gestolen BMW R1150R Amsterdam -> weer terug

Status
Niet open voor verdere reacties.

The-Raver

MF veteraan
20 jun 2008
1.657
0
Motor Gestolen Zaterdag 08-09-09 Amsterdam

BMW R1150R 2003 Zilver

BMW_R1150R.jpg
(zo ziet hij eruit, zonder windscherm en zonder "achterspoiler")

Kenteken MJ-LL-59
Ongeveer 19000 Km

Hij stond op de volgende lokatie in amsterdam
Google Maps

Vast gemaakt met schijfremslot en kettingslot aan paal.

Bel +31652650826
of mail naar
Jeroen13 apenstaartje g mail punt nederland

Als je iets gezien hebt
 
Motor Gestolen Zaterdag 08-09-09 Amsterdam

BMW R1150R 2003 Zilver

[afbeelding](zo ziet hij eruit, zonder windscherm en zonder "achterspoiler")

Kenteken MJ-LL-59
Ongeveer 19000 Km

Hij stond op de volgende lokatie in amsterdam
Google Maps

Vast gemaakt met schijfremslot en kettingslot aan paal.

Bel +31652650826
of mail naar
Jeroen13 apenstaartje g mail punt nederland

Als je iets gezien hebt
Balen man,

Ik kan maar niet begrijpen waarom het zo moeilijk is om van ander mans spullen af te blijven. :(
Succes met de afhandeling en dergelijke...

Heeft de moto nog opvallende kenmerken???
 
Zeker balen, nee was gewoon standaard niks bijzonders. In zo goed als nieuw staat
 
Damnnnnn. NIETS houdt ze tegenwoordig tegen. :(
Ik ga de mijne maar verstoppen dan...
 
De mijne staat al een jaar lang buiten in Amsterdam-Noord... En anderen gebruiken twee sloten, stoppen het in een afgesloten garage in hun huis en die wordt dan alsnog gestolen...

Het is gewoon pech hebben... als ze je motor willen hebben, dan krijgen ze hem toch wel. Ik hoop wel voor je dat hij wa+ of beter verzekerd was? Zo ja, dan zou ik er niet teveel over blijven denken en je gedachten concentreren op je volgende motor.
 
Neeeeee, niet alweer ééntje! :(

Ik hoop dat je hem snel ongeschonden terug krijgt!!
 
Ja, hij is niet van mij maar van mijn pa. Maar als het goed is is hij allrisk verzekerd
 
Twee weken terug ook meegemaakt. Echt verschrikkelijk balen. Zal m'n ogen open houden.

ps. Verander ff de datum in de OP. Staat nu op 8 september 2009...
 
De mijne staat al een jaar lang buiten in Amsterdam-Noord... En anderen gebruiken twee sloten, stoppen het in een afgesloten garage in hun huis en die wordt dan alsnog gestolen...

Het is gewoon pech hebben... als ze je motor willen hebben, dan krijgen ze hem toch wel. Ik hoop wel voor je dat hij wa+ of beter verzekerd was? Zo ja, dan zou ik er niet teveel over blijven denken en je gedachten concentreren op je volgende motor.
Heb inderdaad ook wel eens gehoord dat als hij maar vast staat, dat je dan de joyriders kunt tegenhouden en verder schijnt het allemaal op bestelling te gaan.
 
Pffff balen :( -O-

* kijkt op Google Maps *

Damn, dat is dichtbij. Ik hoor van iedereen in die buurt dat er nooit iets gebeurt, geen inbraken in auto's of ander jatwerk.. Maarja, gebeurt overal :r
Ik hou m'n ogen open. Een vriend van mij woont in die straat, ik zal hem 's vragen of ie iets gezien heeft. Kans is klein natuurlijk maar je weet nooit...
 
'GESTOLEN BMW R1150R Amsterdam' > 'gestolen BMW R1150R Amsterdam'
 
Dat is dicht in de buurt.......
We kijken wel weer even mee, succes met de afhandeling!
 
Balen.

Stond die BMW wel vast met een ketting. Overdag of 's nachts gebeurd?

Zou zelf mijn motor vastzetten aan een boom of het fietsenrek (met uitzicht op vanuit het appartement):

Google Maps

Overigens wel weinig kilometers voor zo'n kilometervreter.

Wil niet generaliseren, maar helaas heeft de scooterdieven-generatie echt leren rijden en gaan door met strapatsen uithalen op gejatte motorfietsen :(

Dat ze er maar hard mee op hun smoel mogen gaan..

Overigens ga ik loeren op zilvergrijze glimmende BMW boxers, is de km-stand te zien als het contact uitstaat. Ben niet zo goed in kentekens onthouden.

-edit-
(59 op het eind en een glimmende metallic grijs BMW GS-straatversie met 19.000 op de teller, check)
 
Laatst bewerkt:
Net een tip gekregen van iemand van hier weet niet wie. We hebben meteen de politie gebeld die zou hem gaan ophalen. Want we wonen zelf niet in amsterdam.

Hij staat nog wel in amsterdam aan kettingslot.
 
Net een tip gekregen van iemand van hier weet niet wie. We hebben meteen de politie gebeld die zou hem gaan ophalen. Want we wonen zelf niet in amsterdam.

Hij staat nog wel in amsterdam aan kettingslot.

*O*

Hopelijk komt ie snel weer terug! Goed nieuws man!
 
Net een tip gekregen van iemand van hier weet niet wie. We hebben meteen de politie gebeld die zou hem gaan ophalen. Want we wonen zelf niet in amsterdam.

Hij staat nog wel in amsterdam aan kettingslot.

Dat was ik dus....

duurt wel lang voor de smeris er is , ze mogen wel opschieten voordat ze het weer weg halen.

Voor andere zaken ( zoals wateroverlast) zijn ze als de kippen bij. :r
Werd zowat als een crimineel behandeld.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan