25 kw die wel de 200 haalt?

:+ Maakt ook uit
Een gele gsxr zal iets minder snel gaan dan een zwarte. Simpel omdat geel meer licht weerkaatst dan zwart. Daarom heb ik een geel zwarte motor.

hahahaah vandaar... damn ik moet m\'n witte XR snel zwart spuiten, dan gaat ie vast 200km/u !!! :)

Maaruh met luchtweerstand klopt inderdaad, op de snelweg rij je echt niet lekker met een offroad, te veel wind onder je voorspatbord, een allroad moet daar minder last van hebben. Maargoed.. in elk geval kan je met een offroad goed over blaadjes heen rijden (donderdag nog getest in een wedstrijdje om het eerst bij het huis van een andere MF\'er te zijn). Doe dat eens na met een supersport ;)
 
donderdag nog getest in een wedstrijdje om het eerst bij het huis van een andere MF\'er te zijn

bla bla bla bla ;)
Als ik snel over blaadjes heen wil rijden koop ik wel een grasmaaier... })
 
Laatst bewerkt:
Je kan als het goed is ook gratis je motor bij de juten op de bank zetten om te kijken.
 
idd zijn er af en toe speciale dagen, maar denk dat ze met een verbaasd gezicht staan te kijken als je met je 25kw aan komt...

ze hebben rollerbanken voor brommers tot de 2kw oid *D
 
Alleen het KLPD heeft een rollenbank voor motoren waar ze het vermogen van kunnen aflezen. De \'gewone\' politie heeft inderdaad alleen voor brommertjes een testbank. En wanneer ken ik me motor dan laten testen? Als ze niet geloven dat het een 25 Kw is ofzo? Als het bij een open dag kan, weet je dan al een datum daarvan, want ik heb er echt nog nooit van gehoord dat de pliesie dat deed.
 
bla bla bla bla ;)
Als ik snel over blaadjes heen wil rijden koop ik wel een grasmaaier... })

Haha je was gewoon jaloers dat ik 100% grip had in een berg bladeren daar bij je om de hoek :)
En bovendien, filerijden helpt. ;) Ook op een gewone weg, dus niet alleen op de snelweg. De auto\'s rijden echt niet over je heen hoor :)
 
En bovendien, filerijden helpt. ;) Ook op een gewone weg, dus niet alleen op de snelweg. De auto\'s rijden echt niet over je heen hoor :)

Nee, ze snijden je alleen maar af :( ,
MAAR; een Nissan Patrol met van die gigantische wielen, die willen nog wel eens over je heenrijden (reageren ook wel het aggressiefst)
 
idd zijn er af en toe speciale dagen, maar denk dat ze met een verbaasd gezicht staan te kijken als je met je 25kw aan komt...

ze hebben rollerbanken voor brommers tot de 2kw oid *D
Lijkt me wel humor... Als je zo\'n motorwout een brommertje ziet begeleiden naar de rollenbank, met je supersportje meerijden en vragen of ze die ook effe willen meten })
 
Haha je was gewoon jaloers dat ik 100% grip had in een berg bladeren daar bij je om de hoek :)
En bovendien, filerijden helpt. ;) Ook op een gewone weg, dus niet alleen op de snelweg. De auto\'s rijden echt niet over je heen hoor :)
Waar het kan: Doen! Wordt je aangehouden gewoon zeggen dat je fiets te warm wordt van langzaam rijden (luchtkoeling)... Verschil weten de meesten toch niet... })
 
Terug
Bovenaan Onderaan