MFMM 2e Meeting van uit het noorden op zondag 30-08-2009

Status
Niet open voor verdere reacties.

Pretender

MF veteraan
8 nov 2008
5.831
0
Stadskanaal
Facebook
Om een beetje structuur aan te brengen kan iedereen zich hier weer aanmelden om zo een overzicht te krijgen van wie allemaal meerijdt uit 't noorden...
Alleen ik kan deze topic tot 17 augustus bij houden want daarna ben ik op vakantie tot 28 augustus. Tijdens mijn vakantie zal mark-cbr900RR het bijhouden via mijn account

Wat betreft de opstapplaatsen: Veendam (tankstation Tango loydsweg)Groningen (oude Ikea), Assen (McDonalds), Hoogeveen (Panjerd A28).

De friezen rijden via Sneek (grote texaco), Heerenveen (mac), Steenwijk (mac) naar zwolle toe.

En natuurlijk sluiten de Emmenaren (en omgevingsgenoten) (verzamelplaats MC Donalds) bij de Panjerd aan. (toch?)

De globale vertrektijden:
Goutum 08:00 uur
Sneek 08:00 uur
Veendam 08:10 uur
Groningen 08:15 uur
Heerenveen 08:30 uur
Emmen 08:30 uur
Assen 08:45 uur
Steenwijk 09:00 uur
Hoogeveen 09:15 uur

Samenkomst Groningers, Drenthen en Friezen tussen 09:45 en 10.00 uur.

We verzamelen bij de shell voor zwolle (haerst). Daar vertrekken we tussen 09:45 en 10.00 uur..
Dit alles zijn streeftijden, het gaat warscheinlijk niet lukken, maar we doen ons best...

Veendam:


Groningen:
*RubberDuck

Assen:
*marcel24
*plato-50
*Rossi 46
*mark-cbr900RR OVB
*pilot piet OVB
*mito53

Hoogeveen, Panjerd:



Emmen:
*zZlaapkopZz
*Arne_V
*gixxerdave


Uit Friesland:
Sneek:
*Ron-zx12r


Heerenveen ( mac ):



Steenwijk:
*UhuH en aanhang OVB


In Zwolle wachten:
*yzf-freak + 1
*ybuddie + 1
 
Laatst bewerkt:
'MFMM 2e Meeting van uit het noorden op zondag 30-07-2009' > 'MFMM 2e Meeting van uit het noorden op zondag 30-08-2009'
 
Zit in dubio. Of via groningen of via assen...

Je kunt ook gewoon ook in assen komen of groningen, want als het goed is en genoeg uit Groningen mee gaan.
Kunnen de mensen uit Groningen, gewoon naar assen toe komen en dan gezamenlijk naar
shell tank station voor Zwolle haerst rijden
 
Laatst bewerkt:
goeiedag

ik wacht in zwolle met sowieso 1 kameraad maar ik probeer er nog meer mee te krijgen

groeten :P
 
oke dan ik zal het noteren.
en probeer maar even als je meer mee kan krijgen.
hoemeer zielen des te beter het is
 
Hopelijk is het dan mooi weer ben de vorige keer behoorlijk nat geworden op de terugweg , vertrek vanaf assen net als de vorige keer .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan