Vertrekpunt Den Haag & omgeving 30 augustus 2009

GSX-steR

MF veteraan
23 sep 2006
22.705
0
Zoetermeer
Facebook
Vertrekpunt Den Haag & omgeving​

Nu voor de derde keer op een rij :X een topic verzamelen vanuit Den Haag voor de MFMM 30 augustus 2009

Wie gaan er de 30e mee naar Veenendaal? *D

De poll heeft het duidelijk gemaakt........ 23 stemmen PPP en 12 voor het Malieveld *D
We vertrekken dit jaar vanuit de Plaspoelpolder. Dit scheelt verkeerslichten en zijn we niet gelijk verdeeld in meerdere groepen. Er is genoeg ruimte voor motoren maar volgens mij is er geen koffie :N We kunnen direct de A4 op idee van dontwalk, die nu op vakantie is. De eerst TS
A4 afslag 10 (plaspoelpolder) voor gebouw nr 20 (aan je linkerhand) verzamelen. vertrek 9.40
GroteFoto-F44ZDYDA.jpg

Vertrektijd: 09.40 uur via de A4 naar A12


De bedoeling is om rond 10.00 te verzamelen bij de Gouda De Andel. in de hoop dat er meerdere groepen zich aansluiten ;)
Vertrek 10.20 naar Veenendaal

Nog ff een paar puntjes
Rij baksteengewijs en blijf zo rijden. Houd je achterligger in de gaten. Laat gaten vallen, mochten de achterliggers steeds verder achterblijven. Zodat we niemand kwijt raken. Kan of wil je niet hard rijden (bijv 25 KW) rij dan zoveel mogelijk vooraan. Vooraan ligt het tempo lager dan achteraan.
De voorrijder rijdt een langzaam tempo zodat de allerlaatsten ook met een normaal tempo mee kunnen rijden. Breng jezelf en andere niet in gevaar :N Hou het netjes want "ze" weten dat we gaan rijden en waar we gaan rijden.
Zorg dat je getankt hebt voordat je het vertrekpunt opzoekt. O-)
De voorrijder is niet verantwoordelijk en niet aansprakelijk. Koffie wordt wel gewaardeerd O-)

MFMM Afterparty locatie

Wie gaan er mee?
1. dontwalk
2. Haagse Bull
3. DPG
4. Snails
5. Dirtydick
6. Fuzy
7. hsnijder iets met doorspuiten :+
8. paulussie
9. GSX-steR
10. derjohann
11.Zbignjew
12. MarlBoros
13. MotoMarsje
14. René

15. emmol
16. Vanderlake
17. Grazy Bull
18. Frank-R6
19. PatrickPoeldijk + maatje
20. blackpower + 2 of 3 maatjes
21. k5blazer
22. disksoft
23. hgsechris
24. GKST
25. pinty mss weer filmen
26. Kasprr
27. f.R.a.N.k
28. fr73 met Hutkoffert |(
29. Dibo
30. Venemans
31. stefan-1986
32. LenoR
33. RVDK OVB
34. Tex
35. honda_japan
36. nielssig@ hotmail.com
37. zxr(on)
38. terror_do
39. maxzor met gixxermaatje
40. Cyclonus +1 en koffie
41. RPH +1
42. BigBen +1
43. Papoega +1
44. Miess OVB
45. YaKuZa OVB
46. HeerVeen
47. Little_Evil + pax en nog een motor

Verzamelen Total Rokkeveen Zoetermeer Vertrek 9.15 om ook naar de PPP te gaan ;)
paulussie
GSX-steR
derjohann
MotoMarsje
René

Frank-R6
k5blazer
Kasprr
Dibo
Venemans
stefan-1986
HeerVeen

Foto-ILXEENOP.jpg


Verzamelen 10.00 Gouda De Andel: Vertrek 10.20
baguette
boboxvs
Veccie
Mr. T. + één of alleen
Brielle eo topic
Tiburon met 2 motoren *D
GroteFoto-PLF6UBAD.jpg
 
Laatst bewerkt:
ppff laatste keer hoor... als die servers weer crashen... dan zie je me wel verschijnen
 
Laatst bewerkt:
zet me er maar weer bij :P

van waar we vertrekken maakt me niet zoveel uit, ik vind beiden prima, misschien is het ook een idee om vanaf PWO te vertrekken, zit je meteen op de a4?
 
Ooooooo dat was dus voor mijn tijd. Waarom is het toen het Malieveld geworden?

Heeft meerder oorzaken na mijn idee. Waar onder politie controles. Het PPP was in het begin een ontmoetingsplaats voor de haagse motorrijders, vandaar uit ging met een rondje PPP rijden enz
 
Heeft meerder oorzaken na mijn idee. Waar onder politie controles. Het PPP was in het begin een ontmoetingsplaats voor de haagse motorrijders, vandaar uit ging met een rondje PPP rijden enz


Dat laatste wist ik wel :Y

Ze staan nu ook iedere jaar bij het Malieveld. Ze weten wanneer en waar er gereden wordt :/

Ook bij MF ritjes zijn ze in de buurt van de ontmoetingsplaats en rijden undercover mee B|

Maar eens kijken wat de poll doet

:W
 
Ik ben erbij..

Net even een mail gestuurd naar vrienden en vriendinnen.
Even wachten op reactie wie er nog meer meegaan! ;-)

Gr. Dennis
 
Terug
Bovenaan Onderaan