Supersportmeiden achter de mascotte aan

Mijn voorkeursdatum:

  • Zaterdag 11 juli

    Stemmen: 1 4,5%
  • Zondag 12 juli

    Stemmen: 5 22,7%
  • Zaterdag 18 juli

    Stemmen: 2 9,1%
  • Zondag 19 juli

    Stemmen: 7 31,8%
  • Zaterdag 25 juli

    Stemmen: 4 18,2%
  • Zondag 26 juli

    Stemmen: 3 13,6%

  • Totaal aantal stemmers
    22

ducenzo

MF veteraan
12 jul 2006
4.476
4
Spijkenisse
De meiden uit het "Meiden met supersportmotoren" topic gaan weer een ritje doen.
Deze keer vertrekken we bij de Mac in IJsselstein en onze voorrijdster is Kawajaap.
Verzamelen tussen 11:00 en 11:30
Lunchtip: Familierestaurant 't Jagershuis|FAMILIERESTAURANT 'T JAGERSHUIS Pannenkoeken & Partijen

19 juli
zondag 26 juli!!

Ster +
Ducenzo
Drakie
VaVaVonne +
Stephanie_650 +
Pashima

GroteFoto-HSILZV8E.jpg


Aansprakelijkheid:
Alle deelnemers rijden voor eigen risico. De organisatie
en/of coördinator(en) kan/kunnen niet aansprakelijk
worden gesteld voor ongevallen danwel incidenten waarbij
personen, motoren en/of voorwerpen zijn betrokken.

PS: het is even handig voor je zelf, om een tour ritje
met een afgetankte motor te beginnen

Het Follow-Up Systeem

Je hebt een vaste voorrijder en een vaste achterrijder. Iedereen rijdt dus tussen deze twee personen in, allemaal achter elkaar. Bij kruisingen, splitsingen en alle onduidelijke situaties wijst de voorrijder een plek aan. Het is dan de bedoeling dat de motorrijder die achter de voorrijder rijdt op deze plek stopt en als 'wegwijzer' functioneert. De wegwijzer blijft staan totdat de achterrijder langskomt en sluit dan weer achter in de groep aan (maar wel voor de achterrijder dus).

Een paar dingen zijn belangrijk:

- De wegwijzer wordt op een specifiek punt neergezet. Hou als wegwijzer echter wel rekening met je eigen veiligheid. Ga dus niet midden op de weg stilstaan. In stedelijke gebieden wil een fietspad of stoep wel eens uitkomst bieden.

- De wegwijzer krijgt bij kruispunten/splitsingen/e.d. altijd een plek NA de genomen kruising, Zodat het vervolg van de route duidelijk is zonder een gebarende wegwijzer.

- De wegwijzer blijft ten allen tijde staan totdat de achterrijder langskomt (ook al sta je een half uur te wachten)

- De achterrijder moet de route kennen en ook volledig uitrijden.

- De achterrijder moet ten alle tijden achterrijder blijven en niet bij een gestrand iemand moet gaan staan wachten/kijken/prutsen. Bij voldoende vrijwilligers kan er naast de eachterrijder een tweede rijder hiervoor mee rijden.

- De voorrijder moet niet van de route afwijken.

- Inhalen van andere motorrijders is niet de bedoeling (tenzij volgende punt).
 
Laatst bewerkt:
Voorkeur gaat uit naar de 12e, maar afhankelijk van hoe het met klussen en verhuizen gaat kan ik misschien ook wel op een andere dag.

Enne....volgens welk systeem gaan we rijden? :+
 
Voorkeur gaat uit naar de 12e, maar afhankelijk van hoe het met klussen en verhuizen gaat kan ik misschien ook wel op een andere dag.

Enne....volgens welk systeem gaan we rijden? :+

Eerst maar eens kijken met hoeveel we zijn. Voor drie rijders hebben we geen systeem nodig :X
 
Ah..al 4 rijders. Dat wordt dus in ieder geval volgens het baksteen-model. :P
 
mij komt beste uit het weekend van 25 en 26 juli, maar als t een andere dag wordt kijk ik wel even of ik wat kan aanpassen... :Y

(11, 12 en 19 kan ik in ieder geval niet... :$ )
 
Leuk, met z'n allen achter Kawajaap aan. Ik zal morgen eens op het werk kijken wat mijn storingsrooster is. Enne.... ik wil best wel de achteraanrijdster zijn })
 
Laatst bewerkt:
zo, effe gestemd, zondag 26 juli komt mij het beste uit, maar de zaterdag 25 kan ook eventueel
(de andere twee weekends echt niet)

*O* woehoe! *O*
 
*O* Joe hoe een meide meeting!! *O*
Nou maar hopen dat ik tegen die tijd weer op de motor mag. -O-
Ik heb voor de 12 de juli gestemd.
18 kan ik niet ivm huwelijkse bendevoorbereidingen. |(
En daarna hebben we vakantie en "moet" ik leuke dingen met me dinges gaan doen. :9
 
Laatst bewerkt:
Je bent geen meid en ook nie onze mascotte dus moeve. :(
Jaapie leest ook wel op ander topics. :/ He Jaap?!

Goh, dat duurde lang die reactie. Als "jullie" (wie de schoen past trekke hem aan) nou eens niet zo happen als er eens gereageerd word door iemand die jullie schijnbaar niet in een topic willen hebben. Nu krijg je een 2e reactie en anders had Jaap misschien een keer hoi gezegd en was het klaar.

(Edit: En de andere topics waar Jaap post hoor ik net zo min thuis dus zal ik daar ook niet mogen posten of misschien zijn ze daar wat vriendelijker.)

Open lekker een eigen forum waar je alleen vrouwen die op een SS rijden toe laat.

Enne geen dank dat jullie bij mij thuis ook een BBQ hebben gehad hoor.

:W
 
Laatst bewerkt:
Wat een gezelligheid hier... Ondanks dat het een meidentopic is kunnen de mannen niet geweerd worden, dat is nu eenmaal het idee van MF. Een forum voor iedereen die interesse in motoren heeft en dus zijn de topics ook voor iedereen :)

En nu weer allemaal weer vriendjes? Mooi ;)
 
Goh, dat duurde lang die reactie. Als "jullie" (wie de schoen past trekke hem aan) nou eens niet zo happen als er eens gereageerd word door iemand die jullie schijnbaar niet in een topic willen hebben. Nu krijg je een 2e reactie en anders had Jaap misschien een keer hoi gezegd en was het klaar.

(Edit: En de andere topics waar Jaap post hoor ik net zo min thuis dus zal ik daar ook niet mogen posten of misschien zijn ze daar wat vriendelijker.)

Open lekker een eigen forum waar je alleen vrouwen die op een SS rijden toe laat.

Enne geen dank dat jullie bij mij thuis ook een BBQ hebben gehad hoor.

:W

:W

jij hapt ook :P :+

die BBQ was idd gezellig!! :Y

Jaap heeft trouwens ook pb-functie aanstaan, en een motorstek en miss. ook wel hyves... allemaal manieren om hem persoonlijk te bereiken ;)
 
Verhaaltje............

:W

Hey Roy; ipv zwaaien :W (ik geef het toe, wie wil dat nou niet :P) naar Jaap; doe eens iets "nuttigs" en wijs Wannabe eens op dit topic :+ ;) ;)

@ Jaap/dames; ik ga de agenda dr eens naast houden *O* :] maar zo uit mn hoofd zeg ik dat ik alle data wel kan. Ik geef zelf wel de voorkeur aan een zaterdag ivm alle zondagse fietsers/nordic walkers en alle andere zondag-ik-ga-een-motorrijder-in-de-weg-zitten activiteiten.
 
Laatst bewerkt:
Flexibel he van Jaap? Waarschijnlijk zag hij het niet zitten in zijn 1tje met al die meiden erachter aan :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan