24h ACTIE Ducati S4R 24h ACTIE

Edwinnnn

MF'er
7 mei 2010
142
0
Nu te koop voor de laatste 24h:

Merk: Ducati
Type: S4R
KM-stand: 21.xxx
Bouwjaar: 2004

Nu te koop voor stuntprijs of anders donderdag inruil. Betreffende een ducati S4R (zoals vermeld) met 21.xxx km en de volgende opties:

- Nieuwe banden (Bridgetone BT023)
- Nieuwe ketting (Ducati performance)
- Nieuwe tandwielen (Ducati performance)
- Nieuwe achterlagers (Ducati performance)

Aandachtpunten:
- Steenslag op voorspatbord (bekend probleem bij S4R)
- Beschadiging op tank

Nu voor bodemprijs van 5.250 euro! Proefrijden kan altijd maar wel met serieuze interesse. Bellen is natuurlijk sneller 06- vier zes zeven vijf zeven nul negen drie.

Bij vragen wordt altijd antwoord gegeven.

Mvg,
Edwin

2lljz2s.jpg

jsn2qf.jpg
 
Net geprobeerd foto's te maken maar niet gelukt (is te donker) zal morgenochtend foto's posten.
 
hebbie hem zelf ingevoerd? want dat plus deukje in de tank ja dan moet ie wel bodemprijs zijn
 
Klopt zelf (nou ja zelf), laten rijden vanuit noord-italië (stresa voor de kenners). En zoals ik zei beschadiging op tank. Morgen zal ik fotos erop plaatsen.

Oohh en woobke succes met je mille *D
 
Jammer van die 24 uurs actie. Moet woensdag op voor het papiertje en kijk naar niets anders dan Monsters...
 
Bodemprijs van 5250?
Dat zal dan toch een hoger bedrag zijn dan wat je er voor inruil voor zou krijgen verwacht ik. Je zet de fiets toch niet hier te koop voor een lager bedrag dan wat je ervoor zou kunnen krijgen bij inruil? :)
 
Laatst bewerkt:
Tankiej:
Waarom niet? Zelfde bedrag kan ook prima. Liever een leuke nieuwe eigenaar dan een dealer!

En misschien kan-ie wel andere voordeeltjes halen als-ie'm niet inruilt :)

(kick)
 
Prachtige S4, heb deze in het echt gezien en horen lopen.
Niks dan lof over deze machine :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan