honda cbr fireblade gestolen in Maassluis

Status
Niet open voor verdere reacties.

rwuijster

MF veteraan
14 jun 2009
1.048
0
Vanacht tussen 1 en 9uur is mijn motor GESTOLEN!!!
Wil iedereen uitkijken naar deze alstublieft.
Het gaat om een honda fireblade sport CBR 900RR kleuren rood/wit/paars Met het kenteken MX-81-GL met MF sticker.
Kenmerken van de motor: Bos sport uitlaatdemper en afgezaagde kentekenplaathouder.
Ik zou jullie zeer dankbaar zijn om mij te helpen
full
 
Laatst bewerkt:
Dat is dan flink kl*te! Zijn er specifieke eigenschappen aan de motor waaraan hij te herkennen is? want de kentekenplaat zal er wel niet zo lang meer opzitten denk ik.
 
De houder van de plaat is afgezaagd en het klepje achter was afgebroken (kofferbakje) Dat is gelijmd. en er zit een bos sportdemper op.
 
Laatst bewerkt:
Da's mooi klote, gaat wel weer lekker zo :(

Hou het in de gaten omgeving Rozenburg / Spijkenisse
 
Laatst bewerkt:
echt klote voor je zo`n mooie blade , zal wel joyriding worden of uitelkaar in onderdelen verkocht tis tegenwoordig dikke handel. Zal marktplaatsen in de gaten houden voor je .

sterkte hoop dat tie verzekerd was tegen diefstal , de mijne uit 93 heb ik verzekerd voor 2750 euro. WA + .
 
Je motor staat online nog niet als gestolen geregistreerd? Bij mij staat ie in ieder geval in de telefoon, mocht ik hem tegenkomen dan trek ik de bestuurder er af hoor ;)
 
Is dat het ding dat welleens bij de Einsteindreef achter een hek staat?

Ik liep er een tijd geleden nog langs. Toen dacht ik nog "die kan best nog eens gestolen worden".
Oh crap dat het nog echt gebeurd is. :(

Dit is wel heel dichtbij nu, ik woon maar 1 wijk verder. Veel sterkte met de afhandeling.
 
Is dat het ding dat welleens bij de Einsteindreef achter een hek staat?

Ik liep er een tijd geleden nog langs. Toen dacht ik nog "die kan best nog eens gestolen worden".
Oh crap dat het nog echt gebeurd is. :(

Dit is wel heel dichtbij nu, ik woon maar 1 wijk verder. Veel sterkte met de afhandeling.

En..hoe rijdt ie? })

O-)
 
Is dat het ding dat welleens bij de Einsteindreef achter een hek staat?

Ik liep er een tijd geleden nog langs. Toen dacht ik nog "die kan best nog eens gestolen worden".
Oh crap dat het nog echt gebeurd is. :(

Dit is wel heel dichtbij nu, ik woon maar 1 wijk verder. Veel sterkte met de afhandeling.
ik weet niet hoor

maar die van mij heeft daar nog nooit gestaan
 
kom uit de Hoek, zal ook wel ff opletten.
Maar ik vrees dat ie al richting oost europa is.



Oh en succes met de afhandeling natuurlijk!!!
 
Laatst bewerkt:
helaas had ik hem niet tegen diefstal verzekerd |( |( omdat we dachten dat zo'n "oud "ding toch niet gejat zou worden :( . wel heeft mijn vader vanmiddag het slot terug gevonden dus die heb ik nu nog samen met de foto's ;(
 
Gvd waarom kunnen mensen nou niet met hun gore poten van andermans spullen afblijven! Ik zeg afhakken die dingen als ze toch voor dit soort dingen gebruikt worden :(

Succes met de komende tijd, hoop dat ze m snel vinden.
Hij staat trouwens nog steeds niet als gestolen geregistreerd he...
 
Nee snap er ook geen barst van, morgen even contact opnemen met de instantie.
 
Slot teruggevonden? in de buurt van de diefstal plek, dan is ie waarschijnlijk niet in een busje gestopt en hebben ze het slot lekker op het gemak lopen slopen. Mogelijk dat ie dan ergens in de buurt rijdt/staat en wacht op transport.

Hoop dat je hem snel terug vindt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan