Te Koop: Suzuki GSXR-1000 K11

Bidle

MF veteraan
22 jan 2004
5.666
9
Voor sommige is Lt. een bekende motor. Mede door het topic van Lt. en doordat de motor in enkele bladen heeft gestaan.

Wegens einde hobby mag Lt. ook weg. Heb er in de loop van de tijd veel leuke en goede contacten aan overgehouden en hoop bijgeleerd. Echter heb het nu ook wel allemaal gezien. Heb geen haast met de verkoop en wil dat hij weer de aandacht en liefde krijgt die hij verdiend. ;)
Tuf af en toe zelf nog rond op een mooie oldtimer en daar blijft het qua motoren ook bij. Mocht er echt serieuze interesse zijn in de motor en meer info willen dan kun je het beste een mail sturen. Ik zal dan ook niet reageren op, in mijn ogen, onzinnige voorstellen etc.


Merk: Suzuki
Model: GSX-R1000 K7
Bouwjaar: 2007 (vervolgens lange tijd verbouwd)
Belangrijkste aanpassingen: Unieke kroonplaat en T-stuk, Ohlins rondom incl. vork, Brembo klauwen(de 'echte') rondom (achter ook), Motogp Dash met aangepaste software door 2D zelf, Brembo pomp; koppeling en rem, Brembo duimrem, Yoshimura systeem, Yoshimura steps, Marchesini's, etc... etc...


Alle verdere info van de motor kun je terug vinden in het topic:
Black K7 projectje

En omdat de motor zo mooi is toch maar even een paar foto's:

img6663medium.jpg

img6665medium.jpg

img6674medium.jpg

img6676medium.jpg

img6680medium.jpg

img6684medium.jpg

img6685medium.jpg
 
Laatst bewerkt:
ik zou hem even laten verplaatsen naar het motoren te koop gedeelte, daar zullen wat meer mensen kijken.
 
:9~ :9~
Is ff kijken of ik vanavond ergens een bankje kan overvallen :+

Jammer dat je hem weg doet Bidle.
 
Die moto gp dash, en die dempers :9~

Eigenlijk...al die opties :9~
Erg mooie bike! Succes met de verkoop!
 
hé dude, Lt een ander baasje?


dit is shit voor een serieuze liefhebber.... wat een ruige fiets :}
Grijp je kans Zoepie, uniek poserwaardig circuitfietsje, race ready! :]
Wel opschieten, anders is krimmie je voor.
 
Laatst bewerkt:
:} Hee de originele circuitfiets van neukirchner staat te koop maar dan met de standaard kuipen. Pracht ding, hoe hard ga je daar het circuit wel niet mee rond :9~ :9~
 
Typhus wat een vette gix zeg!
Heb best interesse, maar ik vermoed dat de prijs ver buiten mijn budget gaat vallen...
En inruil doe je zeker ook niet aan?
 
Bedankt voor de reacties mannen/vrouwen!

Het is idd een unieke fiets en uitgeroepen tot de beste specail van de wereld van 2008 door Pb. Daarnaast is alles echt tot op de puntjes afgewerkt.
Alles afgewerkt in 7075 vliegtuigaluminum en titanium. Dat nog eens laten anodiseren met een speciale kleur. Remkoppelingen van een Peugot 907 Le Mans versie. Dit terwijl we eerst de koppelingen hadden van het F1 Renault team met een titanium binnenwerk, maar die paste qua kleur minder goed. De spacers (altijd aanwezig bij montage van Brembo) zelfs laten maken van titanium, puur omdat het kan. De veer van de TTX35 speciaal rood laten maken want dat staat optisch mooier. De onderpoten van de nieuwe Ohlins voorvork eraf gesloopt want deze waren gegoten... kortom daar zitten nu Motocorse gefreesde onder.... enfin.... etc, etc.....

@Voske: inruil gaat hem niet worden nee, ben echt klaar met de snelle jongens.
 
Laatst bewerkt:
daaaaaaaaaamn :9~ :}


[me= Basz600] moet hier heeel snel weg voordat ie zn auto/motor/tv verkoopt en z'n bankrekening in 't rood trekt [/me]

succes met de verkoop van de mooiste soes die ik tot nog toe heb mogen aanschouwen :}
 
Denk dat de meesten zelfs na het zien nog onderscahtten wat het allemaal gekost heeft.
Heb de fiets bij Bidle mogen aanschouwen, en echt alles, maar dan ook alles is 100% afgewerkt, waar je bij de SBK machines nog minder afgwerkt spul ziet puur omdat het functioneel moet zijn is bij deze fiets alles afgewerkt.

Jammer dat die weggaat, Bidle.
Mocht je spare parts weg doen hoor ik het graag.

Gr John

denk dat sommigen beter eerst op sparkstrading kunnen kijken, om een idee te krijgen van alleen al de nieuwprijs van de remklauwen ;)
 
Laatst bewerkt:
Denk dat de meesten zelfs na het zien nog onderscahtten wat het allemaal gekost heeft.
Heb de fiets bij Bidle mogen aanschouwen, en echt alles, maar dan ook alles is 100% afgewerkt, waar je bij de SBK machines nog minder afgwerkt spul ziet puur omdat het functioneel moet zijn is bij deze fiets alles afgewerkt.

Jammer dat die weggaat, Bidle.
Mocht je spare parts weg doen hoor ik het graag.

Gr John

denk dat sommigen beter eerst op sparkstrading kunnen kijken, om een idee te krijgen van alleen al de nieuwprijs van de remklauwen ;)

dacht dat de totaalprijs op zo'n 60.000 euro lag :?
 
dacht dat de totaalprijs op zo'n 60.000 euro lag :?
volgens de Performance bikes was dat ex manuren ;)
en heeft daar bijna een jaar gestaan, veelal bij bikesetup in Belgie.

Corrigeer me als ik lieg Bidle, zo staat het in de PB, die hier permanent in de tijdschriften houder staat :Y
 
Vraag blijft dan nog steeds.. wat moet zoiets opbrengen?
Motor rijdt niet echt lekker, beter gezegd remt niet echt lekker zonder bijvoorbeeld de klauwen.... 60.000 euro zal ie vast niet op moeten brengen lijkt me....
 
volgens de Performance bikes was dat ex manuren ;)
en heeft daar bijna een jaar gestaan, veelal bij bikesetup in Belgie.

Corrigeer me als ik lieg Bidle, zo staat het in de PB, die hier permanent in de tijdschriften houder staat :Y

ja precies, ik bedoel ook alleen de onderdelen en motor :Y

maar dit is echt een exemplaar waar je niet teveel op moet rijden denk ik... ik zou er iig wekenlang doodziek van zijn als er een pitje steenslag op zou komen..
 
Vraag blijft dan nog steeds.. wat moet zoiets opbrengen?
Motor rijdt niet echt lekker, beter gezegd remt niet echt lekker zonder bijvoorbeeld de klauwen.... 60.000 euro zal ie vast niet op moeten brengen lijkt me....

zou nog niet eens zo heel gek zijn... 60k is dus idd zonder alle manuren e.d. die erin zitten..
 
Terug
Bovenaan Onderaan