TK: Honda NTV650 Revere

jorrrie

MF'er
8 sep 2008
73
0
Nou daar gaat ie dan... Ik wil graag een wereldreis maken, dus in geval van een goed bod, mag mijn heerlijke fiets weg!

335544233.jpg

373732709.jpg

373732725.jpg

373732680.jpg


Honda NTV 650 Revere
Bouwjaar: 1992
Kilometerstand: 47.9** (wordt nog op gereden)
650 cc V-twin
Cardanaandrijving
Eventueel met topkoffer, rekken voor zijkoffers (geen zijkoffers aanwezig), en windscherm.
Windscherm en zijrekken niet gemonteerd op dit moment.
Prijs? Goed bod!

Ontzettend fijn sturende fiets (mede door de bridgetone BT45 bandjes :} ) die heerlijke de bocht in gaat en ontzettend wendbaar is. Rij er nog steeds met veel plezier op en als ik niet op wereldreis zou gaan zou ik hem zeker nog een paar jaar houden.
Mede door de cardanaandrijving en het geprezen sterke motorblok is het een onderhoudsvriendelijke motor.

Staat van onderhoud: remblokken achter zijn eergister vervangen (Lucas), remblokken voor en beide schijven zijn goed. Olie (kroon) + olie filter zijn 500 km geleden vervangen, voorband is nagenoeg nieuw (800km) en achterband is 80% (bridgetone BT45). Geen rare geluiden en schakelt soepel :] Heeft uiteraard wel de optische gebruikssporen, maar dat is niet gek voor een motor van 1992.

Hoewel hij er eigenlijk te mooi en te goed voor is, zou het een ideale pekelfiets zijn :X

Gezien de staat van onderhoud wil ik er een goed bod voor hebben en gaat hij niet zo snel de deur uit. Anders staat hij heerlijk in zijn schuurtje op me te wachten totdat ik na 6 maanden weer terug ben *O*
Te bekijken in Amsterdam of Hilversum
Indicatie 1600 1500euro 1400
 
Laatst bewerkt:
toch tijd voor een schopje :)

het is natuurlijk ook niet zomaar een pekelfiets... een hele bijzondere :)
 
Hallo Jorrie,

Ik ben op zoek naar een Honda Revere.
Is het mogelijk om wat af te spreken bij voorkeur in Hilversum zodat ik de motor eens in het echt kan bekijken?

Groeten Hedy
 
Hi hedy,

Geen probleem! Doordeweeks staat de motor in Amsterdam, in het weekend ben ik in Hilversum.
Heb je geprobeerd een persoonlijk bericht te sturen, maar dat lukte niet... je kan me wel mail op derijk apenstaart gmail com
groetjes
 
Hallo Jorrrie,

Ik heb je gemaild op het bovenstaande adres. Mocht je het mailtje niet ontvangen hebben laat het dan op het forum even weten dan probeer ik het nog eens.

Groeten
 
Terug
Bovenaan Onderaan