Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik zou er niet eens de moeite voor nemen. Met 25kW kun je nog heel veel leren op het circuit.
Heb je er een foto van? Lijkt me vernedering eerste klasseik heb op me 25kw SV650 een circuitdagje gedaan....gaat best! op de algemene tijdenlijst stond ik met 25kw in het midden kon zelfs een knul op een r1 voorblijven
dit is dus precies wat ik bedoel.. ik rij nu al een tijdje met 25 kw op het circuit maar is gewoon vervelend. wil dus graag vol vermogen op circuit, maar op de weg moet het wel legaal blijven. vandaar mijn vraag of je de motor zo kan begrenzen zodat het niet veel moeite kost om de motor op het circuit op vol vermogen te zetten.
Klopt, je kan nog een aardige tijd rijden met 25kw, maar op gegeven moment is het niet meer leuk en ook niet leuk voor je mede-mens op het circuit, als je bijvoorbeeld een groep 2 rijdt.
Want de acceleratie van een 25kw is toch niets vergeleken met een volvermogen motor, hoe hard jij ook die bochten door kan gaan
cdi is 5 minuten werk...Als ie op CDI begrensd is, is het toch een kwestie van CDI wisselen? Naar het circuitrijden, cdi wisselen, (ben je max een uurtje druk mee) Circuitrijden, cdi-wisselen (weer max een uurtje) en naar huis rijden!
Je kan er natuurlijk ook over na denken om een oud karretje te kopen en daar een mooie, en vooral stevige, motor steun in te bouwen. Regel je het 25kw-volvermogen-25kw verhaal gewoon thuis en heb je op het circuit geen gezeik met wisselen en eventuele afstelkwaaltjes...
Je kan ook voor 1300 euro mijn YZF 750 kopen voor het circuit Rijd je even mee rond en als je naar vol vermogen mag, verkoop je hem weer voor hetzelfde bedrag. Of je gaat er dan ook de weg mee op.dit is dus precies wat ik bedoel.. ik rij nu al een tijdje met 25 kw op het circuit maar is gewoon vervelend. wil dus graag vol vermogen op circuit, maar op de weg moet het wel legaal blijven. vandaar mijn vraag of je de motor zo kan begrenzen zodat het niet veel moeite kost om de motor op het circuit op vol vermogen te zetten.
Dat iemand 11 minuten heeft besteed op het motor-forum, wil niet zeggen dat ie 11 minuten heeft motor gereden