25 augustus Monster Endurance Toer Duitsland

grigio

Die hard MF'er
18 aug 2003
998
1
haarlem
Oftewel de "Rubber Butt Ride 2006" ;) want zo voelt je achterste na deze dag!

Als de MF Megatour ca 400km/ dag is en de Freak Rally (MMC) 500km moet je deze toertocht dan de superfreak rally noemen? of de Mega Megatour?

De echte die-hards rijden 1000km op 1 dag voornamelijk over bochtige binnendoorwegen. Kortere trajecten van resp 500 en 750km zijn er ook te doen. De rit staat open voor alle motorrijders en wordt georganiseerd door de Aprlia Riders Association, info en inschrijfformulieren vindt je op; http://www.aprilia-riders.nl

Doel van de rit behalve heel veel lol is om geld bij elkaar te rijden voor KIKA, de stichting Kinderen Kankervrij. Elke deelnemer moet zichzelf voor minimaal 10 euro laten sponsoren, dus dat moet iedereen lukken!

Dit wordt de 3e keer dat deze rit georganiseerd wordt, kijk voor foto's en verslagen op de genoemde site! Ik hoop er veel van jullie te zien op 25/8!

:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]
 
Laatst bewerkt:
Hee Grigio....weinig reacties hiero tot nu toe ...zitten hier geen doorrijders die ook mee willen voor een mooie dag sturen ?

Ik ga mee met de Aprilia Tuono en een xjr 1300 voor de 1000 km rit.

gr Driver
 
@driver; ik denk dat die momenteel rondrijden!! ;) zit mezelf ook ernstig af te vragen wat ik hier binnen doe!!!

enne... voor het kortste traject (500km) hoef je toch geen doorrijder te zijn? Verwacht toch zeker dat we met 50-60 man starten 10-12 groepen.... 8-)
 
@driver; ik denk dat die momenteel rondrijden!! ;) zit mezelf ook ernstig af te vragen wat ik hier binnen doe!!!

enne... voor het kortste traject (500km) hoef je toch geen doorrijder te zijn? Verwacht toch zeker dat we met 50-60 man starten 10-12 groepen.... 8-)
Ach , als we maar schik hebben zeg ik dan maar en 500 km daar doen sommige gewoon 2 dagen over :+

gr Driver
 
dat is natuurlijk wel zo, mijn meissie heeft denk ik een PR van 300km op 1 dag, maar tja dan heb je op een rubberbutt weinig te zoeken..... 8-)

ik denk dat de meeste sportieve rijders die wel eens de eiffel ofzo in duiken dan ook al snel 700-800km wegtuffen.... toch? :]
 
Oftewel de "Rubber Butt Ride 2006" ;) want zo voelt je achterste na deze dag!

Als de MF Megatour ca 400km/ dag is en de Freak Rally (MMC) 500km moet je deze toertocht dan de superfreak rally noemen?

De echte die-hards rijden 1000km op 1 dag voornamelijk over bochtige binnendoorwegen. Kortere trajecten van resp 500 en 750km zijn er ook te doen. De rit wordt georganiseerd door de Aprlia Riders Association, info en inschrijfformulieren vindt je op; http://www.aprilia-riders.nl

Doel van de rit behalve heel veel lol is om geld bij elkaar te rijden voor KIKA, de stichting Kinderen Kankervrij. Elke deelnemer moet zichzelf voor minimaal 10 euro laten sponsoren, dus dat moet iedereen lukken!

Dit wordt de 3e keer dat deze rit georganiseerd wordt, kijk voor foto's en verslagen op de genoemde site! Ik hoop er veel van jullie te zien op 25/8!

:] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :] :]


Ha grigio,

Ben van de vakantie 2006 topic "http://www.motor-forum.nl/forum/topic/139101" en heb na je reply over de rubberbutt 2006 even doorgeklikt.

Het lijkt me lachen om een keertje mee te doen. Ik heb de links naar mijn motormaatje uit zoetermeer gemaild. Hij rijdt sinds kort de nieuwe tuono.

Het lijkt mij "ein sehr shoner tag" te worden :] :]
Ik hou je wel op de hoogte.

Eldzjepettotdm
 
Ik heb vorig jaar met veel plezier meegereden :)
Moet alleen voor dit jaar vrij zien te regelen -O-
 
het wordt zeker een sehr schöner tag!! Ik heb de route nl al grotendeels voorgereden! :9

de rit staat trouwens open voor alle merken motoren, dus het wordt wel door de aprilia club georganiseerd maar je hoeft niet persee een appie te hebben ( ze zijn die dag natuurlijk wel goed vertegenwoordigd... ;) )
 
hey grigio,
Helaas blijkt hij dan op vakantie te zijn in italie, gevalletje van het soort jammer dusss.
Ik ben de 25e net 10 dagen terug van vakantie. Ik weet nog niet of ik vrij kan nemen en of ik nog een beetje pesos over heb. Ik zie dus nog wel of ik ga.

Greetz :W :W
 
Tja als de pesos op zijn houd het op.... '( toch vind ik het arrangement met 2 overnachtingen, 2x ontbijt en 1 BBQ niet te duur voor 44 pleuro!!! :Y

Je kunt natuurlijk ook op de ochtend van 25 augustus aanrijden en sávonds weer naar huis gaan maar de ervaring leert dat blijven slapen na zo'n mega rit wel lekker is, mede in combinatie met de bierpomp! O-)

greetz
:]
 
Je kan natuurlijk ook direct het geld wat je anders uit zou geven voor de hele rit enzo aan KiKa storten.
Spaart je een zere reet en je motor ;)

En als je 500 km binnendoor wilt gaan rijden, rij dan alleen, dat gaat het snelst!
 
als je alleen je eigen sponsor bent heb je gelijk! maarre gelukkig hebben de meesten meer vrienden en kennissen die graag een beetje meesponsoren.... mits daar een prestatie tegenover staat.... Vorig jaar is er zo ca 4000 euro bij elkaar gereden :]

Zere reet viel in mijn geval trouwens wel mee enne..... de snelste groep had vorig jaar voor de lunch die 500km al afgewerkt 8-) gemiddeld 94 km/u inclusief tanken..... :}

Groepjes zijn expres klein (max 5) omdat de snelheid wat hoger ligt O-) voor de rustige toerders hebben we dan nog de 500km ;)
 
dat is natuurlijk wel zo, mijn meissie heeft denk ik een PR van 300km op 1 dag, maar tja dan heb je op een rubberbutt weinig te zoeken..... 8-)

ik denk dat de meeste sportieve rijders die wel eens de eiffel ofzo in duiken dan ook al snel 700-800km wegtuffen.... toch? :]
beetje late reactie..maar vakantie ect....7/800 km rij ik wel weg op een dag dus mij maakt het niks uit die 1000 km.Tis alleen de vraag of ik jou kan bijhouden :]

gr Driver
 
Hee Grigio....weinig reacties hiero tot nu toe ...zitten hier geen doorrijders die ook mee willen voor een mooie dag sturen ?

Ik ga mee met de Aprilia Tuono en een xjr 1300 voor de 1000 km rit.

gr Driver

Toch wel jammer Driver, 3 druppels en ... :+

Het was wel een geslaagde dag, lekker gereden en netjes alle 100.000 meters intens beleefd...
 
Terug
Bovenaan Onderaan