Het MV Agusta topic deel IV

Status
Niet open voor verdere reacties.

meisje

MF veteraan
21 jun 2004
32.160
0
En hier gaan we verder... *O*

Hier kunnen we verder genieten van mooie MV's, verhalen, uitjes e.d. :)


meisje MV Agusta Brutale F4 750
full


Maximum Velocity MV Agusta F4 1000
full


mv250raid MV Agusta F4 1000 R
Harrie heeft ook nog een MV Agusta 125 *D en Dikke Berta... })
12801024.jpg


MVF411 MV Agusta F4 en MV Agusta F4 Brutale... ik dacht een 910 *D
37353.jpg

full



rickadelic MV Agusta F4 1000 Corse
33242.jpg


dr.Dre MV Agusta Brutale F4 910s
full


Astrante R MV Agusta Brutale F4 910R
IMG_0451.jpg


Bikemotel MV Agusta 750S 1+1
5KlyhRe5d0h3hVR6y09A==.jpg


Doctor@ndus Jossi MV Agusta F4 750
full


SFEERPLAATJES...

32938.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoi ik ben een mee lezer helaas ben ik niet in het bezig van een mooie MV, wat ik alleen mis is een OP met foto's van jullie pracht en praal -O-

voorde rest veel rij plezier en dat andere maar heel erg van jullie mooie machines mag genieten *O* 8-)

groetjes san
 
Hoi ik ben een mee lezer helaas ben ik niet in het bezig van een mooie MV, wat ik alleen mis is een OP met foto's van jullie pracht en praal -O-

voorde rest veel rij plezier en dat andere maar heel erg van jullie mooie machines mag genieten *O* 8-)

groetjes san



Je hebt gelijk, een mooie OP is er eigenlijk nooit geweest.
Bij deze de vraag aan de MV bezitters: als je met je MV in de OP wil, post dan je mooiste foto er van dan zal ik hem in de OP zetten.
 
Alsnog de vraag alleen dan in deel IV:

Ik heb mijn achterverlichting vervangen door led lampjes met geintegreerde knippers. Nu doet alleen m'n linker knipper het en mijn rechter brand bij inschakeling continue. Als ik mijn lampje in m'n spiegel omruil naar rechts dat doet rechts het goed. Dus ik denk dat hij moeite heeft met m'n lampje in m'n spiegel. Ik heb vandaag div lampjes gekocht met verschillende Wattage maar krijg t niet voor elkaar steeds doet 1 kant het en de ander brand continue. Weet iemand wat t eventueel kan zijn?
 
Je hebt gelijk, een mooie OP is er eigenlijk nooit geweest.
Bij deze de vraag aan de MV bezitters: als je met je MV in de OP wil, post dan je mooiste foto er van dan zal ik hem in de OP zetten.

:} :} :} ik weet dat jij ook een hele mooie hebt :Y *O* *O*
 
De Italian BBQ

We willen op zaterdag 1 augustus 2009 (bij mooi weer) een Italian BBQ gaan houden *O* *O*

Zoals eerder gezegd je moet met de MV komen :Y


Dus wie heeft er interesse. Laat het dan even weten (door hier je naam te knippen en plakken) dan kunnen we wat gaan plannen.

p.s. er komen ook Duc rijders :X :P
 
De Italian BBQ

We willen op zaterdag 1 augustus 2009 (bij mooi weer) een Italian BBQ gaan houden *O* *O*

Zoals eerder gezegd je moet met de MV komen :Y


Dus wie heeft er interesse. Laat het dan even weten (door hier je naam te knippen en plakken) dan kunnen we wat gaan plannen.

p.s. er komen ook Duc rijders :X :P

achterop ook goed :+
 
achterop ook goed :+


Wat mij betreft wel hoor... ;)
Ik ga er gemakshalve maar even vanuit dat je achterop Maxi klimt :X bij Maxi achterop gaat...

Maar laten we eerst maar eens inventariseren wie er op deze datum kan en wil komen... :Y
 
Wat mij betreft wel hoor... ;)
Ik ga er gemakshalve maar even vanuit dat je achterop Maxi klimt :X bij Maxi achterop gaat...

Maar laten we eerst maar eens inventariseren wie er op deze datum kan en wil komen... :Y

nee hoor als ik mag komen is het op me eigen motor en ik denk dat max wel een andere gast mee neemt als ie komt ;)
 
nee hoor als ik mag komen is het op me eigen motor en ik denk dat max wel een andere gast mee neemt als ie komt ;)


Dan vind ik het heel rottig om te zeggen, maar deze BBQ is toch echt voor Ital-riders only... :Y
 
Hahaha!
I.i.g. thnx voor je begrip... :)
Maar je mag hier wel plaatjes blijven kijken hoor... :P

Nou, wellicht heel even nog:

5KlyhRe5d0h3hVR6y09A==.jpg


Voor diegene die geen MV hebben en toch naar Meisjes BBQ willen, de MV is te koop!
8-)

Mocht ik de fiets nog hebben en het hotelletje het toelaat zie je ons ook. Ik laat het je nog weten Meisje.
:]
 
Nou, wellicht heel even nog:

[afbeelding]

Voor diegene die geen MV hebben en toch naar Meisjes BBQ willen, de MV is te koop!
8-)

Mocht ik de fiets nog hebben en het hotelletje het toelaat zie je ons ook. Ik laat het je nog weten Meisje.
:]

Hahaha!
Wie weet zien we jullie en mocht je haar voor die tijd verkocht hebben... ook voor jou geldt... je mag hier natuurlijk altijd meelezen! })
 
Alsnog de vraag alleen dan in deel IV:

Ik heb mijn achterverlichting vervangen door led lampjes met geintegreerde knippers. Nu doet alleen m'n linker knipper het en mijn rechter brand bij inschakeling continue. Als ik mijn lampje in m'n spiegel omruil naar rechts dat doet rechts het goed. Dus ik denk dat hij moeite heeft met m'n lampje in m'n spiegel. Ik heb vandaag div lampjes gekocht met verschillende Wattage maar krijg t niet voor elkaar steeds doet 1 kant het en de ander brand continue. Weet iemand wat t eventueel kan zijn?
Wat het zou kúnnen zijn is dat je de stekkers hebt losgetrokken en verkeert hebt aangesloten. Er liggen 2 stekkers voor beide knipperlichten én 1 voor de kentekenplaatverlichting. Alle 3 passen ze op elkaar. Als je per abuis de kentekenplaatverlichting op je rechter knipperlicht aansluit zal deze constant branden. De kentekenverlichting, je raad het al...
Ik hoop voor je dat dát het probleem is want ander zou ik het ook niet weten. -O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan