed afgelopen.

Ik moet er niet aan denken om op mijn plaat te gaan... ik denk dat ik zou staan janken als een klein kind :P
 
Present :W

[poser mode] /uit nog steeds...
Motor komt morgen als het goed is aan bij vanmeel... we zijn alleen erg bang op een economische totall loss.... Ik heb wel aangegeven en gevraagd of ze er alles aan willen doen om hem te maken. Aangezien ik gewoon de blauwe met witte staart en goude velgen wil. Ik wil geen 2009 R6, anders had ik die wel in de 1e instantie gekocht.. erg balen dus..
En tja .. anders maar 2009 model in het jasje van de 2008 laten steken..
Ik weet alleen even niet hoe de verzekeringen met een eventuele prijsverhoging in de weer gaan? Aangezien de R6 nu op 14.000 staat... en als ik mischien 10.500 uitgekeerd krijg ik daar dus geen nieuwe R6 voor terug kan krijgen...
Dus hoop echt dat ze m gewoon gaan fixen. Pak ben ik wel kwijt want ik scheen geen opzittende verzekering te hebben... Dacht toch echt dat ik met allrisk goed zou zitten. Nee dus.
Spierpijn begint te zakken. Gisteren was het wel op het hoogtepunt. Arm begint al paars te worden dus is ook goed. Wel blij dat ik zelf heel ben natuurlijk.. Daarom was ik ook totaal niet somber na de crash..maar nu begint het balen... maarja tis niet anders. Khad ook bij 1 van de 4 die t weekend niet hebben overleefd kunnen horen.

dat is meestal, als je jezelf goed voelt ga je des te meer balen om je bike, had ik ook
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan