WSBK foto topic (high-res)........

AppiePappie

MF veteraan
24 jul 2008
8.363
0
Ik kom ze niet vaak tegen maar deze high res foto's (14 stuks Miller Motorsportpark) moet ik even delen met de mede MF'er :)

Deze foto's kan je HIER bekijken :)

1 voorbeeld

SpiesRelease.jpg



Post aangepast na wat commentaar :+

We leven toch niet meer in het 56k6 tijdperk met een pentium 1 :P
 
Laatst bewerkt:
Gek dat je ze niet vaak tegen komt, 14 foto's van 2,5 Mb per stuk |( |(

niet echt handig om te posten, dat vreet bandbreedte en tijd om zo'n pagina's te laden :N
Verklein de foto's dan en zet de originelen achter een linkje, dat werkt voor iedereen prettiger.
 
En dank u! (heb de site nog even gechecked of we niet illegaal bezig zijn maar dat is niet zo)
 
Mooie foto's *D

Heb van de vorige seizoenen van vrijwel elke race hele bergen HQ foto's. Kan ze dit jaar helaas nergens meer vinden. '(

Ze zijn wel allemaal in pruts Adobe RGB opgeslagen.Wel fijn voor profi gebeuren, maar niet echt handig op internet. :P
 
Laatst bewerkt:
Enige wat ik nog gevonden heb zijn foto's (iets minder high-res maar nog steeds de moeite waard) van pre-season testen op Portimao (voor de carbon liefhebbers :P ) die je hier kan vinden.

En speciaal voor Katoh 74 een Honda als voorbeeld (er zijn er meer) :+

3226213383_457429de2a_b_d.jpg
 
Bayliss rijdt redelijk vergelijkbaar met een Haga-in-goede-doen volgens mij. Haga rijdt, in goede doen, soms wel en soms niet beter dan Spies. Denk dat het moeilijk te zeggen is wat ze gedaan zouden hebben, vooral omdat Spies zo nu en dan ook gewoon domme pech heeft (onderuit gekegeld worden, uitvallende motor...).
 
[afbeelding]

Toch jammer dat hij Spies de oren niet even wast!

http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-O43IYM8N.jpg

Komt hij weer aan met Bayliss, dat is vergaande glorie man :+

Ik denk dat Bayliss niet de oren wast van Spies, het zal eerder andersom zijn :Y
Het is dat Spies pech/gevallen is dit seizoen anders stond Spies ver bovenaan......met een nieuwe motor en bijna elk raceweekend een circuit die hij niet kent ;)

Als ik Supersport foto's zou hebben hadden ze er al gestaan :)
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan