Danielc
MF veteraan
- 16 mrt 2008
- 2.358
- 0
Hierbij bied ik mijn Kawasaki ZX6R te koop aan.
Deze motor, model 2004 is op 26 februari 2005 op kenteken gekomen.
Ik heb deze motor zelf in 2007 gekocht, op 25 kW laten zetten en er heerlijk mee rond gereden.
De ideale beginnersmotor. Dikke Bike maar wel 25 KW. (dit is uiteraard ook te verwijderen, waardoor het een beest wordt)
Deze motor is inmiddels voorzien van de nodige accessoires die hem toch wel heel vet maakt.(hij is zonder ook heel vet maar de accessoires maken hem toch wel af)
De motor is altijd goed onderhouden en is nog geen 1000 km geleden voor een grote beurt bij No-limits te roden geweest. . Deze man zei dat het motorblok in topconditie was.
Wat er toen gedaan is:
Olie+filter vervangen.
Kleppen gesteld + nokkenaskettingspanner gecheckd.
Remsysteem gereinigd+ nieuwe remolie
Nieuwe koelvloeistof.
Balhoofdlager nagekeken.
Wiellagers nagekeken.
Synchroon gesteld.
K&N luchtfilter schoongemaakt.
Nieuwe remblokken
De motor heeft de volgende Accessoires:
K&N luchtfilter
Dubbel licht module
Uitlaat remus revolution
Mra Dubbelbubble ruit
Hyperpro RSC stuurdemper (2 maanden oud)
Kleine knipperlichten
Pazzo rem en koppelingshendel
Seatcover (buddyseat krijg je er ook bij deze heeft kleine beschadiging)
Kleinere kentekenplaathouder.
Haakse ventielen.
Carbon koppeling en dynamocovers.
Stalen remleidingen voor+achter
Witte wheelstripping met in het groen Kawasaki ZX6R
Kawasaki Tankpad
De kmstand van deze motor is inmiddels 46000 (en het wordt steeds meer)
Maar dit kunnen de motoren van tegenwoordig makkelijk aan als er maar optijd onderhoud wordt gedaan, en dat is zeker het geval bij deze motor!
De motor heeft wel wat gebruikerssporen.
Mijn vraagprijs voor deze motor is €5100.
Eventueel ruilen tegen Moderne Racer of supermotard.
Ook inruil voor een oude praktische motor (cb500 oid) is bespreekbaar.
Op de foto is de uitlaat een orriginele uitlaat maar dan ingekort. deze heb ik ook nogsteeds voor de belangstellende.
Deze motor, model 2004 is op 26 februari 2005 op kenteken gekomen.
Ik heb deze motor zelf in 2007 gekocht, op 25 kW laten zetten en er heerlijk mee rond gereden.
De ideale beginnersmotor. Dikke Bike maar wel 25 KW. (dit is uiteraard ook te verwijderen, waardoor het een beest wordt)
Deze motor is inmiddels voorzien van de nodige accessoires die hem toch wel heel vet maakt.(hij is zonder ook heel vet maar de accessoires maken hem toch wel af)
De motor is altijd goed onderhouden en is nog geen 1000 km geleden voor een grote beurt bij No-limits te roden geweest. . Deze man zei dat het motorblok in topconditie was.
Wat er toen gedaan is:
Olie+filter vervangen.
Kleppen gesteld + nokkenaskettingspanner gecheckd.
Remsysteem gereinigd+ nieuwe remolie
Nieuwe koelvloeistof.
Balhoofdlager nagekeken.
Wiellagers nagekeken.
Synchroon gesteld.
K&N luchtfilter schoongemaakt.
Nieuwe remblokken
De motor heeft de volgende Accessoires:
K&N luchtfilter
Dubbel licht module
Uitlaat remus revolution
Mra Dubbelbubble ruit
Hyperpro RSC stuurdemper (2 maanden oud)
Kleine knipperlichten
Pazzo rem en koppelingshendel
Seatcover (buddyseat krijg je er ook bij deze heeft kleine beschadiging)
Kleinere kentekenplaathouder.
Haakse ventielen.
Carbon koppeling en dynamocovers.
Stalen remleidingen voor+achter
Witte wheelstripping met in het groen Kawasaki ZX6R
Kawasaki Tankpad
De kmstand van deze motor is inmiddels 46000 (en het wordt steeds meer)
Maar dit kunnen de motoren van tegenwoordig makkelijk aan als er maar optijd onderhoud wordt gedaan, en dat is zeker het geval bij deze motor!
De motor heeft wel wat gebruikerssporen.
Mijn vraagprijs voor deze motor is €5100.
Eventueel ruilen tegen Moderne Racer of supermotard.
Ook inruil voor een oude praktische motor (cb500 oid) is bespreekbaar.
Op de foto is de uitlaat een orriginele uitlaat maar dan ingekort. deze heb ik ook nogsteeds voor de belangstellende.
Laatst bewerkt: