25 april TOMS

Poll erbij?

Donderdag 25 april
Dinsdag 21 mei
x Donderdag 29 augustus

Heb me vandaag ingeschreven voor 29 augustus.
 
Gvd-er de gvd-er, Mustang Wil ook TOMS doen.
Maar weer geen centen gewoon he...

Kunnen we niet een topic openen om werkeloze MF-ers aan een baan te helpen, zodat die ook mee kunnen doen aan de leuke evenementjes?

Oftewel, Mustang gaat niet mee tot zijn grote spijt....
 
Ik wil ook de 25e TOMS doen, maar heb me nog niet opgegeven.
Ik zou nl. samen met twee vrienden van mij gaan, maar die zitten op dit moment in Italië. :(
Dus ik wacht met me opgeven tot hun terug zijn.
Als de 25e nu maar niet vol zit in de tussentijd.
 
Heeft iemand enig idee waar er dagverzekering te regelen is voor circuitdagen, euhm, rijvaardigheidscursussen?
 
Ga me misschien inschrijven voor augustus, alleen twijfel ik nog, toch wel een hele uitgave weer, zowiezo al duur jaartje wordt dit denk ik dus ik weet het nog niet.
 
Ga me misschien inschrijven voor augustus, alleen twijfel ik nog, toch wel een hele uitgave weer, zowiezo al duur jaartje wordt dit denk ik dus ik weet het nog niet.

\'t is een stukje goedkoper dan een jaar motorrijden. En je doet er net zoveel ervaring mee op. Gewoon doen!

Iedere maand tot en met augustus €28 opzij leggen en dan heb je het geld ook bij elkaar. (Lijkt in eens niet zo veel meer).

[edit] Binnen wat voor termijn krijg je een bevestiging van je inschrijving? Wil er wel zeker van zijn, maar Sander er niet mee lastig vallen [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij krijg je het binnen een week te horen als de dag is uitverkocht. Als alles gewoon doorgaat krijg je een maand van tevoren bevestiging.

Zou wel gaaf zijn als er nog meer MF-ers gaan.

dagverzekeringen worden(indien ze mogelijk zijn) door de organisatie geregeld. Voor de TOMS kun je je niet verzekeren.
 
Dus Unstable en Maximum gaan ook (of willen in ieder geval gaan)..... leuk maareuhh kan er niet iemand met wat mindere rijkwaliteiten mee? Da\'s beter voor mijn ego ;)
 
Gvd-er de gvd-er, Mustang Wil ook TOMS doen.
Maar weer geen centen gewoon he...

Kunnen we niet een topic openen om werkeloze MF-ers aan een baan te helpen, zodat die ook mee kunnen doen aan de leuke evenementjes?

Oftewel, Mustang gaat niet mee tot zijn grote spijt....

TOMS met een guzzi :? Dacht dat TOMS echt voor racers was. Lijkt mij ook wel leuk maar met mijn huidige motor zal je me daar echt niet zien.
 
Dat wordt leuk!
Ik ben er zelf dus ook maar niet als deelnemer want ik heb hem vorig jaar al gedaan.

Ga eens kijken hoe ik met mijn race KTM SM jullie bij ga houden })

Hoop dat het mooi weer is.
Dat is het tot op heden nl. altijd wel geweest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan