Honda CBR600F 1999 / 25KW

Status
Niet open voor verdere reacties.

Wayne 74

Die hard MF'er
7 jun 2006
997
0
Rozenburg
Hoi allemaal, :W

Hierbij wil ik mijn Honda CBR 600F uit 1999 te koop aanbieden, staat 25 KW op kenteken dus ook ideaal voor de beginners.

Ik verkoop hem helaas omdat ik er mede door mijn Supermoto sport weinig tot nooit meer op rijd, en vind het ook erg zonde om hem zo te laten staan.

Het is echt een supermooie fiets en verkeerd in nieuwstaat !

Er zitten een paar extra's op:

- Leovince sportuitlaat demper
- Donker kuipruitje

Standaard uitlaat en kuipruitje krijg je er natuurlijk bij.

Banden zijn 2x Michelin Pilot Power 2CT, en zitten er net 3000 km op.

De kilometerstand staat slechts op: 15300 +-

Vraagprijs is EUR 3699,-


Groet,

Wayne
 
Laatst bewerkt:
Nét 3000km? Dan zijn ze al meer dan half op als 't goed is :') .

Pssst, je vraagprijs is een 'beeeeetje' aan de hoge kant als je 't mij vraagt, maar goed. Succes met de verkoop :Y .
 
Thnx, ligt een beetje aan je rijstijl he en half op zijn ze zeker niet, maar ze gaan nog best lang mee vind ik al is het vrij ''zacht rubber'' idd.

Daarom is het ook een vraagprijs. :Y
 
Laatst bewerkt:
Foto
full
 
echt een mooie kleurcombinatie zeg, jammer dat ik niet zoveel euro's heb...
 
Bedankt, naast de kleur rijdt ie ook super ;) .
Weet niet wat je voor prijs in gedachte had, het is een vraagprijs natuurlijk :Y


Als jij de helft van je vraagprijs een goed bedrag vind dan wil ik m wel hebben, meer heb ik niet namelijk ;(


EDIT: wat is eigenlijk een beginnener :+
 
Laatst bewerkt:
Als jij de helft van je vraagprijs een goed bedrag vind dan wil ik m wel hebben, meer heb ik niet namelijk ;(


EDIT: wat is eigenlijk een beginnener :+

Dat wordt iets te weinig O-) , misschien nog even doorsparen kom je hem later halen :+

Beginnener dat is een beginnende motorrijder, maar met problemen om dat juist te spellen *D , heb het gecorrigeerd. :$
 
Dat wordt iets te weinig O-) , misschien nog even doorsparen kom je hem later halen :+

Beginnener dat is een beginnende motorrijder, maar met problemen om dat juist te spellen *D , heb het gecorrigeerd. :$


Ik hoopte op de Jackpot vandaag, mr die is gevallen op een 1/5e lot blijkbaar, en ik had een hele ;(
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan