Achterhoek + Arnhem -> 2e Megameeting 2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

Roy "R"acing

MF huisraad
Donateur
10 aug 2003
84.563
36.064
Doetinchem (om en nabij)
Facebook
Instagram
En de datum staat alweer!

* 30 augustus de 2e Megameeting 2009 *

703-01.gif


704-01.gif


Algemene topic:
MFMM 2009 2e editie: 30 augustus

Er is weer een megameeting en gezien het succes van voorgaande keren om binnendoor te rijden stel ik dit nu ook weer voor.

We worden waarschijnlijk gewoon weer rond 11.00 in Veenendaal verwacht, zie bij de vertrekpunten hoe laat we gaan. Ik heb de tijden enigzins ruim aangenomen zodat we de tijd hebben. De route zal dezelfde als de vorige jaren worden. (Alleen is er nu een rondweg bij Veenendaal en zullen we dus een 2km snelweg rijden.)




ATTENTIE!!!!!!!

I.v.m. evenementen en dijkafsluitingen is de route verandert. Ik kan er nu op zo kort dag niets anders van maken...

Google Maps

Let hier dus bij op dat het eerste stuk snelweg traject controle is!!!!
Op het stuk waar we van de snelweg af gaan is veel controle dus hou je aan de snelheid!





De Achterhoekers zullen as usual bij de MacDonalds te DTC verzamelen... wie kent hem niet???
En de Arnhemmers zullen opgepikt worden bij de Esso die bij het Velperbroekcircuit richting Velp zit. (Mocht ik berichten horen dat de Arhemmers toch anders willen rijden of zelf een topic willen openen zal ik dit hier weghalen.)

Kijk aub even onderaan voor wat kleine colonne-tips



Wie gaan ermee???

MacD DTC: (Vertrek 9.00)
*O* Roy "R"
*O* --Wannabe--
*O* NielsDerksen
*O* TC800
*O* Testastretta
*O* jesse228747 (+4/5)

:( Cypher
:( MisterIT
:( Diablo85
:( Master24
:( Senaz1
:( Racekip #1

Esso Velp: (Vertrek 10.00)

*O* Vip3r
*O* oliesjeik
*O* Shadowski
*O* irriducibili
*O* dzivdzo (+2)
*O* Rafdet (+4)

:? Arend_SC
:? Chestermuis
:? Humaxy (+2)
:? alextreem

:( Jan-WillemS

Paar richtlijnen:

  • Ik ben nergens aansprakelijk voor! Ik rij die route en jullie volgen mij toevallig.
  • NIET inhalen! Als er net zoveel man mee rijd als de vorige keren heeft dat ook geen enkele zin.
  • We gaan baksteensgewijs rijden.
  • Als je dus eenmaal links of rechts rijd. Blijf daar dan ook rijden zodat de mensen achter je ook niet de hele tijd moeten switchen.
  • Ik zal over zo goed als de hele route een normaal/rustig tempo rijden. Dit ging de vorige jaren ook goed.
  • Er rijd vast nog iemand mee die de route ook kent en zal halverwege rijden en indien nodig op de Pleijroute even naar voren schieten om in geval van splitsing de 2e groep op te vangen. Ga dus op de rechterbaan rijden.
  • Het word gewaardeert als iedereen zijn/haar achterligger even in de gaten houd en op wacht mocht er een keer afgeslagen worden. Ook even waarschuwen als iemand zijn knipperlicht vergeet.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil er graag bij zijn, aangezien 3 mei niet goed verlopen is voor mij!
Maar als de locatie veranderd naar Hilversum wordt het voor mij niet makkelijk om mee te rijden op de schakelbrommer.
Heb dus mooi gestemd op Veenendaal.

Je mag mij erbij zetten voor de Esso in Velp OVB!
Afhankelijk van de route die jullie gaan rijden als het gehouden wordt in Hilversum!
 
Klinkt goed! Ik neem aan dat het voor iedereen is :+

Woon zelf in de buurt van Leiden, weet niet of er meer mensen uit die kant komen?
 
Laatst bewerkt:
Niks Hilversum. Veenendaal is het geworden!!!

Zet mij er maar bij OVB heb familiedag, maar weet niet hoe laat dat begint, misschien ga ik dan wel rechtstreeks vanuit Veenendaal.
 
Ik val af '(

Heb een beroerte gehad, ben net terug uit het ziekenhuis!
Ik mag nu 6 maanden niet meer rijden en daarna moet ik door een neuroloog eerst weer goedgekeurd worden.

PS:
Ik heb weinig schade overgehouden aan de beroerte.
Spraak is een beetje aangetast maar daar krijg ik nog revalidatie voor.
Met de tijd zal dat zo goed als volledig bijtrekken.

Volgend jaar ben ik er natuurlijk weer bij :]
 
Ik val af '(

Heb een beroerte gehad, ben net terug uit het ziekenhuis!
Ik mag nu 6 maanden niet meer rijden en daarna moet ik door een neuroloog eerst weer goedgekeurd worden.

PS:
Ik heb weinig schade overgehouden aan de beroerte.
Spraak is een beetje aangetast maar daar krijg ik nog revalidatie voor.
Met de tijd zal dat zo goed als volledig bijtrekken.

Volgend jaar ben ik er natuurlijk weer bij :]

Bah das is beroerd. :/

Iig beterschap en hopelijk verloopt je herstel voorspoedig.
 
Ik val af '(

Heb een beroerte gehad, ben net terug uit het ziekenhuis!
Ik mag nu 6 maanden niet meer rijden en daarna moet ik door een neuroloog eerst weer goedgekeurd worden.

PS:
Ik heb weinig schade overgehouden aan de beroerte.
Spraak is een beetje aangetast maar daar krijg ik nog revalidatie voor.
Met de tijd zal dat zo goed als volledig bijtrekken.

Volgend jaar ben ik er natuurlijk weer bij :]

Oei! ja dat is een wel erg geldige reden.

Veel sterkte en "That what doesn't kill you makes you stronger!"
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan