25 kW bike voor minder dan 1000 euro

colindemo

MF veteraan
27 feb 2008
1.078
0
Marken
Ik heb op het moment een motor maar ik ben een beetje opzoek naar een andere.
Ik heb een beperkt rijbewijs dus het moet er een worden met 25 kW ( ook op kenteken )
Ik heb een beetje een krap budget namelijk 1000,
Heeft er iemand een te koop staan laat het me weten, voorkeur gaat uit naar een chopper, cruiser of tour, maar alle reacties zijn welkom
 
een suzuki gs500 krijg je voor dat geld. met choppers wordt het lastiger, ze staan amper op 25kW!
 
wat dacht je van een suzuki savage is 650 cc maar 23 kw 1 cylinder makkelijk onderhouden.
weet er misschien ook nog een tekoop
 
Laatst bewerkt:
na t probleem is een beetje dat deze bike niet legaal op 25 kW kan, ik wou eerst wel de gok nemen maar nadat ik het topic "en toen was ik dus de lul" had gelezen ben ik stiekem een beetje op zoek gegaan naar eentje die wel legaal op 25 kW kan.
 
ik heb wel een motor voor je, een Kawasaki Z250C, licht motortje met maar 16.000 mijl gedraaid. Komt uit 1983, en is dus wegenbelastingvrij. Moet wel nog afgesteld worden en een ander bandje, maar de vraagprijs is ook maar 550 euro.
 
he! die van mij loopt nu ook weer goed! Was een klein kloterig stopje die op 1 van de sproeiers moet(hoe bedenken ze het)
 
Yamaha virago 250?
Weet volgens mij nog wel iemand die één tekoop heeft staan, wel leuk ding (voor een choppertje).
 
Terug
Bovenaan Onderaan