te koop Aprilia RSV Tuono 2003

JarnoXJR

Die hard MF'er
17 mrt 2005
863
0
Hoorn
Hierbij bied ik mijn Aprilia aan.
Hij loopt perfect en is loeisnel en strak sturend.
Hij is stage 1 getuned dwz:
-luchtfilterhuisaanpassing waarbij de lucht toevoer groter word.
-K&N luchtfilter
-aanpassing van het ECU waardoor er een andere snellere mapping van de injectie is.
Carbon racedemper met uitneembare db-killer (2 maten) en originele aprilia racing demper.
Nu ongeveer 130pk geschat mogelijk meer
Verder:
-originele aprilia rimstriping
-miniknippers
-velgstickers
-mogelijk ook Rizoma prototype spiegels (150,- per stuk)
-o4-o4-2009 een grote beurt gehad en een nieuwe achterband.

Ik heb hem zelf in april bij een dealer gekocht maar ik krijg vanwege mijn lengte (2mtr)kramp in mijn dijen vanwege de racy zithouding.

Voor meer foto's ff een mailtje sturen, dan komt het goed
de_best apenstaartje quicknet.nl



full
 
Laatst bewerkt:
Dat ga je er dus nooit meer voor krijgen.
Ik gok dat het ongeveer 1000,- minder gaat worden.
Ik denk nog wel minder. Als ie er 5000 voor kan krijgen dan moet hij blij wezen denk ik.
Bij een dealer gekocht betekent 9 van de 10 keer "teveel voor betaald"!

Toch succes met de verkoop!
 
Dat ga je er dus nooit meer voor krijgen.
Ik gok dat het ongeveer 1000,- minder gaat worden.

5500,- zeker, die zijn er ook, alleen:
- minder goed of niet onderhouden.
-oxidatie v/h alu
-geen recente beurt of nooit gehad
-versleten banden
-met 50000km op de digitale teller ipv 19000
-vakervoorkomende kleur
-geheel standaard
-geen aanpassingen aan het blok
-geen extra onderdelen


Dus wat krijg je dan als je dat allemaal wel wil en een strakke goed onderhouden tuono wil??

juist DE MIJNE!!!! ;)

Die heeft dat allemaal wel!!
dus voor 1000,- euro extra is dat een koopie, das alleen de beurt en de banden al.
 
Laatst bewerkt:
5500,- zeker, die zijn er ook, alleen:
- minder goed of niet onderhouden.
-oxidatie v/h alu
-geen recente beurt of nooit gehad
-versleten banden
-met 50000km op de digitale teller ipv 19000
-vakervoorkomende kleur
-geheel standaard
-geen aanpassingen aan het blok
-geen extra onderdelen

Dus wat krijg je dan als je dat allemaal wel wil en een strakke goed onderhouden tuono wil??

juist DE MIJNE!!!! ;)

Die heeft dat allemaal wel!!
dus voor 1000,- euro extra is dat een koopie, das alleen de beurt en de banden al.


Die extra onderdelen en de aanpassingen aan het blok maken de motor vrijwel niet meer waard.
Dit geld ook voor de beurt en de banden.
Een rsv mille van 2003 krijg je misschien net 6000 voor.
Heb er zelf een dus ben op de hoogte van de prijzen.
En een tuono heeft een lagere cataloguswaarde dus ook een lagere restwaarde.
 
Laatst bewerkt:
Die extra onderdelen en de aanpassingen aan het blok maken de motor vrijwel niet meer waard.
Dit geld ook voor de beurt en de banden.
Een rsv mille van 2003 krijg je misschien net 6000 voor.
Heb er zelf een dus ben op de hoogte van de prijzen.
En een tuono heeft een lagere cataloguswaarde dus ook een lagere restwaarde.

Ik heb er ook 1 en ben dus ook op de hoogte.............
Kan zo een paar linkies sturen van Tuono's in de buurt voor die prijs.
Maar ik ben hier niet om mijn motor te verdedigen maar om te verkopen.

Natuurlijk zijn er goedkopere te vinden maar alle waar naar zijn geld.
Aanpassingen hebben niet voor iedereen meerwaarde, ben ik met je eens, maar halen wel iemand over de streep, als ik persoonlijk kan kiezen tussen 2 tuono's, 1 met onderhoud helemaal spik en span en met wat aanpassingen dan geeft dat voor mij aan dat iemand zorg besteed heeft aan een motor.
Dan neem ik die liever dan een standaard model zonder historie met gladde banden en niet helemaal strak ookal is deze iets goedkoper.
Maar dat is misschien persoonlijk, er zijn altijd mensen die alleen naar prijs kijken en daarna nog ff 1000,- kwijt zijn wegens achterstallig onderhoud en hem dan evengoed nooit strak krijgen.

Die mensen moeten de mijne dus niet kopen, maar gewoon gaan zoeken naar een woon/werk fiets met een kmstand van boven de 60000km o.d.

Maar nogmaals ik ben hier niet om mijn motor te verdedigen maar om te verkopen.
En deze discussie helpt mij niet!
 
Laatst bewerkt:
Het gaat me er niet om wat ze vragen maar wat een reeele prijs is.
De vraagprijzen/prijzen die ze vragen op internet liggen vaak (relatief) ver van de echte waarde af. (vandaar dat ze ook zolang te koop staan)

Eigenlijk wel raar dat je als verkoopargument geeft "de racy zithouding" opgeeft, die is op een tuono nu juist niet racy!

Toch suc6 met de verkoop.
 
Laatst bewerkt:
Het gaat me er niet om wat ze vragen maar wat een reeele prijs is.
De vraagprijzen/prijzen die ze vragen op internet liggen vaak (relatief) ver van de echte waarde af. (vandaar dat ze ook zolang te koop staan)

Eigenlijk wel raar dat je als verkoopargument geeft "de racy zithouding" opgeeft, die is op een tuono nu juist niet racy!

Toch suc6 met de verkoop.


Ik ben ook een beetje raar....

Wie bepaald de rieele prijs?
motorzaken en internet liggen te hoog volgens jou, wie zit er dan wel goed?
alleen jij?

Racy is het als je 2 meter bent en je kramp in je dijen krijgt vanwege de stand van de stepjes die net als bij de RSV wel vrij hoog (racy) zitten, de afstand van het zadel tot de stepjes is vrij kort, het stuur ipv clip-ons levert geen problemen, dat zit lekker relaxt.
Ook ligt het aan je vorige fiets, als je een Harley gereden hebt met forwardcontrols zit een Diversion al racy. Als je van een MV Agusta stapt zit alles relaxt. Dus dat is weer persoonlijk.
Maar als ik alles uit moet diepen wat ik geschreven heb, heb ik 3 pagina's nodig.

Wat is de volgende vraag, of de demper wel echt carbon is....

Sorry dat ik zo cynisch reageer maar je gooit nu alles op de weegschaal wat ik schrijf,
Ik zet hier een motor te koop en moet vanalles gaan verantwoorden, helemaal goed dat je een mening hebt, maar als je geen interesse hebt, okee, dan niet.
 
Laatst bewerkt:
mogguh :W

Wat voor achterband heb je er onder laten leggen? En is die nu nog een beetje goed? Hoeveel km sindsdien (4-4-09)?
En hoe zijn de ketting/tandwielen er aan toe? Heb je detailplaatjes van tandwielen en misschien de banden?

Wat voor motor gaat er voor in de plaats komen?
 
Het gaat me er niet om wat ze vragen maar wat een reeele prijs is.
De vraagprijzen/prijzen die ze vragen op internet liggen vaak (relatief) ver van de echte waarde af. (vandaar dat ze ook zolang te koop staan)

Eigenlijk wel raar dat je als verkoopargument geeft "de racy zithouding" opgeeft, die is op een tuono nu juist niet racy!

Toch suc6 met de verkoop.

Je benen zitten nog steeds opgevouwen als op een Mille heur. ;)

Schopje voor deze erg mooie T!
 
Laatst bewerkt:
JarnoXJR,

kijk even in het Tuono topic en kom zondag gewoon naar TIEL en neem een mooi bord mee. Daar komen de liefhebbers, wellicht loopt er een tussen
 
JarnoXJR,

kijk even in het Tuono topic en kom zondag gewoon naar TIEL en neem een mooi bord mee. Daar komen de liefhebbers, wellicht loopt er een tussen


He laas, werken het weekend, wel goeie tip, heb ook niet echt haast hoor, stuur er anders gewoon nog een jaar mee door als ik de prijs niet krijg die ik wil.
Misschien went de zithouding wel, hij rijd iig wel lekker.
 
Laatst bewerkt:
mogguh :W

Wat voor achterband heb je er onder laten leggen? En is die nu nog een beetje goed? Hoeveel km sindsdien (4-4-09)?
En hoe zijn de ketting/tandwielen er aan toe? Heb je detailplaatjes van tandwielen en misschien de banden?

Wat voor motor gaat er voor in de plaats komen?

De achterband is uitgekozen door de dealer en in een Conti Motion 180
Deze is er in april onderb gegaan en is nog zeer goed.

Ketting en tandwielen zijn nog goed, zitten Regina tandwielen op met een DID gold chain
ik smeer met chain wax dus de ketting is nog mooi goudkleurig (poets ook de zijkanten v/d schakeltjes)

Foto van het achtertandwiel is niet helemaal duidelijk omdat ik hem door het wiel heen moest fotograferen ondat aan de andere kant er kapjes zitten.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan