yamaha wr450f/2006 ruilen tegen race motor

Status
Niet open voor verdere reacties.

yamahawr

MF'er
11 aug 2009
138
0
noord-holland
hallo hier bij wil ik mijn yamaha wr450f uit 2006 elc start ruilen tegen een race motor ond suzuki gsx-r/yamahar6/yamahar1/honda cbr/rr/enz... moet wel een knappe motor zijn niet een oud gebruikt ding..


ik heb hem zelf pas een paar maanden geleden gekocht zonder NL kenteken erop was eerst van plan om hem wel op kenteken te zetten maar heb gezien dat het toch niet de motor soort is wat ik wil hebben dus vandaar dat ik hem ook wil ruilen tegen een race motor ken voor de nieuwe eigenaar wel een kenteken met papieren erbij regelen dan hoed je hem ook niet in te voeren als je dat wilt.
ik heb er zelf nog geen 1000 klm mee gereden.
hij rijd echt nog zo goed als nieuw.

dit is wat ik er nieuw derop heb gezet sins dat ik hem heb.


NIUEWE:OLIE+OLIEFILTER

NIEUWE:LUCHTFILTER

NIUEWE:VOOR EN ACHTER MICHELIN SIRAC ALLROUND BANDEN

NIEUWE:VOOR EN ACHTER TANDWIEL/voor15/achter48 loopt nu stukke harder klaar voor op de snelweg te gaan

NIEUWE:BLAUWE ALUMINIUUM TANKDOP VAN BUD+BLAUW VENTIELTJE OP DE DOP

NIEUWE:BLAUWE REMOLIE DEKSELTJE

NIEUWE:BLAUWE HANDVATEN

en voor de rest is alles nog zo goed als nieuw sins deze reparatie is er nog geen 100 klm mee gereden dus hij is al helemaal klaar voor de komende tijd
full
 
km stand weet ik niet want op de teller gaat ie tot 1000 maar heel weinig is nog zo goed als nieuw en heb niet echt nog een prijs in me hoofd om dat ik er een motor voor terug wil hebben of ik moet een leuk bod krijgen maar moet van dat geld wel weer wat moois terug voor kunnen kopen..
 
Je schrijft : sinds deze reparatie is er weinig mee gereden.
Edit: Met reparatie bedoel je die veranderingen aan de motor denk ik? En die beurt.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan