25 kW 600 rr fireblade ??

(Afbeelding)

Hej dit ben ik op mijn CBR600RR op 25kW. Ik heb het netjes op kenteken 25kW! Dus niks aan de hand. Ik ben er ook op m'n 16e voor gaan sparen en nu geen probleem hoor! Mijn vader heeft een eigen bedrijf en daar heb ik eerst iets van geleend maar nu alles terugbetaald. Tanken doe ik op het pasje van mijn moeders werk: wel zo makkelijk natuurlijk. Anders wordt het te duur.

Ik vertel liever niet hoe ik 'm op 25kW op kenteken heb gekregen want dat hou ik liever geheim, anders rijdt straks elke 25kw'er op een CBR600RR rond en dat vind ik niet zo leuk.

Groetjes.

Ik ken bgl en kan dit volkomen bevestigen. Ik vind het allen niet zo heel erg lief dat hij jou niet wil vertellen hoe hij 25kw gemaakt kan worden. Je moet er een HRC 25KW kit inzetten. met deze kits is hij namelijk wel officieel 25KW te krijgen, en rijd je ook nog een met gemak 210 en wheely's zijn ook goed te doen!
 
Ik ben nu 19. En m'n motor loopt 210 met wind mee. En ik rij m'n steppies aan de grond. En m'n maat heeft een Hayabusa op 25kW die loopt ook nog wel 180. En mijn pa heeft een rode racer die echt hard gaat. Supergaaf. Heb wel 's achterop gezeten, da's mie lijp niet normaal.

En m'n buurjongen heeft een Aerox, ook helemaal tha bomb :}


210? :9

Lekker voor een 25'er!
 
Als je een tijdje 25kw hebt gereden op een supersport, dan ken je de motor beter, en kan je beter rijden als ie vol mag :)

Correctie, je denkt dan dat je de motor kent, maar je draait hem een keer open in de bocht en je wordt verrast door het vermogen dat op je achterwiel knalt en hopla gepoetste kant onder.

Maarja, volgens mij is deze discussie een beetje zinloos want meneer moet nog even zijn scooter tijdperk door. En daarbij komt dat een 16 jarige met gierende hormonen door z'n lijf toch niet op andere gedachten is te brengen op dit moment.

Ga lekker sparen en dromen, en zie tegen die tijd maar wat je doet.
 
Ik ken bgl en kan dit volkomen bevestigen. Ik vind het allen niet zo heel erg lief dat hij jou niet wil vertellen hoe hij 25kw gemaakt kan worden. Je moet er een HRC 25KW kit inzetten. met deze kits is hij namelijk wel officieel 25KW te krijgen, en rijd je ook nog een met gemak 210 en wheely's zijn ook goed te doen!

Yep, dat is de manier...

Topicstarter ik zou gewoon even naar Ten Kate oid bellen voor een HRC-kitje, weten ze wel wat je bedoelt.

Wheely's gaan idd met speels gemak. Even gas los, d'r op en omhoooog dat wiel. Gaat makkelijk dan met de Habayusa van m'n moeder, da's een lomp ding joh. Doe mij dan maar de AeRoX van m'n buurjongen. Da's ook phat lijpe shit.
 
(Afbeelding)

Hej dit ben ik op mijn CBR600RR op 25kW. Ik heb het netjes op kenteken 25kW! Dus niks aan de hand. Ik ben er ook op m'n 16e voor gaan sparen en nu geen probleem hoor! Mijn vader heeft een eigen bedrijf en daar heb ik eerst iets van geleend maar nu alles terugbetaald. Tanken doe ik op het pasje van mijn moeders werk: wel zo makkelijk natuurlijk. Anders wordt het te duur.

Ik vertel liever niet hoe ik 'm op 25kW op kenteken heb gekregen want dat hou ik liever geheim, anders rijdt straks elke 25kw'er op een CBR600RR rond en dat vind ik niet zo leuk.

Groetjes.

Nice, dat heb je goed voor elkaar ene ,mooie bike :}
 
Wat moet je hier nou weer van denken...vage plannen en de mooiste motor kopen enzo enzo...

Stoer doen voor zijn vriendjes :? :Z :X
 
(Afbeelding)

Hej dit ben ik op mijn CBR600RR op 25kW. Ik heb het netjes op kenteken 25kW! Dus niks aan de hand. Ik ben er ook op m'n 16e voor gaan sparen en nu geen probleem hoor! Mijn vader heeft een eigen bedrijf en daar heb ik eerst iets van geleend maar nu alles terugbetaald. Tanken doe ik op het pasje van mijn moeders werk: wel zo makkelijk natuurlijk. Anders wordt het te duur.

Ik vertel liever niet hoe ik 'm op 25kW op kenteken heb gekregen want dat hou ik liever geheim, anders rijdt straks elke 25kw'er op een CBR600RR rond en dat vind ik niet zo leuk.

Groetjes.


ajoh, vertel die jonge nou maar gewoon dat je voor 40 euro 4 nieuwe luchtrubbers met proppen hebt laten steken...
nie zo flauw doen he B|

















:+
 
Yep, dat is de manier...

Topicstarter ik zou gewoon even naar Ten Kate oid bellen voor een HRC-kitje, weten ze wel wat je bedoelt.

Wheely's gaan idd met speels gemak. Even gas los, d'r op en omhoooog dat wiel. Gaat makkelijk dan met de Habayusa van m'n moeder, da's een lomp ding joh. Doe mij dan maar de AeRoX van m'n buurjongen. Da's ook phat lijpe shit.
Idd, zo'n HRC kitje, that's it mate! :}

Trouwens, met die verzekering kan ik je nog wel een tip geven: momenteel 10% korting voor net beginnende motorrijders die een snelle, maar toch geknepen (mèt HRC kit, let op!) nieuwe fiets hebben, maar wèl zoon of dochter is van een medewerker van 1 van de grootste, beste en goedkoopste verzekeringsmaatschappij van NL. Als klap op de vuurpijl 1 maand gratis en alvast een BM trede van 55%!!
Beter kan nie! Succes!
 
Idd, zo'n HRC kitje, that's it mate! :}

Trouwens, met die verzekering kan ik je nog wel een tip geven: momenteel 10% korting voor net beginnende motorrijders die een snelle, maar toch geknepen (mèt HRC kit, let op!) nieuwe fiets hebben, maar wèl zoon of dochter is van een medewerker van 1 van de grootste, beste en goedkoopste verzekeringsmaatschappij van NL. Als klap op de vuurpijl 1 maand gratis en alvast een BM trede van 55%!!
Beter kan nie! Succes!


met spamfilter :9
 
...
Ten tweede zeg jij dat je alles wel op het achterwiel kan krijgen? wil ik jouw weleens een wheelie zien doen met een honda goldwing met 1600cc.
...


Dan mag jij me de eerste standaard honda Goldwing laten zien met 1600cc :P
ze zijn er maar in 1000 1100 1200 1500 en 1800cc. En met allemaal kun je een wheelie maken. Dat niet iedereen dat lukt snappik.


De goldwing 1500 :

wheelie.jpg


De goldwing 1800 :

site laat geen fotolink toe hier rechstreekse link : klik

en zelfs knietje aan de grond :

site laat geen fotolink toe hier rechstreekse link : klik


over dat terugvoeren.

Je kunt het beste in dit geval een honda cbr600rr in duitsland aanschaffen daar terug laten voeren naar 25kw en door de TUv laten keuren. Zodra dat is gedaan voer je hem pas in in nederland en laat je hem door de rdw opnieuw keuren. De duitse papieren geven aan dat het een 25kw motor is en jij hebt LEGAAL OP KENTEKEN een 25kw Honda CBR600RR.

kost je wel wat tijd moeite en extra keurgeld in duitsland maar je hebt wat je wilt.
 
Laatst bewerkt:
Dan mag jij me de eerste standaard honda Goldwing laten zien met 1600cc :P
ze zijn er maar in 1000 1100 1200 1500 en 1800cc. En met allemaal kun je een wheelie maken. Dat niet iedereen dat lukt snappik.


De goldwing 1500 :

(Afbeelding)

De goldwing 1800 :

site laat geen fotolink toe hier rechstreekse link : klik

en zelfs knietje aan de grond :

site laat geen fotolink toe hier rechstreekse link : klik


over dat terugvoeren.

Je kunt het beste in dit geval een honda cbr600rr in duitsland aanschaffen daar terug laten voeren naar 25kw en door de TUv laten keuren. Zodra dat is gedaan voer je hem pas in in nederland en laat je hem door de rdw opnieuw keuren. De duitse papieren geven aan dat het een 25kw motor is en jij hebt LEGAAL OP KENTEKEN een 25kw Honda CBR600RR.

kost je wel wat tijd moeite en extra keurgeld in duitsland maar je hebt wat je wilt.


EN je kunt em vervolgens als je em weer volvermogen wilt laten maken, em weer uitvoeren naar Duitsland, em volvermogen maken, en TUV laten keuren en weer invoeren in Nederland (en weer BPM betalen?? :? )
 
Jongens...

pest die jongen niet zo! Hij steld een serieuze vraag, laten we hem helpen! Miehoen, bel gewoon even met tenkate en vraag naar het terugvoeren van een cbr600rr met een HRC setje, zij kunnen je er alles over vertellen. NC30kerel is daar ook geweest, en zijn 25KW honda met HRC loopt 210!

Niet laten afschikken door alle onzin in het topic! gewoon een lening afsluiten en halen dat ding! Of ga gewoon net als ik direct werken, Liever een snelle motor dan je een beetje op school zitten vervelen toch?

Motorrijden rules! DNA's zijn trouwens ook vette scoot's, ik ben er nog op zoek naar 1tje voor een streetfighter/stuntbike project! Wil je de jouwe verkopen?

c U @ tHa 4RuM DuDe
 
Laatst bewerkt:
EN je kunt em vervolgens als je em weer volvermogen wilt laten maken, em weer uitvoeren naar Duitsland, em volvermogen maken, en TUV laten keuren en weer invoeren in Nederland (en weer BPM betalen?? :? )
Officieel eigenlijk wel jah.

Maar als jij een dynojetkit of powercommander met een ander uitlaat systeem en nog wat andere kleine zaken verandert aan je motor zodat ie 10 pk meer heeft ga je toch ook niet hem weer laten keuren ? (wordt toch nooit goedgekeurd :P )

dus gewoon die ringen eruit halen en lekker rijden. JE rijbewijs voldoet dan wel aan de eisen dus...
 
mijn DNA is helaas gestolen. de topic heeft me heel veel info opgeleverd en ik ben al de goede kant op aan t gaan met sparen. ik ben trouwens 17 en door mijn scoobie fase heen. ik wil iedereen ff bedanken voor de leuke reacties (en ook de bruikbare) ik heb me af en toe rot gelachen en das mooi. ik ben al een keer onderuitgegaan (ff reactie op dat iedereen onderuit gaat) en heb hier veel van geleerd, bovendien rijdt ik nu vrijwel altijd netjes de aangegeven snelheid en doe niet meer zo vaak gekke dingen (behalve minibrommer wheelies, maar das omdat niemand gelooft dat je een wheelie op een honda ape kan doen) ik had graag mijn dna af willen staan voor die streetbike maar hij is er dus nie meer (ik heb ook een keer geprobeert mijn dna om te toveren tot schakelbrommer alleen kon de achterbrug (want bijna alle schakelframes in scooterland zijn het zelfde) niet betalen) nog een jaartje en dan ga ik tog egt een honda cbr 600rr kopen. ik heb er veel over nagedacht en het moet mogelijk zijn om genoeg geld te verdienen (ik heb een online brommershop en daar verdien ik nu ook geld mee)
 
mijn DNA is helaas gestolen. de topic heeft me heel veel info opgeleverd en ik ben al de goede kant op aan t gaan met sparen. ik ben trouwens 17 en door mijn scoobie fase heen. ik wil iedereen ff bedanken voor de leuke reacties (en ook de bruikbare) ik heb me af en toe rot gelachen en das mooi. ik ben al een keer onderuitgegaan (ff reactie op dat iedereen onderuit gaat) en heb hier veel van geleerd, bovendien rijdt ik nu vrijwel altijd netjes de aangegeven snelheid en doe niet meer zo vaak gekke dingen (behalve minibrommer wheelies, maar das omdat niemand gelooft dat je een wheelie op een honda ape kan doen) ik had graag mijn dna af willen staan voor die streetbike maar hij is er dus nie meer (ik heb ook een keer geprobeert mijn dna om te toveren tot schakelbrommer alleen kon de achterbrug (want bijna alle schakelframes in scooterland zijn het zelfde) niet betalen) nog een jaartje en dan ga ik tog egt een honda cbr 600rr kopen. ik heb er veel over nagedacht en het moet mogelijk zijn om genoeg geld te verdienen (ik heb een online brommershop en daar verdien ik nu ook geld mee)

url online brommershop?>
 
Hej dit ben ik op mijn CBR600RR op 25kW. Ik heb het netjes op kenteken 25kW!

Ik vertel liever niet hoe ik 'm op 25kW op kenteken heb gekregen want dat hou ik liever geheim, anders rijdt straks elke 25kw'er op een CBR600RR rond en dat vind ik niet zo leuk.

Groetjes
Wat is daar zo speciaal aan.. :? :?
Die CBR600RRen zijn toch zowiezo allemaal standaard al max 25 KW .. :? :?


Kusje t'rug....






}) :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan