" Studenten in het Zuiden" TOPIC

Status
Niet open voor verdere reacties.

ThaGaruda

MF veteraan
2 aug 2007
8.316
2
Tilburg
full


Vind jij het allemaal te snel gaan in het normale studenten topic of zitten de overige studenten topics te ver bij je uit de buurt? Hou je van Guus Meeuwis of kan je genieten van een Jupiler? Ben je al in een carnaval mood? EN ben je student,

Dan ben je hier van harte welkom!!! *O* *O*

Wat valt onder het zuiden? Eigelijk iedereen die studeert en woont of naar school gaat in Limburg, Noord Brabant of Zeeland *O* Ontmoet nu iedereen in onze regio op eventuele meetings en ritjes of keertje lekker uitgaan in Tilburg, Eindhoven, Breda of 1 van de andere gezellige steden :}

Vaste SPAMMERS:

ThaGaruda @ University of Tilburg, Internationaal en EU Recht

vqtegw.jpg


Phyllis @ University of Tilburg, Recht en Management

full


Jellesnietes @ University of Tilburg, Psychologie

full


Merroc @ University of Tilburg, Bedrijfseconomie

merroc-1.jpg


RuudRuud@ iets in Den Haag en Tilburg :+

large


Wil jij ook in het topic? Zorg er dan voor dat je lekker mee spamt en wat te lullen hebt ;)
 
Laatst bewerkt:
Haha ja wat voor topic beginnen we nu :+
Wat studeer jij eigelijk???

Ik zag gister wel een mooie zwarte met rood accenten gixxert op de UVT, maar geen sticker...
 
Studeer Bedrijfseconomie, nog steeds :+.
Rijd een zwart met blauw en zilveren gixxer met sticker ;). Maar die zal je pas zien na de 14e...
Dan kan ik m weer ophalen met nieuwe bandjes :). Tot die tijd blijft de spijker maar lekker zitten waar ie zit, zonder rond te draaien.
 
Haha nog steeds. .. Ik ben net begonnen met mijn studie Rechten _O-
Nog maar 4 jaar te gaan, jeeee ..

Ik zal je motor snel gaan zien dan ;) Zoiezo zal mijn motor er ook minder te zien zijn. Ga zaterdag mijn nieuwe Mini Cooper S ophalen 8-) .. Was de regen van afgelopen dagen zat toen ik op de motor zat, dus knoop doorgehakt en auto gekocht })
 
Maar motorrijden is veel leuker XD. En besides, je hebt een helm op, je haar wordt toch niet nat hehe.
 
Ik doe ook mee *O*

Jelle, 20 en studeer psychologie ook aan de Uvt.

Vanaf zaterdag trotse eigenaar van een Kawasaki ZZ-R250 + sticker :+

full


Hopelijk volgende week woensdag ook eigenaar van een bijbehorend motor rijbewijs :X

Maar het studenten zuiden topic 8-) Yeaah
 
Maar motorrijden is veel leuker XD. En besides, je hebt een helm op, je haar wordt toch niet nat hehe.

Haha dat is zo... Ben alleen beetje verzadigd van het rijden laatste tijd... Heb er in anderhalf jaar tijd al weer meer dan 30.000 km op zitten.. Ook met motor naar Zuid Europa gereden in me eentje.

Merk dat de laatste de behoefte om een auto te kopen erg groot is. En dan kan ik voor de verandering ook is gel in me haren doen :')
 
Ik doe ook mee *O*

Jelle, 20 en studeer psychologie ook aan de Uvt.

Vanaf zaterdag trotse eigenaar van een Kawasaki ZZ-R250 + sticker :+

[afbeelding]

Hopelijk volgende week woensdag ook eigenaar van een bijbehorend motor rijbewijs :X

Maar het studenten zuiden topic 8-) Yeaah

Ow yeah, het wordt hier al fokking druk })
Ik kan maandag wel stickertje voor je meenemen? }) Ik heb thuis een hele stapel liggen die ik voor de zekerheid had besteld. Wissel om de 3 maanden ongeveer van motor, dus ze worden allemaal gemerkt *O*
 
Mja, als ik het geld had, had ik t wss ook wel gedaan hoor :P.

Dat je het kan betalen joh :o. 35 bijbaantjes gehad? Geluk met beleggen? :P
 
Mja, als ik het geld had, had ik t wss ook wel gedaan hoor :P.

Dat je het kan betalen joh :o. 35 bijbaantjes gehad? Geluk met beleggen? :P

Handig zijn met geld scheelt idd veel. Ik hou van investeren 8-)
Heb ook een jaartje gewerkt bij Defensie en werk nu als koerier van mobiele telefoon abonnementen. Sparen icm investeringen en dan vervolgens leven van de winst })
 
Dan heb je flinke winst als je dr van kan leven :P.

Ik ga morgen lekker bij de efteling werken (YAY!) <.<, zodat ik volgende week de banden kan betalen...
En ga daarna werken aan mn buffer, geen onzinnige uitgaven doen, en motorrijden even tot een minimum beperken. Leeft gewoon een stuk relaxter als je daar geen zorgen over hoeft te maken.

Slaap lekker dus mensen ;).
 
Ow yeah, het wordt hier al fokking druk })
Ik kan maandag wel stickertje voor je meenemen? }) Ik heb thuis een hele stapel liggen die ik voor de zekerheid had besteld. Wissel om de 3 maanden ongeveer van motor, dus ze worden allemaal gemerkt *O*

Ik heb er al 1 8-) , in de envelop. Zaterdag zodra de motor bij mij in de schuur staat gaat hij erop :+ , waarom wissel je zo vaak van motor dan? Je hebt een indrukwekkend rijtje motoren. Ik heb het idee dat je iets gegroeid bent in cilinder inhoud, maar waarom, waarom heb je die '99 R6 weg gedaan :9
 
Ik studeer ook in Tilburg *O* Dus ben ook hier :P
Ik ben Phyllis, 19, zit nu in tweede jaar van opleiding Recht & Management met civiel effect :P
En heb een Yamaha FZS 600 uit 2003 *D
 
Ik heb er al 1 8-) , in de envelop. Zaterdag zodra de motor bij mij in de schuur staat gaat hij erop :+ , waarom wissel je zo vaak van motor dan? Je hebt een indrukwekkend rijtje motoren. Ik heb het idee dat je iets gegroeid bent in cilinder inhoud, maar waarom, waarom heb je die '99 R6 weg gedaan :9
Dattie de R6 '99 weg heeft gedaan snap ik nog wel. Die schijnen problemen te hebben met cilinder wanden, koppelingsplaten en weet ik veel wat allemala nog meer.
De echte vraag is waarom ie de R6 '03 heeft weggedaan. Of waarom ie er geen R1 voor in de plaats heeft genomen :P.

Wie rijdt hier nog 25kw trouwens? :)
 
Ik heb er al 1 8-) , in de envelop. Zaterdag zodra de motor bij mij in de schuur staat gaat hij erop :+ , waarom wissel je zo vaak van motor dan? Je hebt een indrukwekkend rijtje motoren. Ik heb het idee dat je iets gegroeid bent in cilinder inhoud, maar waarom, waarom heb je die '99 R6 weg gedaan :9


Dattie de R6 '99 weg heeft gedaan snap ik nog wel. Die schijnen problemen te hebben met cilinder wanden, koppelingsplaten en weet ik veel wat allemala nog meer.
De echte vraag is waarom ie de R6 '03 heeft weggedaan. Of waarom ie er geen R1 voor in de plaats heeft genomen :P.

Wie rijdt hier nog 25kw trouwens? :)

De R6 '99 heb ik total loss gereden helaas :( .. Gelukkig had ik hem een week van te voren allrisk verzekerd. Dus na 6 weekjes was de pret al weer over. Vervolgens van het uitgekeerde geld (zonder bij te leggen) een R6 uit 2003 gekocht met 6000 km en daar een half jaar mee gereden. De meeste motoren die ik had waren extra motorfietsen voor als het kutweer was ofzo.

Na dat ik in een half jaar 12000 km ongeveer op de R6 had gezeten en er mee op vakantie ben gegaan (4000km in 5 dagen), was ik hem zat en had ik weer zin in een speeldingetje met minder cc ivm me 25kw. Ik heb die restrictie nog tot november 09, alleen heb me er nooit aan gehouden _O- (Kom maar op moraalridders O-) )

Ben met die R6 ook beetje gestopt voor eigen veiligheid. Van je werk naar huis rijden met 250+ en overal dat voorwiel omhoog laten springen leek me toch niet zo slim om dat nog langer te doen. Mazzel dat ik dat ongestraft half jaar kon doen :P

Maar willen deze vaste spammers in het OP of wat?? Plaats ff foto's in het topic ;)
Enne Phyllis, SPAMMMEN :+
 
Laatst bewerkt:
Haaj.
Wonen er mensen hier ook echt in Tilburg of studeren jullie alleen maar hier?
Ik woon er nu sinds een maand *O* In die nieuwe flat naast de uni *D
 
Haaj.
Wonen er mensen hier ook echt in Tilburg of studeren jullie alleen maar hier?
Ik woon er nu sinds een maand *O* In die nieuwe flat naast de uni *D

Woon in West, van maandag tot vrijdag. De rest van de tijd in de Achterhoek, 3 en half uur van deur tot deur met ov. Vandaar onder andere de motor :9 . Blijft er ongeveer anderhalf uur over en een hoop lol, tenminste -O- tot je voorbij Den Bosch bent.

Die nieuwe flat? Je bedoeld toch waar ze nog aan het bouwen zijn? Ze hebben het er maar druk mee :9, wel relaxed, kan je rollen naar college
 
3,5 uur :o Ik vond mijn 1,5 uur al lang :P
Ja ik woon daar waar ze nog aan het bouwen zijn, maar die studentenflat is wel af.
Het is inderdaad heel lekker hoor, lekker laat wakker worden en nog gewoon op tijd zijn :P En mijn motor staat in een overdekte garage eronder *D
 
3,5 uur :o Ik vond mijn 1,5 uur al lang :P
Ja ik woon daar waar ze nog aan het bouwen zijn, maar die studentenflat is wel af.
Het is inderdaad heel lekker hoor, lekker laat wakker worden en nog gewoon op tijd zijn :P En mijn motor staat in een overdekte garage eronder *D

Relaxed 8-) , Bij mijn flat hebben ze geen overdekte garage, maar wel een overdekte containerstalling. Komt nooit iemand, maar je hebt er wel een sleutel voor nodig. Van de huisbaas mag ik hem daar ook neerzetten. Hij kan daar ook nog vast aan een hek. Geen gedoe met langsschrapende fietsers etc.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan