25 kW 600 rr fireblade ??

vind een motor van 12.000 of 11.000 euro nogal veel voor iemand die net 18 is, als ik erbij denk dat je ook nog ervaring op zon motor moet opdoen vrees ik het ergste voor de motor zelf :X
 
Ik ken bgl en kan dit volkomen bevestigen. Ik vind het allen niet zo heel erg lief dat hij jou niet wil vertellen hoe hij 25kw gemaakt kan worden. Je moet er een HRC 25KW kit inzetten. met deze kits is hij namelijk wel officieel 25KW te krijgen, en rijd je ook nog een met gemak 210 en wheely's zijn ook goed te doen!

Dan is ie dus echt geen 25 KW, als je 210 kan halen :X
 
Dan is ie dus echt geen 25 KW, als je 210 kan halen :X

welles, door de hrc kit gaat hij gewoon zo snel! hij is keurig 25kw! ik heb hem op de testbank bij ten kate gezet, en daar zijden ze dat hij zo snel was door de hrc kit!
 
Laatst bewerkt:
veel haya's bij jou n de omgeving bgl racer

een van je maat een een van je moeder?

Had ik al over die van m'n opa verteld? Haya-blok onder z'n rollator.

Echt waar hoor ik zweer het je dikke vette lijpe shit man.

Groeten
BGL RRRrrrrRRrrrracingggggggggggggggggggggggg
 
Het is wettelijk niet toegestaan om de 600rr terug te voeren naar de 25kw.
Wel is het mogelijk om op alternatieve manier doormiddel van powercommander of schroef in je gas, om hem naar 25kw terug te brengen.
Er zijn verzekeringsmaatschappijen die het accepteren, maar ik denk dat als je een ernstig ongeluk veroorzaakt de verzekering wel moeilijk gaat doen.

Dus je moet voor je zelf afwegen of je het waard vindt om op deze geweldige motor en niet volledige verzekerd rond te rijden.

Het is absoluut mogelijk om op jonge leeftijd als eerste motor een 600rr te hebben, er zijn je al mensen voor geweest die het al bewezen hebben.
Laat zeker je dromen niet afnemen door negatieve critisi en dan weet ik zeker dat je je motor kan kopen als je 18 ben.
Ga gewoon af een toe bij een motor zaak langs om naar je droom motor te kijken.

Vergeet de problemen niet die je kan krijgen als er iets gebeurt.
 
Van de Honda CBR modellen zijn alleen de 600Fjes officieel terug te tunnen
Tot model '99-'00 kan dit op de normale makkelijke manier door er een paar ringen uit te halen en daarna moet heel het injectiegevalletje veranderd worden...
 
Ik ben ook 16 en ben ook aan het sparen voor een 25kw'tje. Denk dat het een ZZr 250 wordt. Niet omdat ik zo graag wil showen met mijn motor, maar omdat het hier nogal druk op de weg is, heb ik geen last van files ;)

Denk niet aan 'status' heb je niets aan, doe gewoon wat nodig is :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan