25 Kw lijst

hallo iedereeen

ik heb even een vraagje... ik wil een kawasaki zx 6r uit 2000 kopen... prijs is 4990 nu vroeg ik mij af wat het kost om deze bike trg te zetten naar een 25kw bike? kom je dan weer veeeel hoger uit of valt dat wel mee?

greetz chiel
 
hallo iedereeen

ik heb even een vraagje... ik wil een kawasaki zx 6r uit 2000 kopen... prijs is 4990 nu vroeg ik mij af wat het kost om deze bike trg te zetten naar een 25kw bike? kom je dan weer veeeel hoger uit of valt dat wel mee?

greetz chiel

je kan m op gas laten begrenzen en met uitdraai laten verzekeren.
KNMV verzekert dat gewoon. Bij MAD racing kost dat 75€ en ben je klaar.

Zo doet iedereen het iedergeval in mijn omgeving, onderandere ik :+



En om toe te voegen aan de lijst
Honda NX250
Gilera 180
 
Laatst bewerkt:
kijk dat scheelt echt super veel :D ... mare hoe zit dat met tha cops ... er moet altijd iemand zeiken en of course zal dat de cops zijn ...


krijg jij geen gezeik met politie enz?

je kan m op gas laten begrenzen en met uitdraai laten verzekeren.
KNMV verzekert dat gewoon. Bij MAD racing kost dat 75€ en ben je klaar.

Zo doet iedereen het iedergeval in mijn omgeving, onderandere ik :+



En om toe te voegen aan de lijst
Honda NX250
Gilera 180~[/quote]
 
is de r6 op alle (jaar) modellen te krijgen,of moet je dan gaan werken met een uitdraai

R6 moet zoiezo op uitdraai.. Is niet legaal op 25 kw..

Legaal: Als 25 kw invoeren.... Is wel 'makkelijk' als je een R6 in het buitenland ziet.. Daar op 25 kw zetten dan invoeren dan komt ie wel op kenteken.
 
kheb weer ff een vraagje...

honda vtr 100 firestorm? heeft iemand op dit forum ervaring met deze bike? enne kan deze ook op een 25 kw? kan het niet ergens vinden?
 
kijk dat scheelt echt super veel :D ... mare hoe zit dat met tha cops ... er moet altijd iemand zeiken en of course zal dat de cops zijn ...


krijg jij geen gezeik met politie enz?


\
[/quote]

Laatst gecontroleerd door politie, en ze zeiden er niets van.
Het is gewoon toegestaan.
Het gaat er namelijk om dat er maar weinig verzekeringen het aannemen.

Als je hem begrenst maar de verzekering gaat hier niet mee akkoord rij je inprincipe wel 25KW maar de verzekering keert niet uit.

bij KNMV- verkeringen stuur je de uitdraai naar hun toe. En zij sturen zwart op wit terug dat ze het hebben geaccepteerd, en dan rij je volledig verzekerd.

En na 2 jaar de schroef er uit (heel simpel!) en dan scheuren!.
 
vraagie ... een vriend van mij wil een fireblade kopen de 900 versie... deze is volgens mij ook terug te knijpen naar 25 kw ? zojah wat is hier ongeveer de prijs van? model is uit 2002 ...

is dit net zoals bij een kawa zx 6r schroefj in de gas hendel waardoor hij niet vol open kan

thanks alvast ..

groete chiel
 
Kawa ZZ-R600 kan ook op 25kW. Met uitdraai bij de knmv verzekerd, die keren gewoon uit bij schade dan.
 
De Kawasaki ZZR 250 is niet altijd 25kw.
De oudere modellen (volgens mij van voor 1999) hebben iets van 27kw en sommige verzekeraars willen die niet als 25kw verzekeren.

Ik had er een uit 1999 en op het kenteken stond 24kw.
Bij een ZZR 250 moet je dus bij twijfel het kenteken checken als je zeker wilt zijn.
Of de gok nemen zoals veel 25kw rijders doen, maar het is wel goed om dit te weten.
 
Terug
Bovenaan Onderaan