gsxr1000 k1 circuit

Status
Niet open voor verdere reacties.
14 feb 2003
173
0
middellburg
Te koop suzuki gsxr1000 k1 bj 2001

Hij is rondom afgeveerd met ohlins vering (voorpoten zwaardere nieuwe binnen veren en
achter een complete ohlins pomp met high en low speed afstellingen en ohlins stuurdemper voorledig instelbaar.
Heeft een akrapovic uitlaat systeem met een goed gekeurde demper (cupdemper met papieren)
Harris verstelbare race steps en nieuwe braking remschijven(2x mee gereden) en stalen remleidingen.
Er is een nieuw blok onder gekomen met nu rond de 1500km op de teller (dus eigenlijk net ingereden) van een schade suzuki.
Dus geen afgekaast ding wat ieder moment kan instorten zo als zo vele 2de hands racers.
Tevens een sigma slipperclutch met nieuwe platen en nieuwe gasklephuis sensor en afgesteld en beurt gehad bij jenik racing is goes.
166 pk aan achterwiel
Het is een keurig nette racer met alles er op en aan en kan zo het circuit op.
Hij gaat weg vanwege stop zetten hobby.
Moet niet weg maar mag wel weg bij serieuse interesse
Prijs 3500,-


PLEASE……GEEN ONZIN BIEDINGEN OF SLAP GEZEUR,DUS ALLEEN BIJ INTERESSE REAGEREN
full
 
Laatst bewerkt:
Zekers.....maar eerst even mijn oude verkopen. Dus als jij nog iemand weet voor een 600 uit 1998 dan gaan wij zeker praten :+
 
mmm, gaaf ding, zeker geen interesse in een race blade sc28 :P , anders moet ik die eerst verkopen en dan eens veder kijken.
 
Hoi, zou je me misschien willen mailen naar mijn e-mailadres gjbandit@hotmail.com. Ben op zoek naar een circuitfiets om volgend seizoen (weer) circuitdagen te gaan doen en misschien weer wedstrijden te gaan rijden.
Ik heb misschien wel interesse in deze motor.

Groeten Gertie
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan