Vertrek Nijmegen en omstreken naar MFMM part 2 2009

j0rDy

MF veteraan
3 apr 2008
5.837
44
Nijmegen-Zuid
Zoals gezegd hierbij het Vertrektopic voor de Motor-Forum Mega Meeting (MFMM)!

2e MF MegaMeeting 2009 op zondag 30 augustus!

Vertrekpunt: Anac Tankstation Energieweg 102
Verzamelen: 09:30
Vertrekken: 10:00
Zorg ervoor dat je er op tijd bent want wie wil deze geweldige dag nou missen.

Aangezien het de vorige keren nogal eens mis ging tijdens de rit heb ik de volgende regels bedacht;

1. We rijden baksteensgewijs.
2. Houd je achterligger in de gaten zodat we elkaar onderweg niet kwijtraken.
3. Mocht de groep erg groot zijn ga elkaar dan ook niet onnodig inhalen dat heeft dan toch geen zin.(met uitzondering van: koekblikken,schildpadden, invalide wagentjes,traktoren,fietsers,wandelaars, bejaarden, en al het andere gespuis wat ons tegenhoud!)

Route is gewoon over de A12 onder het volgende thema: keep it simple!

Topicstarter is niet verantwoordelijk voor de eventuele gevolgen voortvloeiend uit deze rit. Iedereen is er op eigen gelegenheid en verantwoording.

Wie gaan er mee?

1. Jordy (koploper! mag/kan ik ook een keertje voorop rijden!)
2. Thomas9745
3. Harr
4. BartVK
5. WSX (met goed weer)
6. R1fredR1
7. gpz_decoy
8. Z11 (met goed weer)
9. Erik
10. Tim
11.

Dank aan wsx voor de text :W
 
Laatst bewerkt:
Wat dacht jij gemak dient de mens gewoon copy/past met die handel. :+

Bij goed weer present! Nou maar hopen dat ik de voorrijder niet ga inhalen want dan ga ik voor joker. :+

Meteen toegevoegd aan het grote MFMM topic.
 
Laatst bewerkt:
Wat is er mis met stukje a15 en dan n322? of 233 :') weet ik hoe dat ding heet :9


Opzic niks maar met name het laatste gedeelte bevat redelijk wat stoplichten waardoor het lastig is om de groep bij elkaar te houden. Vandaar dat Jordy zegt de A12 want dan heb je daar geen last van.

Ik vind het een prima idee.
 
Hmm waarom sluiten jullie niet aan in Arnhem? Mooi slingerend dijkentoertje inbegrepen..
Beter dan snelweg rijden toch?
 
vorig jaar gedaan...arnhem was al weg..en bij het eerste stoplicht ging het al mis...het enige doel voor mij is om met zn alle aan te komen...desnoods spreken we op de eerste afrit op de A12 af als dat de enige methode is om met zn alle aan te komen :P
 
klinkt goed
Ik ga nog even snel met een paar vrienden overleggen. :Y
Of ze niet ook mee willen man of 5 max.
lijkt me leuk zet mij er maar bij O.V.B.
Groeten Erik
 
IEDEREEN!? Mooi, dan rijd ik ook met jullie mee :W

in het lokale topic gebeurt nix B| ,en allen cruisen is ook is ook niet alles :P

Gezellig!

Maar hoezo in het lokale topic gebeurt niks? Je bedoelt het Nijmegen topic? Ik ben van de week nog met Z11 en Harr wezen rijden en gisteren waren er ook weer een aantal mensen die een rondje wilde gaan maken.

Sowieso wel leuk om er een exoot qua motor fiets bij te hebben. Mooie bike heb je.
 
Gezellig!

Maar hoezo in het lokale topic gebeurt niks? Je bedoelt het Nijmegen topic? Ik ben van de week nog met Z11 en Harr wezen rijden en gisteren waren er ook weer een aantal mensen die een rondje wilde gaan maken.

Sowieso wel leuk om er een exoot qua motor fiets bij te hebben. Mooie bike heb je.


ff gepost in het Oss en omstreken topic, maareuh twee reacties: "misschien wel denk ik"-"ligt aan het weer".
 
Denk niet dat ik er bij ben eerlijk gezegd, zo bijzonder was het nou ook weer niet, om daar nou voor naar Veenendaal te rijden...
 
Ik heb zondag een verjaardag die ik niet mag missen. O-)
Dus mijn O.V.B. komt te vervallen helaas.
Volgende keer graag.
Groeten Erik.
 
Laatst bewerkt:
Gezellig!

Maar hoezo in het lokale topic gebeurt niks? Je bedoelt het Nijmegen topic?
Ik ben van de week nog met Z11 en Harr wezen rijden en gisteren waren er ook weer een aantal mensen die een rondje wilde gaan maken.

Sowieso wel leuk om er een exoot qua motor fiets bij te hebben. Mooie bike heb je.


net ff in jullie Nijmegen topic gelezen, denk dat ik m'n knee pads ff uitleen _O-
mijne zijn nog nieuw. :o
mooi topic, gebeurt tenminste iets *O*
 
net ff in jullie Nijmegen topic gelezen, denk dat ik m'n knee pads ff uitleen _O-
mijne zijn nog nieuw. :o
mooi topic, gebeurt tenminste iets *O*

ghehe, ach het is niet altijd zo druk maar nu gebeurt er wel het een en ander geloof ik. }) *D

Heb trouwens slecht nieuws Jordy, je mag mij schrappen van de lijst moet eerst wat mensen wegbrengen naar vliegveld Weeze. Kom daarna wel even naar Veenendaal verwacht dat ik daar net na 11:00 uur ben dus als jullie wel een plekje voor mijn motor vrij kunnen houden dan zou dat wel relaxed zijn. ;)
 
:N ;( ;(

de vrouw staat op springen anders was ik graag mee gegaan, maar 's avonds thuis komen met het nieuws dat die kleine geboren is lijk me ook niet handig.


hopelijk volgend jaar
 
Terug
Bovenaan Onderaan