Suzuki RF600R met 25 kw op kenteken

frank-46

MF'er
18 mei 2007
35
0
Enschede
Te koop

Suzuki RF 600 R

- 25 kw op kenteken
- top koffer
- paddockstandaard

Vraagprijs 1500,-

Dit was mijn eerste motor en heb er zeer goed op leren rijden. De ideale beginnersmotor Sportief!! Zit goed en stuurt goed!! nu ben ik toe aan iets anders (supersport) waardoor ik mijn motor verkoop. Hoe sneller deze weg kan des te eerder ik wat anders kan halen!!


Wegens een hoog olieverbruik is het blok vervangen door huidig blok met 38.000 km. Blok is bij een motorhandel aangeschaft en aankoopbewijs is aanwezig.

Zie marktplaats voor meer foto's
full
 
Laatst bewerkt:
haha nee, ik wil wel een supersport. Helaas heb ik nog geen budget voor een mv. Maar een SP1 is ook zeer gaaf!!
 
Schopje en de koper is direct welkom in het Rf topic, waar we een grote meeting in de planning hebben !!
 
Laatst bewerkt:
Heey belangstellenden de motor mag voor 1500,- weg. Wil graag iets anders halen. Dus waar is het wachten op
 
Hoi wil je die topkoffer niet lost verkopen?
Zo ja?
weet je wat extra zijkoffer kosten ?

groet mineiro
 
Nee helaas die verkoop ik niet los. Heb eigenlijk geen idee of er zijkoffers voor te krijgen zijn. De topkoffer met bevestigingsset was wel standaard te verkrijgen. Echter heb ik de bevestigingsset zelf aangepast en opnieuw laten poedercoaten zodat hij er strakker uitziet (volgt nu meer de lijnen van de kuip).
 
Hey

Ik heb wel interesse. Is het mogelijk om een keertje te komen kijken?
De motor is zeker alleen te zien in Enschede?

Stuur ff een mailtje naar mijn adres (profiel), ik weet namelijk nog niet precies wanneer ik langs kan komen.

Groet

Dennis
 
Terug
Bovenaan Onderaan