Yamaha MT-03 oktober 2008 alle opties en meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Blue_eyes

MF veteraan
15 aug 2008
17.779
9
Model 2008/2009 geleverd in oktober 2008, 2 jaar garantie.
2600 km, verder altijd binnen gestald en nooit in de regen gereden.

full


Wat zit er allemaal op en aan, en wat kost dat normaliter?

Motor 2008 € 7.599,00
Fly screen € 155,85
Radiator Shields € 229,09
Skid Plate € 208,14
Akrapovic Titanium uitlaat met CE keur € 975,00
Mono Seat Cover € 250,00
Roller Protectors € 155,85
K&N luchtfilter € 60,00
NGK Iridium bougie € 16,00
Pazzo hendels € 218,00
Houder koppelingshendel FZ6 t.b.v Pazzo's € 100,-
Rizoma handvatten € 150,00
Powercommander III USB incl. custom mapping € 450,00
TunerX Factory Bobbins € 25,00
Rizoma Circuit 851 mirrors € 178,00
RR Olietemperatuur meter € 57,95
Velg stickers € 32,95
GPS stekker aansluiting € 17,95
Accumate aansluiting € -
MF sticker € 1,50
Metalen kettingbeschermer € 52,80
==========
Totaal € 10.933,08

Vraagprijs € 7.999,- incl. alle standaard onderdelen.

Lees deze test en je weet alles wat je weten moet als je een MT-03 overweegt aan te schaffen.

http://www.motorfreaks.nl/2009/naked-test-twee-tegen-een.html

En dan weet je ook gelijk wat een pretfiets de mijne is met alle opties erop die het rijden tot een nóg groter feest maken. :} :] :}
 
Laatst bewerkt:
Je vergeet de MF-sticker bij de opties! :9~

Gratis skupske, ben zelf op zoek naar iets gekleder, al is deze wel tempting (en op deze wijze terug te vinden) :Y
 
coole bike, de vrouw heeft er ook een! Maar waarom zoveel opties op zetten en er dan maar zo weinig mee rijden?
 
coole bike, de vrouw heeft er ook een! Maar waarom zoveel opties op zetten en er dan maar zo weinig mee rijden?
 
Het oog wil ook wat als je er niet op rijdt, toch? :Y

Ik heb deze fiets niet als hoofdvervoersmiddel maar puur voor de fun, als hobby.

Maar omdat ik erover zit te denken om meer lange toerritten met m'n vriendin achterop te gaan rijden overweeg ik om deze te verkopen. Vandaar.
 
als ik dit soort motoren zie begint het toch wel te kriebelen om weer te beginnen met sparen voor een nieuwe fiets :9~
 
Model 2008/2009 geleverd in oktober 2008, 2 jaar garantie.
2600 km, verder altijd binnen gestald en nooit in de regen gereden.

[afbeelding]

Wat zit er allemaal op en aan, en wat kost dat normaliter?

Motor 2008 € 7.599,00
Fly screen € 155,85
Radiator Shields € 229,09
Skid Plate € 208,14
Akrapovic Titanium uitlaat met CE keur € 975,00
Mono Seat Cover € 250,00
Roller Protectors € 155,85
K&N luchtfilter € 60,00
Pazzo hendels € 218,00
Rizoma handvatten € 150,00
Powercommander III USB incl. custom mapping € 450,00
TunerX Factory Bobbins € 25,00
Rizoma Circuit 851 mirrors € 178,00
==========
Totaal € 10.653,93

Vraagprijs € 7.999,- incl. alle standaard onderdelen.

Ow ja, MF sticker, Accumate aansluiting en GPS (sigaretten stekker) aansluiting zit er ook op. :Y
Vooral die MF sticker _O-
Ik zou de prijs ervan er nog bij zetten:
Wat zit er allemaal op en aan, en wat kost dat normaliter?

Motor 2008 € 7.599,00
Fly screen € 155,85
Radiator Shields € 229,09
Skid Plate € 208,14
Akrapovic Titanium uitlaat met CE keur € 975,00
Mono Seat Cover € 250,00
Roller Protectors € 155,85
K&N luchtfilter € 60,00
Pazzo hendels € 218,00
Rizoma handvatten € 150,00
Powercommander III USB incl. custom mapping € 450,00
TunerX Factory Bobbins € 25,00
Rizoma Circuit 851 mirrors € 178,00
MF Sticker inclusief verzending: € 1,50
==========
Totaal € 10.655,43

Vraagprijs € 7.999,- incl. alle standaard onderdelen.
 
Ik dacht al, dit kan nooit alles zijn, d'r ontbreekt vast nog wel iets, en ja hoor!

Het RR olietemperatuur/oliepijl stokje, voor de lieftallige prijs van € 57,95 gekocht via Louis.de. Zit d'r dus ook nog bij... _O- :Y

full


Ik lijk sinterklaas wel!
 
En als bewijs dat 'ie altijd héél erg netjes vertroeteld en wel binnen heeft gestaan:

full


De originele Yamaha MT motorhoes, maar die zit niet bij de prijs inbegrepen. _O-

Zeg nou zelf, waar vind je zo'n verwend exemplaar verder nog?

Alleen hier, dat kan ik je verzekeren, dus wel lief zijn voor deze super snaarstrakke slalomfiets als je hem van me koopt. Anders heb je kans dat 'ie van heimwee zo weer terug naar mij komt rijden.
 
Laatst bewerkt:
Zojuist de velgstickers er opgeplakt, die kwamen ook binnen vandaag. Zitten er gratis bij, als kadootje van de zaak zeg maar.

full
 
En aan de andere zijde zitten ze natuurlijk ook, waarvan akte...

full
 
Vind het vrouwtje het niet fijn om achterop zo'n grote stampert te zitten dan? :(
Vette pret bike man..

succes met de verkoop
 
Nee, een MT-03 is natuurlijk geen toertochten fiets, als 1 cilinder veel te on/off en daardoor niet comfortabel voor de passagier. Kan natuurlijk wel, maar hellumpje butsen is eerder regel dan uitzondering.

Daarom hebben we deze voor erbij:

full


Yamaha XJ700 Maxim XS uit 1986.

Daar doen we nu de toertochten mee.

Hartstikke geinige fiets, raceblok in chopperframe, lachen, trekt de meeste SS 600 machines bij het stoplicht eruit omdat ze het niet verwachten!
 
Laatst bewerkt:
Momenteel staat de Mt-03 nieuw te koop voor va 6500

Het is een interessante fiets, maar niet voor deze prijs

Nee hoor, nieuwe staan voor 5.999,- te koop (o.a. van der heyden in Den Bosch), maar dan heb je een 2007 model en helemaal standaard.

En de prijzen die ik bij de accessoires heb vermeld waren de prijzen in 2008, Yamaha heeft ook de prijzen van haar accessoires verhoogd, zo'n Akra kost b.v. nu 1075,-...
Dus als je hem zo wilt aankleden, dan ben je nu nog meer geld kwijt dan ik was.

Maar, als jij er eentje vind met al deze opties voor een betere prijs die voor jou acceptabel is dan moet je die kopen, of mij een tegenbod doen waarvan jij vind dat je dat voor mijn fiets wilt betalen. Het is tenslotte een vraagprijs, bieden staat vrij.

Mijn prijs komt neer op meer dan 35% korting, da's een mooie korting voor een zo goed als nieuwe, zo niet betere fiets.

Ow ja, d'r zit ook een NGK Iridium bougietje in. _O- :Y

Grtz,

Kees
 
Prachtige bike, en heul wat aan verspijkerd ook zeg.. maar waarom nog die originele kentekenplaat houderrr?!? zagen/demonteren met die hap! en de bike is helemaal af!

p.s. een half jaar oud? :? Lieve Mensen van MF, je bent echt achterlijk als je nu een nieuwe, standaard MT-03 koopt nadat je deze pagina hebt gelezen!
 
Laatst bewerkt:
Prachtige bike, en heul wat aan verspijkerd ook zeg.. maar waarom nog die originele kentekenplaat houderrr?!? zagen/demonteren met die hap! en de bike is helemaal af!

p.s. een half jaar oud? :? Lieve Mensen van MF, je bent echt achterlijk als je nu een nieuwe, standaard MT-03 koopt nadat je deze pagina hebt gelezen!

Dank je wel! Daar ben ik het helemaal mee eens!

De nieuwe eigenaar moet er zelf toch ook nog een persoonlijke touch aan kunnen geven... ;) :X _O- :]
 
Inderdaad, prijs is niks mis mee. Motor is als nieuw en je hoeft em niet meer in te rijden! Wij zijn ook nog steeds op zoek naar een mooie tail chop maar kan nergens iets vinden. Ooit een foto gezien van een fransman die een heel sjiek led achterlicht in de monoseat had verwerkt en de hele achterkant eraf had gesloopt. Zag er heeel mooi uit maar kan het nergens vinden :(
 
Het moet niet veel gekker worden... dit heb ik ook nog liggen, maar nog niet gemonteerd, want dan moet je van de mudguard een stukje afzagen, dus dat mag je zelf beslissen.

full


Kost € 34,90 plus € 17,90 verzendkosten.

Hoppa, weer € 52,80 pure winst voor de koper!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan