MFMM 2009 Part II vertrek vanuit Almere E.O

The Predator

MF veteraan
13 jan 2009
1.030
0
Lelystad
Zondag 30 AUGUSTUS 2009 VEENENDAAL

Ja het is weer zover, de 2e editie van het MFMM van 2009.

Uiteraard willen we weer met een grote groep daar aankomen, dus schrijf je weer massaal in !


Het eerste vertrek punt is de Mac in Lelystad daar willen we om 08.00 uur vertrekken om dan door te rijden naar het 2e vertrekpunt TEX Almere. Daar willen we om 08.30 wegrijden om zo door te rijden naar het GOOI (soestdijkerstraatweg, ESSO). Daar sluiten we ons aan en rijden dan gezamelijk binnendoor naar Veenendaal.

Als je je opgeeft geef dan even aan waar je vertrekt zodat we niet onnodig hoeven wachten op mensen die ergens anders aansluiten !

PS: NIET HET BERRICHT CITEREN AUB, GEWOON ZEGGEN OF JE MEEGAAT EN WAAR VANDAAN ! (THNX)

Meld je ook even aan op het MFMM topic (klik hier)

Ik ga mee : ___Ik verzamel bij:

ALMERE 08.30 uur:

- Crazydungeon (ovb)
- The Bastard
- YZF-Rider
- JeffR1
- Jazzuki
- Kevinblade
- Kawapa
- ProRaceRs (ovb)
- Vincieboy
- MRM84 (eventueel met aanhang)
- Clande
- Bubba Sparxx
- Mikebandit
- Orea
- Morpheus_nl
- 22ram79
- Eddiepeddie + 3
- Smiddie
- streetbike750

LELYSTAD 08.00 uur:

- The Predator
- Dragpipe
- Dutchground +1
- SollX + aanhang
- reib-flip
- Eerf ragus
- Tallguy + aanhang
- Venator
- Rodvil
- Z1000 Freak
 
Laatst bewerkt:
Ga mee vanaf Almere.
Verwacht dat mijn R dan weer tip top is.
 
:W vanuit L-town

vertaling:
Hey ik ga mee vanuit Lelystad :+

en ik neem nog wat gasten mee als t goed is
 
zoowhe!! wat een animo! B|

kan me herinneren dat dat wel beter is geweest

volgens mij is in eerste instantie de bedoeling ok de snelwegen te pakken.

vorige keer is er een apparte groep binnendoor gegaan rechtstreeks van hardewijk naar venendaal.
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook wel mee, vanuit Lelystad. Wellicht een idee om in de Flevoland en Almere scheurt topics een attentieberichtje te plaatsen?Gespammed ;) Hoe meer zielen hoe meer vreugd :)
 
Laatst bewerkt:
MEDEDELING :

We kunnen ook in plaats van door te rijden naar Amersfoort doorrijden naar Hilversum (gooitopic) die gaan binnendoor over dijkjes naar Veenendaal. Lijkt me wel een leuke optie. Als we klaar zijn in Veenendaal gaan we waarschijnlijk toch naar Mac Amersfoort.

Laat even weten of je het er wel of niet mee eens bent !!!!
Bij genoeg JA, gaan we via Hilversum !


LAAT HET WETEN AUB
 
ik heb op 't gooi gestemd maar eerlijk gezegd maakt het voor mij niks uit.
ik merk het tzt wel. :W
 
Ik heb ook op Gooi gestemd en net zoals Tallguy maakt het mij ook niet veel uit. Ik rijd wel met de meute mee.
Echter omdat we op Gooi Topic ook de boel plat spammen en ritjes met hun doen lijkt het me leuk om met hun mee te rijden.
 
als er via t gooi gereden wordn mss handiger om dan af tespreken 9 uur lelystad 9:30 in almere?:) (uitslapennnnn)
 
LET OP !!!!!!

ALS WE ONS AANSLUITEN BIJ HET GOOI VERTREKKEN WE:

08.00 UUR UIT LELYSTAD
08.30 UUR UIT ALMERE

09.00 VERZAMELD HET GOOI TOPIC


DE KANS IS GROOT DAT WE ONS AANSLUITEN BIJ HET GOOI TOPIC, WE WACHTEN DE POLL NOG EEN PAAR DAGEN AF
 
Terug
Bovenaan Onderaan