Mijn 1e motor - Honda VFR750F - Import uit België

DaSuperGrover

Die hard MF'er
22 feb 2003
765
4
Almere
Gisteravond mijn 1e motor opgehaald, uit België :)
Hieronder eerst nog wat foto's van de verkoper, zodra ik eigen foto's gemaakt hebt volgen die ook hier.
Mvc-007s.jpg

Mvc-008s.jpg

Mvc-010s.jpg


Hier nog 2 foto's van het vervoer gisteravond. Een beetje een gammele kar, maar toch zonder beschadigingen 180 km terug gereden.
IMG_1160.jpg

IMG_1163.jpg


Ga straks eerst RDW bellen voor keuring :9

Nog bedankt aan iedereen met posts over importeren, vervoeren van motoren, checklist bij aanschaf 2e motor :} :} :}

Onno bedankt voor het helpen om 0:00 's nachts om 'm weer van de trailer af te krijgen :}
 
Laatst bewerkt:
Mooie motor.
Kun je kiiiiloooomeeeters mee rijden, hoor.
Duo zal er ook veel (en comfortaal) zitplezier aan hebben, want goede en relaxe zithouding.
VFR is synoniem voor: ideaal compromis tussen comfort en sportiviteit.
Twijfelde zelf tussen VFR en Triumph ST Sprint. Is VFR800 geworden sinds 2 jaar en eh... nog geen seconde spijt van.
 
Na 24 minuten :Z te zijn doorverbonden en naar ZEER dubieuze wachtmuziekjes geluisterd te hebben 8-) heb ik nu een afspraak kunnen maken voor 2 JUNI :r :r :r

Ik hoop dat ik het lange wachten kan uithouden :X
 
Mooie fiets Grover! :)
Alleen jammer dat je nu nog maanden moet wachten op die keuring! :X
Echt nie normaal die wachttijd! :(
 
Ik heb twee keer geprobeer aan een grijze VFR te komen. En twee keer ben ik met een andere motor terug gekomen, die ik ook heel mooi vond :)
Ik vind hem dus mooooooi
 
Na 24 minuten :Z te zijn doorverbonden en naar ZEER dubieuze wachtmuziekjes geluisterd te hebben 8-) heb ik nu een afspraak kunnen maken voor 2 JUNI :r :r :r

Ik hoop dat ik het lange wachten kan uithouden :X

Poficiat, mooie motor DaSuperGrover :}

En ik geloof dat we allebei in het zelfde schuitje zitten,
Veel te lang wachten op die rdw :r :r :r :r :r :r

btw, heb je inderdaad alleen die twee velletjes gekregen die ik ook heb,
D.I.V. en gelijkvormingsattest :?
 
Poficiat, mooie motor DaSuperGrover :}

En ik geloof dat we allebei in het zelfde schuitje zitten,
Veel te lang wachten op die rdw :r :r :r :r :r :r

btw, heb je inderdaad alleen die twee velletjes gekregen die ik ook heb,
D.I.V. en gelijkvormingsattest :?
Jep zelfde documenten erbij gekregen.
 
Op donderdag 24 april 2003 schreef EdFVR het volgende:Mooi !!
Ziet er toch ook wel heel strak uit in het zilver.
Ja, ik vond eerst rood alleen mooi, maar deze zilveren in het echie is toch ook errug mooi. Nu nog een Mercedes blok erin en ik ben een silver-arrow ;)
 
Laatst bewerkt:
Hele mooie motor hoor. Gefeliciteerd met je aanschaf.

Zo te lezen heb je (ik ook) veel vooronderzoek gedaan voor je tot de aanschaf van deze motor bent overgegaan. VFR is in zijn klasse denk wel de top. Lekker toeren :] , maar als je het gas opentrekt gaat hij er als een sportkanon vandoor :9~ .

Wel een nadeel dat je nog even moet wachten tot alles rond is, maar in ieder nadeel zit wel een voordeel. Als je er straks eenmaal op mag, is het plezier door het wachten des te groter.

Veel veilige kilometers toegewenst.
 
Super strakke Bike! Zilver is toch wel heel erg COOL 8-)
Heb zelf niet zoveel onderzoek gedaan. Was eerst gek van een ZZR600, waar ik veel naar gekeken heb. Maar toen ik geattendeerd werd op de HONDA VFR750F was ik direct verlieft. Heb op internet wat aan prijs onderzoek gedaan maar heb binnen een week mijn VFR750F "gescoord" :9~
Zoals al vermeld in een ander toppic heb ik hem nu 14 maanden en zo'n 10.000Km gereden. Veel SUC6! met het behalen van je rbw! *D
 
Na 24 minuten :Z te zijn doorverbonden en naar ZEER dubieuze wachtmuziekjes geluisterd te hebben 8-) heb ik nu een afspraak kunnen maken voor 2 JUNI :r :r :r

Ik hoop dat ik het lange wachten kan uithouden :X


In DenBosch had je waarschijnlijk ruim 2 weken eerder aan bod kunnen komen.
Daar is het op dit moment het rustigste.

Gefeliciteerd met de VFR. Mooie motor, mooie kleur.
Ik vraag me af of je veel voordeel gehad hebt met de aanschaf in Belgie.
Prijs, kilometerstand, bouwjaar.
Ik wil er ook eentje gaan zoeken, blauw metallic of zwart, als het maar geen rood is.....
 
In DenBosch had je waarschijnlijk ruim 2 weken eerder aan bod kunnen komen.
Daar is het op dit moment het rustigste.

Gefeliciteerd met de VFR. Mooie motor, mooie kleur.
Ik vraag me af of je veel voordeel gehad hebt met de aanschaf in Belgie.
Prijs, kilometerstand, bouwjaar.
Ik wil er ook eentje gaan zoeken, blauw metallic of zwart, als het maar geen rood is.....
ff offtopic ik heb nog een turcoise vfr750 van '94 in de aanbieding hoor wel of je interesse hebt :)
 
ff offtopic ik heb nog een turcoise vfr750 van '94 in de aanbieding hoor wel of je interesse hebt :)


Hebbie picies? Meer info?
(banden, ketting en tandwielen, kilometerstand, prijs, schade e.d.)
Mail me deze maar. Kan ik er over nadenken. (a.vanderkruijs@chello.nl)
 
Op zondag 27 april 2003 21:55 schreef scottie het volgende:In DenBosch had je waarschijnlijk ruim 2 weken eerder aan bod kunnen komen.
Daar is het op dit moment het rustigste.
Ik ga morgenochtend meteen bellen met Den Bosch, scheelt 7 km (extra rijden }) ) en ik ben nu (na 3 dagen) er al ziek van dat ik niet kan :] Bedankt voor de tip :}
 
Ik ga morgenochtend meteen bellen met Den Bosch, scheelt 7 km (extra rijden }) ) en ik ben nu (na 3 dagen) er al ziek van dat ik niet kan :] Bedankt voor de tip :}

Ach, na een weekje weet je niet beter.
Hopelijk gun je ons wel goed weer om te :]
Mijn Pegaso moet dit jaar nog een paar duizend kilometers maken, anders haal ik de 4000 voor het eerste jaar niet '(
Voordeel is wel dat hij dan nieuw blijft.
Die van Alienna29 heeft nog 500 km minder gelopen.

Had je trouwens de afspraak nu in Nieuwegein gemaakt?
 
Terug
Bovenaan Onderaan