Suzuki GSX-R 750 K1 *Winterprijs*

Status
Niet open voor verdere reacties.

Tristan114

Die hard MF'er
23 mei 2008
540
0
TE KOOP:

Een supermooie Suzuki GSX-R 750 K1, uit 2001 en in de mooiste kleurstelling, namelijk Suzuki Racing blauw-wit.
De kilometerstand staat op nog geen 24.000 km. De motor heeft speciale gepolijste velgen met een blauw hart. Ook is er een donker ruitje bevestigd op de motor.

De motor is voorzien van een nieuwe BOS performance uitlaat, met een heerlijk, donker geluid. Verder heeft de motor de 24.000 km beurt al gehad, hierbij is alles nagekeken en is er een gloednieuwe Bridgestone BT021 achterband gemonteerd.

721778100_5_6Rgq.jpeg


721778299_6_9PS8.jpeg


Ik doe er tevens een andere undertail bij, met bijbehorende kentekenplaathouder. De undertail heeft een achterlicht unit met LEDs en ingebouwde knipperlichtfunctie. De motor wordt er net wat strakker en mooier van.

Voorbeeldje van de undertail:

774249618_5_WVMm.jpeg


De originele uitlaat, de Db-killer van de BOS uitlaat en een remschijfslot worden uiteraard meegeleverd.

Totale prijs: 5.000,- euro
Voor extra foto's of vragen kun je altijd mailen met Tristan114 @ hotmail . com
 
Laatst bewerkt:
Uiteraard worden de originele uitlaat en de DB killer van de BOS uitlaat meegeleverd!
 
Bedankt!
Ik zal morgen eens wat meer foto's van de motor posten.
 
Nee helaas. Mocht je alsnog geinteresseerd zijn, stuur me ff een mailtje of een privebericht!
 
Hey Von Snitzel, gooi er nog een paar piccies tegenaan, dat doet het altijd goed.

Greetz von dem TLR
 
In welke omgeving staat deze motor? Altijd dealer onderhouden en alle boekjes (afgestempeld) + sleutels nog aanwezig?

Grtz
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan