't Gooi gaat karten!

Welke datum?

  • 26 juni

    Stemmen: 1 8,3%
  • 03 juli

    Stemmen: 11 91,7%

  • Totaal aantal stemmers
    12

Utrechtterror

MF veteraan
20 jul 2008
14.785
90
't Gooi gaat karten!
SodiKart.jpg
Alles is geregeld! 3 juli gaan we karten..Het is uiteraard bij 'De Fabrique' te maarssen..

Gereserveerd!


Ik heb net de fabrique gebeld, vanwege de grote groep mocht ik al reserveren.. Gelukkig kunnen we allemaal tegelijk. Ik heb voor 18 man gereserveerd. 2/3 man minder maakt niet uit. Ik bel ze in ieder geval iets van te voren op om het definitieve aantal door te geven..

We gaan 3 juli karten om:
  • 20.45
  • 21.30

Zorg dat je een half uur (20.15!) aanwezig bent. Als je wat later komt bel dan even:

mij werd vriendelijk gevraagd het hele bedrag in 1x af te staan, omdat het via mijn Fabrique tegoedkaart moet ( B| ), dat betekent dat ik alles van mijn pin moet betalen (contant lukt niet, of je moet precies het benodigde bedrag gepast hebben.) Dit betekent p.p.:
  • Karten: 2*€14.95
  • Consumptie (+-2.50ps): 3(?)*€2.50
------ +-
€37,40 p.p.

Mijn idee was dus om dit door jullie op mijn rekening te laten storten waarna ik daar met pin betaal. evt. kan het ook contant (liever niet, onhandig ivm wisselgeld/tijd e.d.)

Laat me even weten wat jullie hier van vinden, snap dat het voor sommige lastig is om geld over te maken aan iemand die ze niet kennen.
't geld hoeft van mij niet gelijk, laten we zeggen dat ik het er wel graag voor 30 juni op wil hebben staan.. Vermeld bij het overschrijven even je naam ;) Kan ik het hier ook ff goed bijhouden.. Hoef ik geen accountant in te huren.
:)

Parkeren

Misschien wel handige info aangezien sommige van jullie nog nooit bij de fabrique zijn geweest..: Het parkeren is óf buiten op een groot terrein naast de ingang (op het complex van de fabrique wel!!) of vóór de hoofdingang (droog overdekte..oud loodsachtig iets).. Naar mijn mening een veilige plek/omgeving om je motor te stallen.. We kunnen ze zo stationeren dat je er eigenlijk vanaf het café naar kan kijken.. Er is namelijk een rolluik dat altijd openstaat... Kost overigens ook niks en er is altijd plek :P

Op de motor dus michel! ;)


Tipssssss
-Neem je eigen helm mee, wel zo hygiënisch en veilig
-Handschoenen, da's persoonlijk.. Maar ik vind het 100x beter rijden!
-Leun mee naar binnen, maar niet als een aap eruit.. Dit zorgt voor druk op de binnenbanden bij het sturen waardoor je meer grip hebt > harder door de bocht
-Blauwe vlag, iemand achter je is sneller laat hem/haar (MIJ :+ ) er voorbij.
-Geel, niet inhalen er is iets gebeurd.
-Rood, diskwalificatie e.d.

Datum en tijd

3 juli! Het plan is om rond 2000-2015 te verzamelen (nog ff wat drinken..), en te rijden om kwart voor 9. 2e heat zal waarschijnlijk om half 10 zijn. Let op, deze tijden zijn (nog) niet bindend!
Kijken mag ook, maar dan moet je wel foto's maken :+
coonie gaat rijden *D

Wie gaat er mee?
Karten, 3 juli @ de fabrique!
- Jaapie
- Michel
- X
- Oh!
- JeGo
- De Coonies! *O* *O* *O* ²
- Nocer
- Motogirl!
-
sesamstraat-knuffel-pino-nieuw-marktgigant1.jpeg

- Ernstttt
- Marcie Marc
- To$iE (mits ik niet in het vliegtuig zit...)
- PatjeZXR
- Mat_nl (ovb, dat ik niet moet werken)
-BM *O*

-...

Voor m'n 06 even PB-en..!





De Route
Route A27 vanaf Almere, Hilversum en Amersfoort
- Neem afslag 31, richting Maarssen/ Ring Utrecht Noord N230. Vervolgens de Ring Utrecht N230 richting Maarssen.
- De N230 blijft u circa 8 km volgen tot u over het Amsterdam-Rijnkanaal gaat
- Na het Amsterdam-Rijnkanaal neemt u de eerste afslag richting Maarssenbroek / Lage Weide / Industriegebied
- Onder aan de afslag gaat u bij het kruispunt rechts, onder het viaduct door.
- Na circa 250 meter bij de tweede stoplichten slaat u links af (Richting Westkanaaldijk).
- Na circa 150 meter neemt u de eerste afslag links (Maarssenbroeksedijk / Westkanaaldijk). U rijdt de Niels Bohrweg op.
- De Niels Bohrweg volgt u onder de tunnel door tot aan het Amsterdam-Rijnkanaal. Hier volgt u de weg met de bocht mee naar links. U rijdt nu op de Westkanaaldijk.
- Deze weg volgt u ongeveer 400 meter totdat u een graanelevator boven de weg ziet. Aan de linkerkant vindt u de Kartfabrique®.

plattegrond-Kartbaan_663x466.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ik ben zaterdag van 1300-2015 werken trouwens.. Dus liever niet op zaterdag, maar als het jullie het beste uitkomt kan ik wel vrij vragen ;) :Y
 
's kijken of kart + jaapie aan het vliegen te krijgen is :')
 
Maakt mij geen plork uit...


Beslis toch pas een dag van te voren of ik mee ga/kan...
 
mij ook niet, maar liefst op een avond....

Zondagen zijn mestal wel anders in te vullen :Y
 
Zondag is een nogo voor mij. (wie trapt er de volgende open deur in ;))
 
*O* het wordt 14 juni!

Het is sowieso na 20 juni.. Omdat mijn tentamens voorbij zijn En de nachtrit is dan ook, dus het wordt pas mogelijk vanaf de 26e..

:? })

Ik ben van 20 juni tot 15 juli op vakantie, als het er na plaatsvindt kom ik ook plaotjes maoken fotootjes maken.
 
Laatst bewerkt:
Lache *D

Ik ben ook wel in voor een ritje op 4 wielen, nog wel een ovb qua datum enz ;)
 
Zo te zien kunnen sommigen of gaan sommigen liever niet op zondag, wil het liefste met iedereen rekening houden.. Dus wat mij betreft op vrijdag. Zaterdag moet ik namelijk werken.. Is dat voor jou een probleem Ernst? Anders neem ik wel 'n daggie vrij!

De vrijdagen worden dan;
26 juni
03 juli

Zal 't polletje ff laten aanpassennnn als Ernst ermee instemt..

@plexat,
't zou gezellig zijn als je meegaat! Maar ben bang dat het wel voor 15 juli is :N
 
Laatst bewerkt:
Nee hoor als het meerendeel de voorkeur voor de vrijdag pas ik mijn 'agenda' :+ daar gewoon op aan!

Hoelaat had je in gedachten?
 
Laatst bewerkt:
Nee hoor als het meerendeel de voorkeur voor de vrijdag pas ik mijn 'agenda' :+ daar gewoon op aan!

Hoelaat had je in gedachten?
Geen idee.. Rond 'n uurtje of half 8 - 8 bij de kartbaan? Maar ik heb de poll laten aanpassen, ff wachten nu nog.. Dan kunnen we kijken of iedereen op de datum kan :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan