Yamaha TTR 600 (uber XT)

Status
Niet open voor verdere reacties.

meik de beik

Die hard MF'er
22 mei 2005
816
0
randje Achterhoek
Te koop Yamaha TTR 600 Belgarda, BJ 1999, 13794 km

Voor wie het nog niet wist:
de off-road-broer van de XT 600 maar dan 30 kg lichter en met o.a. volledig instelbare Ohlins achterschokbreker, Paioli voorvork, aluminium achtervork, alu velgen en een niet roestend RVS-uitlaatsysteem. Bedacht en gemaakt in Italie door Belgarda.

Volgens de kenners is de ttr600 de laatste 'echte', en de beste TTR. De later gebouwde ttre is al weer een stuk zwaarder en heeft kortere veerwegen en minder edele schokbreker en voorvork.
Meer info: TTR 600 (duits)

De motor is in prima staat, verlichting, knippers en claxon werken. Uiteraard heeft de motor wel wat gebruikssporen.

Pas vervangen zijn:
Balhoofdlager,
pakking koppelingsdeksel
nieuwe olie+ filter
remblokken
zijkappen/kontje
Originele TTR-stickerset voor op de kappen krijg je erbij en mag de nieuwe eigenaar er zelf op plakken ;-)

Start makkelijk dank zij automatisch decompressiesysteem.

Motor staat in warnsveld onder de rook van Zutphen

full


full
 
Vraagprijs is 2600 euro. Wordt ie nog wel een keer netjes gepoetst ;-)

edit: vraagprijs gewijzigd naar een fatsoenlijk bod *O*

nog een keer edit: per oktober nog maar 2000 euro !!
 
Laatst bewerkt:
Jij stelt goeie vragen ;)

moest ik even nakijken: 32 kw of te wel 0,22 KW/kg.
Is ie dan wel of niet geschikt voor klein rijbewijs?, denk niet niet toch?
 
Te koop Yamaha TTR 600 Belgarda, BJ 1999, 13794 km

Voor wie het nog niet wist:
de off-road-broer van de XT 600 maar dan 30 kg lichter en met o.a. volledig instelbare Ohlins achterschokbreker, Paioli voorvork, aluminium achtervork, alu velgen en een niet roestend RVS-uitlaatsysteem. Bedacht en gemaakt in Italie door Belgarda.

Volgens de kenners is de ttr600 de laatste 'echte', en de beste TTR. De later gebouwde ttre is al weer een stuk zwaarder en heeft kortere veerwegen en minder edele schokbreker en voorvork.
Meer info: TTR 600 (duits)

De motor is in prima staat, verlichting, knippers en claxon werken. Uiteraard heeft de motor wel wat gebruikssporen.

Pas vervangen zijn:
Balhoofdlager,
pakking koppelingsdeksel
nieuwe olie+ filter
remblokken
zijkappen/kontje
Originele TTR-stickerset voor op de kappen krijg je erbij en mag de nieuwe eigenaar er zelf op plakken ;-)

Start makkelijk dank zij automatisch decompressiesysteem.

Motor staat in warnsveld onder de rook van Zutphen

[afbeelding]

[afbeelding]

Wasdanou?
Mooie modderfiets en dan wegdoen? :?
 
dr ontgaat jou ook helemaal nix he??

Is idd een mooie fiets :Y
Moet (helaas) plaatsmaken voor een ander ding met noppen.
Ook leuk voor jou als Pitbike of om je conditie op peil te houden!
Kom maar eens proberen als je durft ;)
 
dr ontgaat jou ook helemaal nix he??

Is idd een mooie fiets :Y
Moet (helaas) plaatsmaken voor een ander ding met noppen.
Ook leuk voor jou als Pitbike of om je conditie op peil te houden!
Kom maar eens proberen als je durft ;)
Ik durf niet. ;)

Succes met de verkoop, gaat de nieuwe eigenaar een heel lekkere fiets aan krijgen.
 
Laatst bewerkt:
Sorry, ik heb al een straksturende twin in de schuur staan
Héél mooi xt-je was misschien bespreekbaar geweest...

Als je echt interesse hebt moet je maar eens komen kijken kunnen we misschien nog wel een goed gesprek hebben.
 
Heb nog nix anders gekocht maar wel wat op het oog.
En omdat het hier in het Oosten ook een soort van kredietcrisis is (voor mij niks nieuws, heb ik al jaaaaren last van ;) ) moeten dr eerst weer centjes komen.

Als de TTR verkocht is gaat ook de TDM de markt op.
Liefhebbers kunnen zich natuurlijk nu al melden 8-)

Wie komt er met een fatsoenlijk bod? Is wel een Echte TTR, mag in geen enkele verzameling ontbreken...
 
Ik durf het bijna niet te vragen ; maareh... kan er een passagier mee op dat ding? (ik zie wel dat er geen voetsteunen zijn maar kunnen die er op gezet worden). Ik heb nl al een eenzitter en tja soms moet er toch iemand mee.
 
Ik durf het bijna niet te vragen ; maareh... kan er een passagier mee op dat ding? (ik zie wel dat er geen voetsteunen zijn maar kunnen die er op gezet worden). Ik heb nl al een eenzitter en tja soms moet er toch iemand mee.


Beter kijken ;) : zitten standaard voetsteunen op!
Zoonlief van 9 gaat geregeld een stukje achterop. Vindt ie zelfs leuker stoerder dan op de TDM
 
Verkoop schiet niet op maar los daar van vind ik dit wel echt een stoer ding (was m niet uit het oog verloren hoor). Die ohlings schokbreker en paoli voorvork heb ik ook op mn bimota dus ik heb wel iets met dit apparaat.
 
Mooi ding, Meik! En voor die prijs, helemaal niet gek, als ik ruimte in mn garage had had zou ik een koop sterk overwegen. Als je je Yammies verkoopt, kun je overwegen om mn V11 Scura aan te schaffen.... Staat ook op het forum. Dan heb ik weer ruimte in mn garage, maar ben dan te laat voor jouw ttr.... Dan moeten we misschien over naar een tenere, of een gs ....?
Greetz, GJ
 
Klein vraagje: in vergelijking met een XT-600, hoe doet deze het op de snelweg? Heb namelijk enigszins interesse, maar geen zin om steeds dat ding op een aanhanger te gooien voor een ritje een stuk verderop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan