Na een kleine 2,5 jaar met veel plezier op mijn R6 gereden te hebben wil ik toch gaan kijken voor een nieuwer model. De motor start, rijdt, schakelt en stuurt echt nog heerlijk. Nooit grote technische problemen gehad met deze motor. Voordat het gas open ging heb ik altijd eerst zo’n 10km/15km rustig warm gereden.
Accessoires en mods:
- Spyball alarm met certificaat
- Leovince SBK carbon slipon demper (met E-keur en db-killer)
- Pazzo’s
- Carbon kroonplaatcover
- Carbon enginecover (rechts)
- Redelijk unieke maar originele seatcover.
- Andere knippers rondom
- Achterlicht zwart gespoten(biedt ‘s avonds genoeg licht)
Km-stand:
26.346 26.406 26.502 , zolang m’n R6 er nog staat en het weer nog goed is zal dit nog wel oplopen.
Onderhoud en slijtage:
De laatste beurt is in februari gedaan bij 22.925km op de teller:
- Remblokken voor
- Remvloeistoffen
- Bougies
- Carbs schoongemaakt en gesynct
- Olievervangen (Het oliefilter is rond de 20.000km voor het laatst vervangen)
De Bridgestone BT016’s zijn er bij 20.249 onder gegaan, check foto’s voor je eigen oordeel. De ketting en tandwielen konden volgens m’n dealer er ook nog wel even tegenaan.
Optisch:
Helaas heb ik ‘m eens neer moeten leggen in een rotonde door een spoor olie. Dit bracht wat optische schade met zich mee. Van het plastic zijn de linker zijkuip en topkuip niet vervangen, de topkuip is naar mijn mening goed bijgewerkt de zijkuip daarentegen minder(check foto). Ook zitten er krassen op de voorvork poot en zit er wat glijschade op m’n koppelingshendel en zijstandaard. De motor rijdt zonder handjes strak rechtdoor dus al met al is dit te over zien. Uiteraard vind je rondom wel wat kleine krasjes die een motor van 10 jaar oud mag hebben naar mijn mening. Laat de foto spreken zou ik zeggen!!!
Meegeleverd:
- Standaard demper
- Standaard hendels
- Duo zitje
- Reserve knipperlicht
- Ongespoten achterlicht
- Benzine
Nieuwe prijs: €3999
Foto's zijn van 26-08-2009:
Schade:
Gewoon leuk:
Accessoires en mods:
- Spyball alarm met certificaat
- Leovince SBK carbon slipon demper (met E-keur en db-killer)
- Pazzo’s
- Carbon kroonplaatcover
- Carbon enginecover (rechts)
- Redelijk unieke maar originele seatcover.
- Andere knippers rondom
- Achterlicht zwart gespoten(biedt ‘s avonds genoeg licht)
Km-stand:
Onderhoud en slijtage:
De laatste beurt is in februari gedaan bij 22.925km op de teller:
- Remblokken voor
- Remvloeistoffen
- Bougies
- Carbs schoongemaakt en gesynct
- Olievervangen (Het oliefilter is rond de 20.000km voor het laatst vervangen)
De Bridgestone BT016’s zijn er bij 20.249 onder gegaan, check foto’s voor je eigen oordeel. De ketting en tandwielen konden volgens m’n dealer er ook nog wel even tegenaan.
Optisch:
Helaas heb ik ‘m eens neer moeten leggen in een rotonde door een spoor olie. Dit bracht wat optische schade met zich mee. Van het plastic zijn de linker zijkuip en topkuip niet vervangen, de topkuip is naar mijn mening goed bijgewerkt de zijkuip daarentegen minder(check foto). Ook zitten er krassen op de voorvork poot en zit er wat glijschade op m’n koppelingshendel en zijstandaard. De motor rijdt zonder handjes strak rechtdoor dus al met al is dit te over zien. Uiteraard vind je rondom wel wat kleine krasjes die een motor van 10 jaar oud mag hebben naar mijn mening. Laat de foto spreken zou ik zeggen!!!
Meegeleverd:
- Standaard demper
- Standaard hendels
- Duo zitje
- Reserve knipperlicht
- Ongespoten achterlicht
- Benzine
Nieuwe prijs: €3999
Foto's zijn van 26-08-2009:
Schade:
Gewoon leuk:
Laatst bewerkt: