Suzuki GSXR 750 '94 38.000km €1650,-

Status
Niet open voor verdere reacties.

gvanminnen

Die hard MF'er
26 jun 2007
706
0
Te koop:

suzuki gsxr 750 uit 1994
Kmstand is nu 37.000
Ketting en tandwielen redelijk staat.
Voorband goed
Achterband kan nog even mee.
Linkerzijkant beetje krassen, omdat het standaard niet goed uitgeklapt was en dus omviel.
Enige opties is alarm verder in orginele staat.
Volgens mij zijn de velgen ook niet de orginele kleur, maar vind dit wel heel goed staan.


Helaas nog geen goede foto's, dit is me enige.
6tofag.jpg


2a7dh94.jpg
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk een goede foto. Bieden mag ook als het maar redelijk is.

125p4pd.jpg
 
Laatst bewerkt:
Weet nog niet goed wat ik wil, maar heb in ieder geval wel geld nodig voor me volgende project.

Bieden mag.
 
Net even op marktplaats gekeken en me vraagprijs wat aantrekkelijker gemaakt.

2100,- euro is een goede prijs als ik het vergelijk op marktplaats.
 
Zit eraan te denken om hem te laten opkopen door een dealer, maar dan krijg ik er denk ik niet veel voor. Dus mensen tegen een goed bod gaat die ook weg.
 
'TK suzuki gsxr 750 '95 met alarm 36.000 km' > 'TK suzuki gsxr 750 '94 met alarm 36.000 km'
 
Had me vergist in het bouwjaar en daarom mag de prijs ook wat lager.

2000,- euro
 
'TK suzuki gsxr 750 '94 met alarm 36.000 km' > 'Suzuki GSXR 750 '94 prijs = 2000,- '
 
Misschien helpt het bij de verkoop om een duidelijk foto van de "schade" hier te plaatsen.

Het schrikt mensen af denk ik. Verder heel mooi ding
 
Heb hier helaas geen duidelijk foto van, zal die wel maken. Ik vind die schade niet heel storend en is niet super erg. Meeste motoren hebben wat gebruikers krasje van deze leeftijd.
Maar wil ook wel wat lager in de prijs zitten als de rest, omdat die omgevallen is.
 
Jammer van de schade. Maar verder een mooie fiets. Ik kan niet anders zeggen want ik heb dezelfde.

En ik ben even zo brutaal om een beetje off-topic te gaan. Mocht de koper er een streetfighter van gaan maken, dan wil ik wel een mooie ruil maken. De mijne is verhoogt, maar ik wil hem naar de originele hoogte terugbrengen. Dus verhogingsset te krijgen in ruil voor de originele.
 
Als ik op marktplaats kijk is mijn prijs niet verkeerd dacht ik zo. Volgens mij wel de goedkoopste.
 
Laatst bewerkt:
'Suzuki GSXR 750 '94 prijs = 2000,-' > 'Suzuki GSXR 750 '94------1900,- euro'
 
Nee geen inruil, want wil het geld ergens anders voor gebruiken.
Of het moet een goedkope motor zijn waar je toch nog een beetje fun mee kan beleven.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan