TK: Ducati 748 R / 2001

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arieoorsmeer

Die hard MF'er
14 mei 2006
500
1
Delft
Ja, hier gaat die dan. Met pijn in mijn hart maar om een aantal redenen, dacht ik toch maar is om hier te proberen mijn mooie Duc aan te bieden.
Puur om het feit dat ik denk ik een verkeerde keuze heb gemaakt kwa aanschaf van vervoer. ( Jongens dromen je kent ze zelf, een gewoonweg te snelle beslissing )
Ikzelf heb geen auto, terwijl dit gewoon 10 x makkelijker zou zijn vanwege mijn werk.
En beide kost mij teveel.

Het gaat hier om een:

- Ducati 748 R / 2001 ( Óhlins model voor + achter )
- Ziet er schitterend uit!
- Onderhouds geschiedenis ( aanwezig )
- Geblueprint -> 117 PK + uitdraai
- 50 mm Termignoni Compleet Uitlaatsysteem ( Originele aanwezig )
- Open Koppelingsdeksel ( Originele aanwezig )
- En nog wat meerdere kleine specificaties
- Achterbok + Voorbok
- Stofhoes

De Duc heeft zijn laatste Grote onderhoudsbeurt gehad op 27.731 KM de teller staat nu op een kleine 31.000 KM. Het is een prachtige Duc met een geluid :9~ dat wil iedereen horen, de hele dag door.
Hierbij wat fototjes:

dscf0210bqe.jpg

dscf02122121.jpg

dscf0215w.jpg

afbeelding003o.jpg


Het gaat om Productienr: 046

De motor MOET niet weg! Luister goed ik ben alleen benieuwd of er enige intresse in is, hij gaat niet weg als ik het er niet mee eens ben dan blijft hij gewoon lekker staan.

Ik hoor het wel..
Mvg, Harry :]

Vraagprijs: € 7600,-
 
Laatst bewerkt:
Prachtige motor!!

Heeft een 748R zo'n mooie 5 spaaks Marsie... :/ Maches... :N Marchesini :Y achtervelg, en staat juist die kan van de motor er niet op. (hint)

Bizar ding, succes met de verkoop! *D
 
Prachtige motor!!

Heeft een 748R zo'n mooie 5 spaaks Marsie... :/ Maches... :N Marchesini :Y achtervelg, en staat juist die kan van de motor er niet op. (hint)

Bizar ding, succes met de verkoop! *D

Haha, ja eigenlijk een super slechte foto.. die heeft die inderdaad! Voor ook nog kan je nagaan. Bedankt, en vraagprijs: op dit moment nog niet . volgt. *D
 
Geen inruil tegen een goedkopere motor? Leuk om erbij te hebben, je gaat er toch spijt van krijgen dat je geen motor meer hebt.
 
De motor MOET niet weg! Luister goed ik ben alleen benieuwd of er enige intresse in is, hij gaat niet weg als ik het er niet mee eens ben dan blijft hij gewoon lekker staan.

Ik hoor het wel..
Mvg, Harry :]

Ben alleen nieuw benieuwd waarvoor je een auto moet hebben want voor € 500.00 - € 1500.00 pleuro heb je een één of andere gare jappenkoekblik die onverwoestbaar zijn.
Daarmee kan je dan naar je werk. Kan je de motor houden voor je fun-ritjes :]


8-)
 
Ben alleen nieuw benieuwd waarvoor je een auto moet hebben want voor € 500.00 - € 1500.00 pleuro heb je een één of andere gare jappenkoekblik die onverwoestbaar zijn.
Daarmee kan je dan naar je werk. Kan je de motor houden voor je fun-ritjes :]


8-)

Ik ga dat niet allemaal kunnen bekostigen op het moment.. Er komt zeker maar dan ook zeker over een jaartje of 2 een nieuwe Duc !
 
No probem, maar ik kan je ook geen privebericht sturen en wil graag het een en ander weten.. en dat is niet voor iedereen van belang :X
 
Wat een schitterend mooi ding *D

zonde zonde zonde ...... om weg te doen

tevens kick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan