24MX tent gezocht

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eh, heb je ‘gezocht’ bij 24MX zelf? Ze zijn vrijwel continu in de aanbieding.

Zelf heb ik ietsjes spijt dat ik niet een iets duurdere uitvoering heb genomen. Dit framepje kan echt niks hebben. Ik heb een van XLmoto, maar dat komt op hetzelfde neer.
 
ik wil die van mij wel kwijt maar je zit niet echt in de buurt.
de 3x3 , vanwege regen is er 1 kant vd 4 een beetje ingezakken. de 3 zijkanten zijn nooit gebruikt. Voor 50 euro mag je hem ophalen.
 
IMG_20220807_144242.jpg


En bedenk je wel dat de basis met stokken een dik en lang pakket is , 1meter 50 ofzo en een goede 30 bij 30 cm .
En opzetten moet eigenlijk echt wel met zn 2e, het filmpje is met 4 personen die allemaal tegelijk uitelkaar lopen en behalve dat dat er leuk en snel uitziet is het ook lastig om het met minder te doen.
 
Bekijk bijlage 1790944

En bedenk je wel dat de basis met stokken een dik en lang pakket is , 1meter 50 ofzo en een goede 30 bij 30 cm .
En opzetten moet eigenlijk echt wel met zn 2e, het filmpje is met 4 personen die allemaal tegelijk uitelkaar lopen en behalve dat dat er leuk en snel uitziet is het ook lastig om het met minder te doen.
Dat lijkt wel het steviger frame! :t
 
als je een wat stevigere tent zoekt, kijk o.a. bij EZ-Up. kost natuurlijk wel iets meer, maar is echt betere kwaliteit.
 
Dat lijkt wel het steviger frame! :t
Er zijn nogal wat verschillende uitvoeringen geleverd in de loop der jaren,zowel het frame als doek zijn compleet verschillend.
Als ze op zijn kijken ze waarschijnlijk wie wat kan leveren voor welke prijs.
 
ik wil die van mij wel kwijt maar je zit niet echt in de buurt.
de 3x3 , vanwege regen is er 1 kant vd 4 een beetje ingezakken. de 3 zijkanten zijn nooit gebruikt. Voor 50 euro mag je hem ophalen.
Heb ik eventueel belangstelling bij mocht de TS niet willen.
Ingezakt tentdoek neem ik aan?
 
Heb ik eventueel belangstelling bij mocht de TS niet willen.
Ingezakt tentdoek neem ik aan?
heb niks gelezen van TS, dus prima.
hij was in 1 vd 4 'punten' van het puntdak ingezakt.
In de stromende regen ging ik er toch niet onder aan het werk, maar het was meer dat er dan daar water in bleef staan.
Voor de werking en verdere stevigheid had het nauwelijks effect.
Maar 'ff ' opzetten in je eentje is er dus zeker niet bij en zoals in de instructie stond is die niet bedoeld voor permanent gebruik.
Met 4 personen elk 1 punt pakken zal prima gaan.
de 3 zijkanten zijn ongebruikt.
voor een 5x5 tuin is een 3x3 tent ook net iets te lomp, dat is voor mij de voornaamste reden dat die weg mag.
 
Ik heb dr 1, maar binnenkort feest waarbij 2e gewenst is O-)

Zondag rijden we terug vanaf Bilstain en is Ede niet gek ver om :t
laat het even weten als je zeker bent, dan kan ik alles bij elkaar zoeken, pb of citeer dan even want dit bericht zag ik toevallig.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan