Te koop: Kawasaki Vulcan 1500 classic (opknapper)

Status
Niet open voor verdere reacties.

michaelmol

Rookie
25 aug 2009
3
0
Kawasaki vn 1500 classic uit 1996
km 31.000

Voor de sleutelaar, er zit een tik in het blok, vermoedelijk lagers die vervangen moeten worden. Aangezien ik zelf niet de kennis in huis heb om het blok uit elkaar te halen wil ik deze motor verkopen aan iemand die deze kennis wel heeft. Richtprijs 2900 euro.

De motor heeft in mei dit jaar nog een grote beurt gehad, hierbij zijn de banden, remschijven, remblokken, bougies, luchtfilter, olien e.d. vervangen. Factuur aanwezig.

Motor loopt op dit moment wel, maar zoals gezegd zit er dus een eigenaardige tik in.

HPIM2951.JPG


motor1.jpg
 
Zijn die kleppen afgesteld?
En de primaire ketting?

Waarschijnlijk ligt het probleem er ergens...

Toch een leuke motor... Waar mag ik het bezichten? :9
 
Sorry voor mijn late reactie, technisch ben ik echt een leek... Ik weet dat de kleppen hydraulisch zijn, dus handmatig afstellen zit er volgens mij niet in..
Waar de tik precies zit kan ik je niet vertellen..
Heb offertes opgevraagd voor een ander blok, maar dit wordt mij te duur op dit moment..

Voor bezichtigen/bod e.d. graag even contact per pm/mail. michael@minter.nl
 
Laatst bewerkt:
Misschien, maar het blijft voor mij natuurlijk een gok hoeveel tijd/geld ik er in moet steken om het onbekende euvel te verhelpen.
Is de motor verder nog in goede staat ? (en daarmee bedoel ik ook de staat van het chroom)
Is het een europeaan met een KM teller ?
 
Laatst bewerkt:
melden zich aan (prima)
plaatsen sinds aug dit jaar 3 berichten (kan er eingelijk niks van zeggen prima dus)

adverteren zonder er na om te kijken (en dan ook nog geen mail of 06 achterlaten )
is SUPPER DOM zo verkoop je het toch niet beetje jammer voor de verkoper anders had ie wat meer mensen met info kunnen helpen kan allemaal zo simper zijn als je maar ff wat extra aandacht er aan besteed su6 er mee
 
heb een mail gekregen dat de moter is verkocht en dat hij dit zal veranderen maar ja ze moeten de menssen toch ergens mee lokken op deze site :+ :+ :+ :+
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan